تاسیساتی لوله کشی سعادت آباد آب فاضلاب گاز پکیج شوفاژ

تاسیساتی لوله کشی سعادت آباد آب فاضلاب گاز پکیج شوفاژ

لوله کشی سعادت آباد

خدمات تاسیساتی و لوله کشی سعادت آباد, اجرا و تعمیر لوله کشی فاضلاب , آب , شوفاژ و موتورخانه, تلفن دفتر مرکزی: 0912243737122533080

خدمات تاسیساتی لوله کشی رنج وسیعی از خدمات ساختمانی را پوشش میدهند و دارای زمینه های مختلفی بوده و همین مساله سبب شده که مجریان و تعمیرکاران متخصص زیادی در هریک از رشته های تاسیسات مشغول فعالیت باشند. با توجه به گستردگی این خدمات برخی از موارد تاسیساتی مانند خرده کاری های لوله کشی شاید نیاز به تخصص خاصی نداشته باشند اما در بحث تعمیر دستگاه های خاصی مانند پکیج , موتورخانه و اسپلیت و همچنین اجرای لوله کشی آب, فاضلاب , شوفاژ و گاز این مساله میتواند در کیفیت کار موثر باشد. خدمات تاسیساتی لوله کشی تهران پایپر در سعادت آباد در همه فیلدهای ذکر شده, کارشناس ماهر و با تجربه دارد.

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز خانگی و تجاری ساختمان, تعمیر و سرویس موتورخانه شوفاژ مرکزی و پکیج دیواری, سرویس و راه اندازی  کولر آبی و گازی و تاسیسات ساختمان, لوله کشی و نصب شیرالات  و لوازم بهداشتی, نصب رادیاتور شوفاژ , توالت فرنگی و وسایل تاسیساتی منزل, نصب, تعویض و تعمیر سیفون ظرفشویی و روشویی, تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه, رفع نم و رطوبت و تعمیرات سرویس بهداشتی, رفع گرفتگی و لوله بازکنی, لوله کشی و نصب ماشین لباسشویی ظرفشویی و ساید.

تاسیساتی لوله کشی سعادت آباد

خدمات تاسیساتی سعادت آباد

اجر و تعمیر تاسیسات و لوله کشی سعادت آباد ,میدان کاج , میدان سرو ( چهارراه سرو), میدان شهرداری,میدان کتاب,24 متری , بلوار فرهنگ , خیابان علامه شمالی و جنوبی, مدیریت , صرافها , آسمان , پاکنژاد , بلوار دریا , فرحزادی , کوهستان, شهرک کوی فراز , شهرک مخابرات , بهرود , بوعلی , فرحزادایران زمین , هرمزان , سیمای ایران, پردیسان , دادمان ,مهستان و …….

مزایای استفاده از خدمات تاسیساتی لوله کشی سعادت آباد با تهران پایپر:

  • حضور فوری و سریع در محل به صورت 24 ساعته
  • اجرا و تعمیرات با نرخ مناسب
  • تضمین کیفی کار انجام شده
  • اعزام متخصص در زمینه های مختلف تاسیساتی
  • رعایت نکات فنی , ایمنی و بهداشتی

خدمات لوله کشی سعادت آباد

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب ساختمان ,لوله کشی آب روکار , لوله کشی آب توکار, تعمیر لوله کشی آب سردوگرم مصرفی, مجری لوله کشی شوفاژ روکار و توکار, تعمیر لوله کشی شوفاژ , لوله کشی رادیاتور و جابجایی رادیاتور شوفاژ, لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری, لوله کشی آبگرمکن , لوله کشی پکیج روکار و توکار

لوله کشی فاضلاب ساختمان, اجرا و تعمیرات لوله کشی پلیکا ,پوش فیت و پلی اتیلن

لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب

لوله کشی گاز سعادت آباد

اجرای لوله کشی گاز ساختمان

تعمیرات لوله کشی گاز, خرده کاری و گازرسانی مجدد و بازسازی لوله کشی گاز, گازکشی خانگی آپارتمان , جوشکاری لوله گاز, تغییرات جزیی لوله گاز

تشخیص ترکیدگی لوله سعادت آباد

تسخیص ترکیدگی لوله , تشخیص نشت

رفع نم و ترمیم لوله کشی و بنایی  مربوطه

تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی و بنایی مرتبط با آن

بازسازی کف سرویس بهداشتی حمام,توالت

آشپزخانه آپارتمان و عملیات ساختمانی

کفسازی , کاشیکاری , ایزوگام , خدمات اجرایی بنایی و ساختمان

تعمیر شوفاژ سعادت آباد

نصب , تعمیر , راه اندازی و سرویس شوفاژخانه

هواگیری , عیب یابی و رفع عیب موتورخانه

نصب , تنظیم ,تعمیرات و تعویض مشعل گازی , رله , ترموستات , دیگ شوفاژ ,

پره های دیگ موتورخانه , کلکتور شوفاژ , کلکتور آب

تعمیر و تعویض پمپ شوفاژ و آب گرم مصرفی موتورخانه ,

نصب, تعمیر و تعویض منبع انبساط , لوله کشی منبع انبساط

نصب منبع دوجداره و کویل دار , تعویض منبع کویل و دوجداره ,

تعمیر و جوشکاری منبع دوجداره , شستشو و اسیدشویی منبع کویل

تعمیر موتورخانه سعادت آباد

هنوز هم با وجود ورود پکیج ها به عنوان رقیب اصلی , میتوان موتورخانه شوفاژ مرکزی را به خصوص برای ساختمانهای بزرگ و مجتمع های مسکونی بهترین گزینه برای تولید آب گرم مصرفی و گرمایش محیط دانست. هرچند که موتورخانه شوفاژ مرکزی هر10 تا 15 سال یکبار یک هزینه سنگین و بازسازی کلی دارد اما این باعث نمیشود که از ظرفیت بالای گرمایشی و نگهداری آسان و کم هزینه آن صرفنظر کرد.

هزینه های دوره ای سرویس موتورخانه شامل تعمیرات مشعل و پمپ موتورخانه میشود که هر 2 تا 3 سال در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارند. اما معمولا برای بهبود عملکرد موتورخانه بهتر است هر سال یک سرویس اولیه در ابتدای فصل سرما انجام شود.

برای سرویس دوره ای روغن کاری پمپ های شوفاژ , آب بندی شیر فلکه ها , تنظیم و سرویس مشعل , تنظیم درجه حرارت ترموستات روی دیگ و پمپ, بررسی عدم نشتی از لوله کشی موتورخانه و دیگر قطعات شوفاژخانه بایستی حتما انجام شوند.

خرابیهای دیگر موتورخانه که حتما بایستی تعمیرات کلی صورت گیرد, شامل تعویض دیگ , تعمیر کلکتور موتورخانه, تعویض و تعمیر شیرفلکه  , تعویض منبع دوجداره یا کویلی در صورت عدم امکان تعمیر , از مواردی هستند که از تعمیرات اساسی موتورخانه به حساب می آیند. این تعمیرات ممکن است با هم یا جداگانه اجرا شوند.

تعمیر پمپ سعادت آباد

نصب و تعمیرات پمپ تحت فشار خانگی ساختمان

برای جبران کمبود افت فشار آب ساختمان

نصب و لوله کشی مخزن ذخیره آب

تعویض منبع تحت فشار , پرشر و لوازم پمپ آب خانگی ساختمان

نصب شیرالات سعادت آباد

نصب شیرالات ساختمان , نصب و تعمیرات شیرالات بهداشتی

سرویس بهداشتی حمام ,دستشویی, آشپزخانه , حیات و …..

نصب توالت فرنگی , تعویض و تعمیر توالت فرنگی

تعویض قطعات توالت فرنگی , شیرورودی و سیستم تخلیه فرنگی

نصب روشویی کابینتی , چینی , بدون پایه و پایه دار

جابجایی روشویی

نصب و تعمیر فلاش تانک , نصب دستگاه تصفیه آب

نصب و تعمیر رادیاتور شوفاژ ,جابجایی رادیاتور

افزایش و کاهش تعداد رادیاتور

نصب و تعویض حوله خشک کن حمام

سرویس کولر سعادت آباد

نصب , تعمیر و سرویس کولر آبی , سلولزی و گازی

نصب پکیج شوفاژ دیواری

نصب آبگرمکن دیواری گازی و برقی

نصب لوازم تاسیساتی حرارتی و برودتی

برای اعزام فوری نیرو و  کسب اطلاعات بیشتربا ما تماس بگیرید .  09122437371  تهران پایپر

خدمات لوله کشی سعادت آباد
لوله کشی سعادت آباد

تاسیسات سعادت آباد

لوله کشی شاخه ای متعددی دارد و طبیعتا هر لوله کشی بیشتر در یک یا چند شاخه از لوله کشی مهارت تخصص دارند.

برخی از لوله کش ها بیشتر کار لوله کشی آب و فاضلاب را انجام میدهند.در حال حاضر بیشتر لوله کشی های آب با لوله های پلیمری تک لایه و پنج لایه انجام میشود.

اکثر لوله کشها به کار با لوله های  سفید پلاستیکی و فاضلاب پلیکا مسلط هستند . این نوع لوله کشی در بیشتر نقاط تهران و ایران رایج هستند. اما لوله کشی پنج لایه خصوصا نوع پرسی را همه لوله کشها انجام نداده و یا به دلیل احتیاج داشتن به ابزار نمیتوانند پرس کنند.

از اینرو بیشتر لوله کشیهای نوساز با دستگاه پرس انجام میشود و لوله کشیهای تعمیراتی و بازسازی لوله کشی سفید پلاستیکی یا پنج لایه کوپلی انجام میشوند. لوله های ذکر شده در لوله کشی آب سردوگرم وشوفاژ کاربرد دارند.

چک کردن دودکش لوازم گازسوز, سرویس موتورخانه و پکیج در ابتدا فصل سرما و سرویس کولر آبی و گازی از اموری است که بهتر است هر ساله انجام شود.

خدمات تاسیساتی لوله کشی سعادت آباد

برای لوله کشی فاضلاب و تعمیرات آن نیز از لوله پلیکا و پوش فیت استفاده میشود. لوله کش ها بیشتر به کار با لوله اتصالات پلیکا مسلط هستند اما کاربا پوشفیت به دلیل تجربه ای که احتیاج دارد از عهده برخی از لوله کشها خارج است. لوله کشی گاز نیز توسط جوشکار ماهر گاز با تاییدیه یا کسی که تجربه کافی در این زمینه را دارد صورت میگیرد. لوله کشی گاز از جمله مواردی است که به دلیل تجربه و مهارتی که میطلبد و همچنین مسولیت آن هرلوله کشی به خود اجازه دست زدن به آن را نمیدهد.

بنابراین در رشته تاسیسات لوله کشی ساختمان کار اجرایی و  کار تعمیراتی تفاوت های زیادی چه از نظر قیمت و چه از لحاظ اجرایی دارد. کار اجرایی یک کار روتین و فنی است که در هنگام اجرای لوله کشی و راه اندازی تاسیسات گرمایشی به جنبه های مختلف کار چه از لحاظ شناخت متریال و چه از لحاظ رعایت مسایل فنی و اصول تاسیسات لوله کشی دقت زیادی نمود.

بعضی کارهای تعمیراتی نیز به دلیل اینکه نیاز به تعمیرات جزیی خدمات بنایی دارند, نیاز به تجربه در زمینه کاشی کاری و عایق کاری جزیی هم در آنها احساس میشود, بنابراین برای کاهش هزینه های کارفرما برخی از تعمیرکاران لوله کشی با یادگیری تعمیرات کوچک در زمینه بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب یا کم تخریب این قبیل کارها را نیز انجام میدهند.

برخی از لوله کشها بیشتر کار نوساز کار میکنند و برخی بیشتر کارهای تعمیراتی و خرده کاری لوله کشی و تاسیساتی. در زمینه نصب شیرالات و لوازم بهداشتی اغلب لوله کشها مهارت کافی را دارند.

البته در هر زمینه شغلی ممکن است سلیقه و تمیزکاری یک نفر را از بقیه متمایز کند و در لوله کشی هم همینطور است و یک لوله کش دقیق کاری بسیار تمیزتر از یک لوله کشی معمولی را ارایه میدهد و احتمالا دستمزد بالاتری هم طلب میکند.

در زمینه تاسیسات گرمایشی مانند موتورخانه و پکیج هم باید خاطرنشان کرد که این زمینه کمی تخصصی تر است که ممکن است از عهده هر لوله کشی برنیاید.

زیرا موتورخانه و پکیج هرکدام به تنهایی دنیایی هستند و تخصص کافی را میطلبد تا بتوان در زمینه تعمیرات و سرویس آن ادعایی نمود.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (6)

  • لوله کشی - خدمات لوله کشی و تاسیساتی شبانه روزی پاسخ

    […] و سوراخ تبدیل برای تبدیل قطر سوراخ لوله و اتصالات […]

    ژانویه 6, 2021 at 2:15 ب.ظ
  • تعمیر لوله کشی غرب تهران پاسخ

    […] و سوراخ تبدیل برای تبدیل قطر سوراخ لوله و اتصالات […]

    مارس 8, 2021 at 1:50 ق.ظ
  • سینا ج پاسخ

    با عرض سلام و درود خواستم تشکر کنم از مطالب خوب سایت و کادر مجرب و خدمت‌رسانی به موقعتون

    می 13, 2022 at 1:50 ب.ظ
  • Sadeq پاسخ

    سلام
    متشکر از سایت کارامدتون?

    می 14, 2022 at 4:38 ب.ظ
  • حمید پاسخ

    ممنون از خدماتتون?

    می 18, 2022 at 2:56 ب.ظ
  • احمد پاسخ

    سلام
    ممنون از سایت خوبو کادر مجربتون?

    می 19, 2022 at 12:33 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *