سرویس کولر توحید 09122437371 تعمیر کولر آبی و گازی

سرویس کولر توحید 09122437371 تعمیر کولر آبی و گازی

سرویس کولر توحید

نصب , تعمیرات و سرویس کولر توحید 09122437371 کولر آبی و کولر گازی اسپلیت

سرویس و تعمیر کولر آبی و سلولزی

تعمیر و سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت

عیب یابی و رفع عیب اسپلیت , شارژ گاز و وکیوم اسپلیت

تعویض موتور کولر , پمپ آب کولر , پوشال , حلزونی, یاتاقان ,شناور ,کفی , برزنت و دیگر لوازم کولر آبی و کلیه خدمات لوله کشی و تاسیسات میدان و خیابان توحید و نصرت

تعمیر و سرویس کولر توحید
سرویس کولر توحید

سرویس کولر میدان توحید

سرویس کولر را میتوان مهمترین کار در جهت افزایش طول عمر و بالا بردن راندمان و بهروری کولر تلقی کرد.

کولری که سرویس نشود عملکرد آن تا حد نصف نزول کرده و ممکن است به دلیل تنظیم نشدن قطعات و وجود ایرادات احتمالی خراب شود و یا خرابی به بار آورد.

شستشو و نظافت در کولر آبی مهمترین کاری است که در هنگام سرویس کولر آبی انجام میشود. تعویض پوشال نیز بایستی حتما حداقل سالی یک بار انجام شود و یک پوشال کهنه و کثیف علاوه بر ناراحتی ها تنفسی که به وجود می آورد تا میزان زیادی انرژی کولر را پرت میکند.

پوشال کولر آبی مانند فیلتر عمل میکند و محیط داخلی کولر را خنک میکند و در صورتیکه کثیف باشد این کار را انجام نمیدهد.

تعمیر کولر آبی میدان توحید

در هنگام سرویس کولر ابی پس از شستشوی کف و نظافت قطعات داخلی کولر آبی شیر و شیلنگ آب کولر چک شود و سپس شناور کولر ابی تنظیم شود.

دقت کنید که برای تنظیم شناور طوری عمل کنیم که آب از زیرآب کف کولر سرریز نشود و آب در جایی حدود یک بند انگشت پایین از زیرآب کولر قطع شود. بررسی پمپ و عملکرد مناسب شیلنگها و لوله های آبرسانی به پوشال مرحله بعدی کار است.

تنظیم تسمه نیز از نکاتی است که باید به درستی رعایت شود. یک تسمه شل نیروی موتور را به اندازه ای که باید منتقل نکرده و موجب کاهش شدت باد کولر میشود.

سفت بودن تسمه کولر نیز به موتور کولر فشار آورده و احتمال سوختن موتور را بالا میبرد. روغن کاری یاتاقان ها نیز در هنگام سرویس کولر و پس از آن بسیار مهم میباشد.

در صورتیکه در هنگام کار کولر صدای ناهنجار و غیرطبیعی شنیده میشد باید علت آنرا دریابید و نقص را رفع کنید زیرا ممکن است باعث مشکلاتی شود. چک کردن برزنت کولر و کیپ بودن کامل آن نیز فراموش نشود.

تعویض پوشال کولر آبی

هرساله در ابتدای فصل گرما و همراه با سرویس و راه اندازی , تعویض پوشال کولر بایستی در اولویت قرار بگیرد . تعویض پوشال و انداختن یک پوشال بایستی هرساله انجام شود و با توجه به آلودگیهایی که در طول یک فصل یک کولر آبی جذب میکند نمیتوان با شستشو و یک در میان عوض کردن توقع داشت که کیفیت باد و خنکای کولر افزایش پیدا کند و به اندازه یک کولر با پوشال نو خنکی بدهد . در ضمن تعویض پوشال با استشمام بوی چوب حس خوبی را به شما انتقال میدهد .

نصب سایبان کولر آبی

نصب سایبان کولر هم از آن نکاتی است که بسیاری از مردم برای آن اهمیتی قایل نمیشوند , اما برحسب تجربه میتوان گفت که بین 20 تا 30 در طول روز میتواند باعث افزایش راندمان کولر شود . این مهم با ممانعت از تابیدن اشعه داغ نور خورشید در ظهرهای تابستانی به بدنه فلزی کولر آبی انجام میشود .

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *