اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز شهران

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز شهران

لوله کشی گاز شهران

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز شهران شمالی جنوبی بدون تعطیلی

تلفن تماس فوری: 09122437371 اجرای کار کلی و خرده کاری لوله کشی گاز, اجرا و تعمیرات لوله کشی آتش نشانی, ساخت,تعویض, نصب و تعمیرات کلکتور شوفاژ و لوله کشی موتورخانه.

اجرای لوله کشی ساختمان در حال ساخت, خرده کاری و جابجایی داخلی لوله کشی گاز, جابجایی کنتور گاز, انشعاب گیری و اصلاح لوله کشی گاز منازل, اجرای لوله کشی گاز مغازه های تجاری, آشپزخانه, رستوران و مراکز پخت غذا و فست فود. انشعاب گاز پکیج, مشعل, آبگرمکن, بخاری و دیگر لوازم گازسوز, کور کردن لوله گاز و کلیه خدمات لوله کشی گاز شهران و مناطق غربی تهران 0تا100 .

لوله کشی گاز شهرانخدمات لوله کشی گاز شهران

خدمات لوله کشی گاز شهران عموما دو بخش اجرایی و تعمیراتی دارند. قسمت اجرایی گازکشی ساختمان اغلب مشتمل بر بناهای مسکونی, تجاری و اداری در حال ساخت بوده و در این بخش نیاز به مجوز شرکت گاز و سازمان های ذیربط برای اخذ انشعاب و کنتور گاز میباشد. تفکیک کنتور و تعمیرات علمک اصلی نیز از نوع خدمات لوله کشی گاز محسوب میشود.

قسمت دیگری از خدمات لوله کشی گاز مربوط به تغییرات, انتقال, اصلاح مسیر و انشعاب گیری ها فرعی است که بایستی توسط جوشکاری مجرب لوله کشی گاز انجام شود. استفاده از شیوه های متفرقه به غیر از گازکشی با لوله فولادی,مانند استفاده از لوله گالوانیزه به جای گاز یا لوله های پلاستیکی غیراصولی بوده و برای انشعاب گیری و اجرای لوله کشی حتما بایستی از جوشکاری لوله گاز با لوله اتصالات مخصوص و استاندارد صورت گیرد. شیرهای گاز نیز شیرهای برنجی بوده که باید علامت استاندارد را داشته باشند.

لوله کشی گاز در لحاظ سطح بسته به شرایط بنا و مرحله ساخت, با دو روش لوله کشی گاز روکار و توکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز مطابق مقررات قانونی سازمان مهندسی هستند که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوازم تا سایز لوله کشی گاز مشخص شده است. معمولا ساختمان های در حال ساخت از گازکشی توکار و ساختمان هایی که در حال سکونت هستند از گازکشی روکار استفاده میکنند.

در هنگام اجرای لوله کشی گاز بایستی کلیه جزییات از قبیل عایق کاری و بست کاری لوله کشی رعایت شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را بر حسن اجرای لوله کشی گاز شهران خواهد زد.

تغییرات گازکشی داخل ساختمان

اغلب خدمات لوله کشی گاز در شهران شامل تغییرات و اصلاحات داخلی گازکشی, درخواست جابجایی و خرده کاری های لوله کشی گاز است که بایستی به دقت انجام شود. این خرده کاریها و جابجایی ها معمولا بدون نیاز به مجوز انجام میشوند, چرا که اخذ مجوز برای یک کار کوچک, کمی وقت گیر بوده و شاید اصلا چنین مجوزی نداده و عموما مجریان لوله کشی گاز از اجرای کار همراه با روند اداری کمی اجتناب میکنند.

مسدود کردن لوله های گاز مسدود, مانند لوله گازگاز روشنایی و دیگر لوازم گازسوز مانند شومینه و…, تغییرات احتمالی و جابجایی لوله گاز اجاق گاز آشپزخانه و پکیج, جابجایی کنتور گاز خانگی و مغازه ها, لوله کشی گاز رستورانها و فست فودها برای نصب لوازم گازسوز از جمله خدمات خرده کاری گازکشی هستند, که در خواست زیادی دارند.

مخارج خدمات لوله کشی گاز

قیمت لوله کشی گاز در پروژه های ساختمانی اغلب به صورت کنترات و یا واحدی و به ندرت به صورت متری توافق میشود. البته برای پروژه های ساختمان بسیاری بزرگ ممکن است که قیمت متری نیز مطرح شود, اما به صورت کلی گازکشی ساختمان به شکل واحدی با لوازم لوله کشی و یا بدون لوازم انجام میشود.

اجرت خرده کاری لوله کشی گاز نیز به همین شکل بسته به متراژ, سایز, پیچ و خم و سختی کار قبل از شروع کار طی میشود. در حال حاضر دستمزد لوله کشی گاز برای کمترین کار مانند کور کردن یا اصلاحات کوچک لوله کشی گاز آشپزخانه در حدود 600 هزار تومان تا 1 میلیون تومان بسته به شرایط و سایز لوله کشی گاز هزینه دارد. برای برآورد دقیق و تخمین لوله کشی گاز و در خواست خدمات لوله کشی گاز غرب تهران و محدوده شهران با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *