اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز پونک

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز پونک

لوله کشی گاز پونک

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز پونک و محدوده اطراف

تلفن: 09122437371 بدون تعطیلی و فوری توسط اکیپ مجرب.

اجرا و تعمیرات جوشکاری لوله گاز ساختمان, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز داخل ساختمان, جابجایی کنتور و المک گاز ساختمان, اجرای گازکشی با جواز تاییدیه سازمان نظام مهندسی, جابجایی کنتور و علمک گاز خانگی و تجاری, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز آشپزخانه, پکیج و مشعل, اجرا و تعمیرات لوله کشی آتش نشانی, جابجایی و انشعاب گیری لوله گاز مسکونی, تجاری, رستوران و مراکز پخت غذا و کلیه خدمات لوله کشی گاز پونک, چهاردیواری, شهرک نفت,اشرفی اصفهانی,سیمون بولیوار, عدل, بوستان, باغ فیض و محدوده اطراف.

لوله کشی موتورخانه و جوشکاری کلکتور , منبع دوجداره و لوله کشی آتش نشانی نیز توسط اکیپ ماهر انجام میشود.

لوله کشی گاز پونکخدمات لوله کشی گاز پونک

خدمات لوله کشی گاز پونک به دو بخش اجرایی و تعمیرات دسته بندی میشود. بخش اجرایی ساختمان, بیشتر مشتمل به ساختمان های مسکونی, تجاری و اداری در حال ساخت بوده و در این بخش نیاز به مجوز سازمان نظام مهندسی برای اخذ انشعاب و کنتور گاز میباشد. تفکیک کنتور و تغییرات علمک اصلی نیز از نوع خدمات لوله کشی گاز محسوب میشود.

عمده ترین قسمت از خدمات لوله کشی گاز مربوط به تغییرات, جابجایی ها, اصلاح مسیر و انشعاب گرفتن از لوله های گاز است که بایستی توسط جوشکاری ماهر لوله کشی گاز انجام شود. به کارگیری شیوها و لوازمی به غیر از لوله کشی گاز با جوشکاری لوله مانند استفاده از لوله آب به جای گاز یا لوله های سفید غیر استاندارد بوده و برای انشعاب گیری و اجرای لوله کشی, الزاما بایستی از جوشکاری لوله گاز با لوله اتصالات مخصوص و استاندارد صورت گیرد. شیرهای گاز نیز شیرهای برنجی بوده که بایستی نشان استاندارد را داشته باشند.

لوله کشی گاز ساختمان با دو شکل لوله کشی گاز توکار و روکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز مطابق مقررات قانونی سازمان مهندسی هستند که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوازم تا سایز لوله کشی گاز مشخص شده است.

در حین اجرای لوله کشی گاز بایستی کلیه موارد استاندارد از قبیل عایق کاری و مهار لوله کشی ملاخظه شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم و تست نهایی تحت فشار را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را بر حسن اجرای لوله کشی گاز پونک خواهد زد.

خرده کاری لوله کشی گاز پونک

خرده کاری های لوله کشی گاز اکثرا مرتبط با انشعاب گیری از لوله گاز پکیج و آشپزخانه, تغییر مسیر لوله کشی گاز آشپزخانه, کور کردن لوله گاز روشنایی و شومینه بلا استفاده و یا در مقیاسی کمی وسیع تر تغییرات اساسی در مسیر لوله کشی گاز داخل واحدهای ساختمانی هستند. با وجود اینکه خرده کاری ها زمان زیادی مانند کارهای کلی نمی برند, اما به دلیل اینکه نیاز به دقت, مهارت و تجهیزات همانند کارهای کلی را دارند, زمان زیادی صرف آماده سازی میشود.

قیمت لوله کشی گاز خانگی

قیمت لوله کشی گاز در پروژه های ساختمانی اغلب به صورت چکی و یا واحدی و به ندرت به صورت متری توافق میشود. البته برای پروژه های ساختمان بسیاری بزرگ ممکن است که قیمت متری نیز مطرح شود, اما به صورت کلی گازکشی ساختمان به شکل واحدی با لوازم لوله کشی و یا بدون لوازم انجام میشود.

قیمت خرده کاری لوله کشی گاز نیز به همین شکل بسته به متراژ, سایز, پیچ و خم و سختی کار قبل از شروع کار طی میشود. در حال حاضر دستمزد لوله کشی گاز برای کمترین کار مانند کور کردن یا تغییر مسیرهای کوچک لوله کشی گاز آشپزخانه در حدود 700 هزار تومان تا 1 میلیون تومان بسته به شرایط و سایز لوله کشی گاز هزینه دارد. برای برآورد دقیق و تخمین لوله کشی گاز و در خواست خدمات اجرایی و تعمیراتی لوله کشی گاز در محدوده پونک با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *