سرویس کولر ولنجک 09122437371

سرویس کولر ولنجک 09122437371

سرویس کولر ولنجک

نصب , راه اندازی و سرویس کولر ولنجک 09122437371-22533080 کولر آبی و کولر گازی اسپلیت

سرویس کولر آبی و سلولزی

سرویس و راه اندازی کولر گازی اسپلیت

تعمیر کولر آبی و تعویض موتور کولر آبی , پمپ , برزنت , تسمه و سایر قطعات کولر ابی

عیب یابی و تعمیر کولر گازی اسپلیت , نصب کولر آبی , نصب کولر گازی اسپلیت جابجایی و لوله کشی کولر گازی و کولر آبی کابل کشی و سیم کشی کولر آبی و گازی و کلیه خدمات تاسیسات لوله کشی و برقکاری ساختمان .

تعمیر کولر ولنجک

عیب یابی و تشخیص عیب در تعمیرات هر دستگاهی در اولویت قرار دارد. در تعمیر کولر گازی با توجه با پیچیدگی دستگاه یافتن ایراد مرتبط با هر قطعه تقریبا طی کردن نیمی از تعمیرات اسپلیت میباشد.

زیرا با یافتن علت خرابی و عدم خنک کردن یا سایر مشکلات با تعویض و تعمیر قطعه معیوب میتوان اقدام به درست کردن کولر نمود. اما فقط تعمیر دستگاه اینجا پایان نمیگیرد .

سرویسکار و تعمیرکار کولر باید عواملی که باعث خرابی قطعه یا قطعات میشوند را با توجه با شرایط موجود رفع نماید تا کولر دوباره آسیب نبیند. به عنوان مثال کولری که کمپرسور آن در یک جای خفه و یا پر از آلودگی کار میکند مسلما زود به زود به تعمیرات احتیاج پیدا میکند.

سرویس کولر آبی ولنجک

سرویس کولر آبی معمولا با شروع فصل گرما و با راه اندازی اولیه انجام میشود. سرویس کولر ابی مضافا بر اینکه بهروری کولر و بهره مندی شما را از خنکی بیشتر میکند ,موجب افزایش طول عمر کولر و زدودن آلودگیها و حساسیستهای ناشی از این آلودگیها شده و باد خروجی را مطبوع تر میکند. شستشو و نظافت کولر در سرویس کولر آبی اساس کار است.

پوشال کولر آبی نیز با توجه به آلایندگیهای هوای تهران بایستی تعویض شود. پس از تمیز کردن و شستشوی کولر بایستی قطعاتی مانند یاتاقان روغن کاری شوند. شیر کولر , شناور کولر و تسمه کولر نیز بایستی کنترل و تنظیم شوند. موتور کولر , پمپ کولر , سیم کشی کولر آبی نیز باید بررسی شوند.

نصب کولر ولنجک

نصب کولر باید با بررسی شرایط و انتخاب دقیق کولر با ظرفیت مناسب و مکان مناسب صورت بگیرد.

گردش هوای مناسب در هنگام نصب کولر بسیار مهم است. کمپرسور کولر گازی و یونیت خارجی اسپلیت بایستی در جایی با گردش هوای مناسب نصب شوند.

در نصب کولر آبی هم باید همین شرایط مکانی برقرار باشد. نصب کولر در کمترین فاصله مکانی با اتاق و محیط که قرار است خنک شود نیز بسیار در روند عملکرد کولر و مصرف آن موثر میباشد.

تعمیر کولرگازی ولنجک

در کولر گازی دو بخش پنل داخلی و یونیت خارجی وجود دارد. تعویض و تمیز کردن فیلتر پنل داخلی شارژ گاز , وکیوم و رفع نشتی گاز کولر گازی اسپلیت , تعمیر و تعویض کمپرسور تعویض خازن و تعمیرات کندانسور و اواپراتور و تعمیرات درین کولر گازی از مشکلاتی عمده کولرهای گاز میباشند.

تعمیر و سرویس کولر ولنجک
سرویس کولر ولنجک

 

با تماس میتوانید با خیال راحت کلیه امور تاسیساتی , لوله کشی را به متخصصین خبره ما بسپارید.

کلیه خدمات ما شبانه روزی و بدون تعطیلی میباشد.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *