تعمیر توالت فرنگی سعادت آباد

تعمیر توالت فرنگی سعادت آباد

تعمیر توالت فرنگی سعادت آباد

سرویس و تعمیر توالت فرنگی سعادت آباد تلفن:09122437371-02122533080 بدون تعطیلی 24 ساعته.

لوله کشی و نصب توالت فرنگی روکار و وال هنگ, عیب یابی و تعمیر توالت فرنگی و فلاش تانک, رفع نشتی و سر و صدای توالت فرنگی, نصب و تعمیر شیرآلات, رفع گرفتگی توالت فرنگی و لوله فاضلاب, آب بندی و سرویس کلی توالت فرنگی, تعویض شناور و سیفون تخلیه توالت فرنگی, جابجایی توالت فرنگی, تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی و برعکس و کلیه خدمات سرویس و تعمیر توالت فرنگی سعادت آباد, شهرک غرب, میدان کاج, سرو, علامه, 24 متری, فرهنگ, صرافها, مدیریت, بلوار دریا, فرحزادی, کتاب, شهرداری, کوی فراز, بهرود, مخابرات, بوعلی و محدوده اطراف به صورت شبانه روزی.

تعمیر توالت فرنگی سعادت آبادخدمات تعمیر توالت فرنگی سعادت آباد

ساختار توالت فرنگی هر چند که ساده به نظر میرسد,اما ممکن است دچار خرابی های متعدد و متفاوتی شود. برخی از خرابی های توالت فرنگی ممکن است که دلیل واضحی داشته باشند و بعضی از آنها شاید در عیب یابی و تعمیرات کمی پیچیده به نظر برسند.

عدم تخلیه و یا کند شدن تخلیه توالت فرنگی, نشتی از قسمت های مختلف توالت فرنگی, سرریز شدن آب مخزن توالت فرنگی, عمل نکردن دکمه تخلیه, پرنشدن مخزن فرنگی, سرو صدای توالت فرنگی از جمله خرابی های اصلی و رایج توالت های فرنگی هستند.

توالت های فرنگی انواع مختلفی از نظر رنگ بندی, شکل , اندازه و.. داشته و البته از لحاظ نحوه لوله کشی و نصب به دو دسته توالت فرنگی های روکار و توالت فرنگی توکار یا وال هنگ تقسیم بندی میشوند. از لحاظ تعمیرات نحوه تعمیر وال هنگ با فرنگی های روکار بسیار متفاوت بوده و قطعات آنها بسیار متفاوت هستند.

نصب توالت فرنگی

لوله توالت فرنگی های روکار در کف سرویس بهداشتی قرار داشته و در این مدل توالت توسط یک اتصال بوگیر و چسب آکفاریوم به زمین متصل میشود. اما در نصب توالت فرنگی های وال هنگ توکار, لوله فاضلاب یا خروجی در ارتفاع کمی از دیوار سرویس بهداشتی قرار داشته و قبل از کاشی کاری استراکچر وال هنگ نصب شده و پس از کاشی کاری کاسه و دکمه های وال هنگ نصب میشوند. به همین دلیل تعمیرات توالت فرنگی وال هنگ در سعادت آباد توسط افراد خبره انجام شده و طبیعتا دستمزد بیشتری نیز دارد.

تعمیرات توالت فرنگی

عیب یابی اولین گام برای تعمیرات توالت فرنگی است. در ادامه به تفصیل خرابی های انواع فرنگی و روش های رفع این خرابی ها را بررسی میکنیم.

نشت آب از توالت فرنگی

نشت آب از توالت فرنگی در نقاط زیر محتمل است.

  • خرابی شیرپیسوال یا شیر شستشوی فرنگی
  • خرابی شلنگ پرکن
  • آب بندی نبودن یا شکستگی از محل اتصال شلنگ به شناور
  • نشتی از محل اتصال توالت فرنگی(بوگیر) به زمین
  • نصب نادرست یا فاسد شدن چسب آکواریم
  • سرریز شدن آب از مخزن توالت فرنگی
  • نشت آب از محل لاستیک تخلیه مخزن توالت فرنگی

در این مواقع ابتدا با تشخیص صحیح نسبت به تعویض قطعه مورد نظر و یا تعمیر توالت فرنگی با کندن و نصب دوباره توالت فرنگی اقدام میکنیم.

تخلیه کند یا عدم تخلیه توالت فرنگی

تخلیه کند احتمالا به دلیل گرفتگی خود چینی فرنگی یا لوله فاضلاب توالت فرنگی است, اما ممکن است به علت عدم وجود یا کمبود آب در داخل مخزن توالت فرنگی نیز رخ دهد. ابتدا بایستی پربودن بررسی شود. در صورتیکه مخزن آب داشت, مشکل از گرفتگی داخلی یا لوله کشی توالت فرنگی است. اگر مخزن آب نداشت بایستی خرابی سیستم پرکن و تخلیه توالت فرنگی بررسی شود. بعضی مواقع ممکن است که لاستیک تخلیه درست آب بندی نکرده و آب دایما تخلیه شود.

به ندرت ممکن است, که آبگیری مخزن فرنگی انجام نمیشود نیز ممکن است, شناور توالت فرنگی یا توپی آن معیوب باشند. قطع شدن آب لوله کشی ساختمان و یا گرفتگی لوله و شیر پیسوار نیز ممکن است موجب این موضوع باشد.

گرفتگی توالت فرنگی

در صورتیکه توالت فرنگی چه در بخش داخلی و چه لوله کشی دچار گرفتگی شده باشد, بایستی با استفاده از روش های متفاوت و متناسب اقدام به رفع این گرفتگی نمود, چرا که با این شرایط نمیتوان هیچ استفاده ای از فرنگی نمود و در ضمن ممکن است به دلیل بوی بدی که دارد, باعث آزردگی و حتی افزایش احتمال به بیماری های تنفسی نیز ایجاد شود.

رفع گرفتگی توالت فرنگی با چند روش ممکن است که بسته به نوع گرفتگی دارد. استفاده از فشار آب,دستگاه پمپ باد و تراکم هوا, فنر لوله بازکنی و در برخی مواقع کندن توالت فرنگی و نصب مجدد آن از روش های رایج رفع گرفتگی و تعمیر توالت فرنگی در سعادت آباد است.

قطع نشدن آب توالت فرنگی

قطع نشدن آب مخزن توالت فرنگی معمولا به دلیل خرابی شناور و شیرپرکن آن است. معمولا در این حالت مخزن فرنگی سرریز میشود. اما بعضا دیده شده که نشت آب از مخزن به کاسه فرنگی که اتفاقا یک صدایی نیز ایجاد میکند باعث هدر رفت آب شده و دایما آب ولو به میزان کم از حال رد شدن از شناور است.

با نگه داشتن شناور به سمت بالا متوجه خواهید شد که آیا واشر تخلیه فرنگی آب را رد میکند و یا خود شناور یا توپی آن خراب است.

رگلاژ سطح آب و تنظیم شناور توالت فرنگی نیز ممکن است در این قضیه دخیل باشد. در صورتی که قادر به رفع خرابی فرنگی نشدید با تهران پایپر تماس گرفته تا در اسرع وقت اقدام به اعزام سرویس کار و تعمیر توالت فرنگی در سعادت آباد را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید.

نحوه تعویض پمپ تخلیه توالت فرنگی

نحوه تعویض پمپ تخلیه با توجه به مدل و سایز متناسب توالت فرنگی و تعویض آن است. برخی مدلها پیچیدگی های خاصی داشته و بعضی از مدلهای پمپ تخلیه نیاز به یک آچار برای تعویض دارند. واشر کوهلری, لاستیک قورباغه ای و مخروطی از اشکال مختلف لاستیک های مکانیزم تخلیه توالت فرنگی هستند.

مخزن فرنگی پر نمیشود

گرفتگی شیر پرکن آب سرد, خرابی شناور , تا خوردن شلنگ رابط فرنگی, سوراخ شدن توپی شناور از علل پرنشدن مخزن توالت فرنگی هستند.

خرابی درب توالت فرنگی

شکستگی درب توالت فرنگی و یا پین های آن فقط با تعویض درست میشود. به دلیل تنوع و تفاوت در مدل های مختلف فرنگی, برای تعویض درب حتما بایستی خود درب یا فاصله و مدل آن دقیقا برای خرید آن مشخص باشد.

تعمیر توالت فرنگی وال هنگ سعادت آباد

توالت فرنگی های وال هنگ شامل خرابی هایی از محل اتصال کاسه به دیوار و یا سیستم داخلی آنها میشوند. شکستگی کاسه و یا خرابی لوله و اتصالات منتهی به لوله کشی فاضلاب از جمله خرابی های وال هنگ هستند.

معیوب شدن شناور یا دکمه های وال هنگ نیز بخش دیگری از خرابی های توالت فرنگی های توکار هستند. به دلیل تفاوت های ساختاری و سایز که هر برند ایرانی و خارجی از قطعات مختلف استفاده میکند, در صورت خرابی شناور یا دیگر قطعات بایستی دقیقا برند دستگاه مشخص شده و سپس اقدام به عیب یابی و تعویض قطعه خراب نمود.

در صورت نیاز به خدمات لوله کشی, نصب, رفع گرفتگی, سرویس و تعمیر توالت فرنگی سعادت آباد و محدوده اطراف به صورت شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *