خدمات برقکاری بلوار فردوس تعمیر سیم کشی نصب لوستر

خدمات برقکاری بلوار فردوس تعمیر سیم کشی نصب لوستر

خدمات برقکاری بلوار فردوس

اجرا و تعمیرات سیم کشی و خدمات برقکاری بلوار فردوس شرق و غرب

تلفن : 09122437371 بدون تعطیلی و شبانه روزی

اجرا و تعمیرات برق ساختمان ,سیم کشی, کابل کشی ونصب تجهیزات شبکه و دوربین

بازسازی صفر تا صد سیستم تاسیسات و لوله کشی برق ساختمان و آپارتمان

عیب یابی , رفع خرابی و اتصالی سیم کشی ساختمان , نصب و تعویض فیوز و کلید مینیاتوری

نصب انواع لوستر سبک و سنگین , شاخه ای و ریموت دارو چراغ دیوارکوب و پایه دار, نصب و تعویض روشنایی ,LED , SMD ,  ریسه , هالوژن , دیمر , فتوسل,  نصب کلید و پریز و تجهیزات برق, نصب , راه اندازی , سیم کشی , نصب , عیب یابی و تعمیر جک درب پارکینگ ساختمان, تعمیر و سرویس کولر بلوار فردوس غرب و شرق.

 

خدمات برقکاری بلوار فردوس

سیم کشی و خدمات برقکاری بلوار فردوس

خدمات برقکاری و سیم کشی ساختمان به مجموعه ای از سرویس های مرتبط به تاسیسات الکتریکال و تعمیرات برق ساختمان مانند برق کشی به روشنایی ها و کلید و پریزها و در سالهای اخیر به کابل کشی و نصب تجهیزات شبکه و  وسایل برقی اطلاق میشود . انتخاب سیم و تجهیزات مناسب و محاسبه بار و مصرف برق هر وسیله برقی در برآورد و تهیه نقشه برق ساختمان موثر بوده و طول عمر سیستم برق ساختمان را افزایش میدهد .

به غیر از اجرا و نصب لوازم برقی , مساله مهمی که در خدمات برقکاری بلوار فردوس به خصوص در مورد تعمیرات مهم است , عیب یابی سیستم تاسیسات برق ساختمان است که شاید عمل خاصی انجام نشود اما مهمترین و موثرترین کار در تعمیرات اتصالی سیستم سیم کشی  پیدا کردن عیوب برق ساختمان است .

خدمات برقکاری معمولا در دو نوع سرویس های  اجرایی و تعمیراتی یا خرده کاری اجرا شده و تقریبا میتوان گفت که یک برقکار ماهر به تمامی جزییات این کار مسلط میباشد . منتهای مراتب به دلیل تنوع در کار اجرایی و تعمیرات و نیاز به تجهیزات مختلف برخی از همکاران برقکار ترجیح به کار اجرایی داشته و برخی تمایل به انجام کار تعمیراتی و خرده کاری , از این جهت هرکدام از این دو دسته در راستای کاری خود مهارت پیدا کرده و سرعت و دقت آنها در این زمینه بیشتر میشود . ما در خدمات برقکاری بلوار فردوس متخصصین مختلفی در دو شاخه اجرایی و تعمیراتی برق ساختمان داریم.

با توجه به پیشرفت های اخیر در کلیه صنایع, خدمات برق ساختمان نیز توسعه کمی و کیفی زیادی دیده و به دلیل تاثیر سیم کشی ساختمان و روشنایی تجهیزات جدیدی روانه بازار میشود. از این رو یک برقکاری خبره با به روزرسانی اطلاعات فنی خود بتواند به تسلط کارهای روز برق را هم انجام دهد. مثلا 30 سال پیش خبری از استفاده و نصب لامپ لامپ هالوژن نبود, اما امروزه نحوه سیم کشی هالوژن در کناف یکی از رایج ترین امور مربوطه به سیم کشی ساختمان محسوب میشود.

نصب لوستر بلوار فردوس

لوسترها لامپ های لوکسی هستند که امور در مدلها و شلکهای گوناگونی تولید و نصب میشوند. از لحاظ محل نصب معمولا از سقف آویزان شده و یا به دیوار متصل میشوند. به طور کلی نصب لوستر شامل دو آیتم محکم سازی زنجیر و قلاب متناسب با وزن لوستر و اتصال سیم های برق به لوستر میشود . البته در برخی از انواع لوسترها مونتاژ کردن لوستر نیز مهارت ویژه ای احتیاج دارد. به خصوص نصب لوستر سقفی که در ارتفاع انجام میشود و علاوه بر مهارت به قدرت بدنی و نیروی جوانی نیز وابسته است. نصب لوستر یکی از خدمات برقکاری تخصصی است که توسط تیم ما انجام میشود.

در نصب لوستر چیدمان و مونتاژ لوستر و محل قرار گیری لوستر از جهت نورپردازی و موقعیت بسیار مهم است. البته محل قرارگیری لوستر در محیط معمولا در نقاط مرکزی محل در هنگام سیم کشی تعیین شده و در صورت نیاز به تغییرات میتوان با استفاده از سیم کشی روکار یا توکار محل نصب لوستر را تغییر داد.

تعمیر جک پارکینگ بلوار فردوس

نصب و تعمیرات حرفه ای انواع جک های بازویی و ریلی درب اتوماتیک پارکینگ کلیه مارک ها، ریموت کنترل و مدار فرمان،راهبند و گیت های اتوماتیک ورودی،کرکره برقی اتوماتیک

نصب و تعمیر دوربین مدار بسته بلوار فردوس

اجرای سیم کشی و کابل کشی پیسو شبکه و نصب تجهیزات دیتا و دوربین مدار بسته

به‌صورت کلی، دوربین‌های مداربسته در دو نوع دوربین مداربسته دیجیتال و دوربین مداربسته آنالوگ  تولید و نصب میشوند . همانطور که میدانید کیفیت در دروبینهای مداربسته دیجیتال بسیار بهتر از انواع آنالوگ است .

خرابی دوربین های مدار بسته اغلب به دلایل زیر میباشند :

  • تمیز نبودن لنز دوربین
  • طولانی بودن سیم دوربین و دردسرساز است
  • زوم چند کانونی به‌صورت اتوماتیک فوکوس نمی‌کند
  • رزولوشن دوربین پایین است
  • سیگنال وای فای پایین است
  • تایم تصویر صحیح نیست تصاویر صدایی ندارند
  • تصویری نمایان نمیشود
  • تصاویر ذخیره نمی‌شوند
  • صفحات وب به‌درستی نمایش داده نمی‌شوند
  • سرعت پخش تصاویر کند است
  • تصویر در شب تیره میشود
  • روی مانیتور لکه‌هایی روشن دیده می‌شود
  • رزولوشن تصویر مانیتور پایین است
  • تصاویر وضوح خوبی ندارند
  • تصویر دوربین بیش از حد روشنایی دارد .

جهت دریافت سرویس نصب لوستر, تعمیرات سیم کشی برق ساختمان و کلیه خدمات برقکاری تاسیساتی بلوار فردوس با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *