لوله کشی آرایشگاه نصب صندلی پدیکور سرشور شیر

لوله کشی آرایشگاه نصب صندلی پدیکور سرشور شیر

لوله کشی آرایشگاه

خدمات نصب تجهیزات و لوله کشی آرایشگاه , صندلی سرشور , پدیکور و مانیکور

تلفن : 09122437371-22533080 سراسر تهران و بدون تعطیلی

نصب لوازم و تجهیزات آرایشگاه زنانه و مردانه و اتصال آن به لوله کشی ساختمان ,نصب سینک ثابت , متحرک, لوله کشی فاضلاب سرشور و صندلی پدیکور , لوله کشی آب و نصب شیرالات و کلیه تجهیزات آرایشگاهی و تجهیزات سالن زیبایی با اکیپ حرفه ای و با تجربه .

خدمات لوله کشی آرایشگاه

طریقه نصب سرشور آرایشگاهی

صندلی سرشور آرایشگاه در واقع یک روشویی بهداشتی میباشد و بگونه ای طراحی شده که در هنگام شسشوی سر , شخص دارای حداکثر راحتی و ریلکس بودن را داشته باشد . جدای از شکل هندسی سرشور و صندلی آن که کار طراحی و ساخت آن است , سرشور آرایشگاه دارای یک زیرآب خروجی فاضلاب است که بایستی به فاضلاب ساختمان متصل شود . هرچقدر که سرشور به سیستم فاضلاب نزدیکتر باشد , کار نصب و خروج فاضلاب از سرشور راحت تر است . در آرایشگاههایی که مخصوص اینکار طراحی شده اند , معمولا لوله فاضلاب برای سرشور از قبل کارگذاشته شده و هنگام نصب فقط خرطومی سرشور به داخل لوله وصل میشود . اما در آپارتمانها و ساختمانهایی که کاربری مسکونی و غیره داشته و قصد دارید از آن به عنوان آرایشگاه استفاده کنید , بهتر است حدالامکان سعی کنید که فاصله قرار گرفتن سرشور با نزدیکترین فاضلاب را طوری در نظر بگیرید , که علاوه بر ملاحظات چیدمانی به خاطر فاصله زیاد لوله کشی فاضلاب , دچار مشکلات عدیده نشوند.

به غیر از لوله فاضلاب , سرشور آرایشگاه دارای یک شیر آب مخلوط میباشد که از طریق شلنگ به شیر پیسوار یا اتصالات سرد و گرم لوله کشی آب متصل میشوند.

معمولا برای نصب لوازم آرایشگاهی از لوله کشی روشویی و سینک ظرفشویی در فاضلاب کشی و لوله کشی سرد و گرم کمک گرفته میشود.

شیر سرشور آرایشگاهی

شیر سرشور آرایشگاهی شیری ثابتی است که سردوش یا شاور متحرک دارد. این سردوش برای راحت بودن شستشوی سر بوده و بسته به نوع شیر بین 50 تا 70 سانتی متر شلنگ متحرک داشته و بعد از استفاده در محل خود ثابت میماند. کنترل شدت آب توسط سردوش یا روی شیر صورت میگیرد. نصب شیر سرشور مانند نصب شیرالات روشویی بوده و بایستی توسط دو شلنگ به شیر پیسوار لوله کشی متصل شود.

لوله کشی و نصب صندلی پدیکور

لوله کشی و نصب صندلی پدیکور آرایشگاه و پیرایشگاههای زنانه تقریبا همانند, نصب صندلی سرشور میباشد , با این تفاوت که این نوع صندلی بیشتر برای ناخنکارها کاربرد داشته و در عین حال کار شستشو هم بخشی از اینکار میباشد.

از این رو راحتی مشتری روی این نوع صندلیها میتواند تاثیر زیادی روی جذب مشتریها داشته و بخاطر همین سعی کنید که در زمان خرید , بهترین صندلی پدیکور را انتخاب کنید.

برخی از صندلی های پدیکور روی حوضچه ای نصب میشوند که بایستی از قبل ساخته شود. ساخت این حوضچه با توجه به ابعاد و ساختار صندلی پدیکور انجام میشود.

در نصب صندلی پدیکور نیز یک لوله برای فاضلاب و یک لوله سرد یا سردوگرم برای لوله کشی اب مصرفی این قسمت از سالن تعبیه میشود . در صورتیکه لوله کشیها آماده نبوده و لوله کشی بصورت روکار انجام میشود , باید حداقل دید را داشته و طوری صورت گیرد , که در مسیر رفت و آمد نبوده و شکل ظاهری محیط را برهم نزند .

در مواردی که مکان مورد استفاده برای نصب صندلی پدیکور لوله کشی آب و فاضلاب برای نصب صندلی پدیکور نداشته باشد , دو راه پیش روی شماست . اول اینکه با یک بازسازی کامل آپارتمان و تعویض کامل لوله کشی و بازسازی کف نسبت به تدارک لوله های آب و فاضلاب اقدام به اینکار کنیم . این روش به دلیل تخریب, بازسازی و بنایی آن زمان و هزینه زیادی داشته و برای اماکنی که قرار است به طور بلندمدت برای آرایشگاه بهره برداری قرار بگیرد مناسب است.

در روش دیگری که میتوان کار برای نصب سرشور آرایشگاهی و نصب صندلی پدیکور مهیا نمود روش دم دستی و لوله کشی روکار میباشد. در قسمت لوله کشی آب آرایشگاه دردسر چندانی نیست , اما به دلایل شرایط خاص برای لوله کشی فاضلاب بایستی از محل بازدید شود تا بتوان بهترین و کم هزینه ترین روش را انتخاب کرد. چرا که در برخی آپارتمانها به دلیل اینکه شرایط قرار گرفتن سرشور و صندلی پدیکور وجود ندارد, نمیتوان بدون تخریب و بازسازی لوله کشی ساختمان لوازم فوق را در جایی مناسب نصب نمود.

 

 

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (1)

  • نصب صندلی پدیکور و سرشور | خدمات تاسیساتی و لوله کشی ساختمان پاسخ

    لوله کشی و نصب صندلی پدیکور و سرشور آرایشگاه

    سپتامبر 13, 2021 at 8:45 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *