سرویس کولر شهرزیبا تعمیر کولر آبی و گازی 09122437371

سرویس کولر شهرزیبا تعمیر کولر آبی و گازی 09122437371

سرویس کولر شهرزیبا

نصب , تعمیر و سرویس کولر شهرزیبا 09122437371-22533080  کولر آبی و گازی

نصب , راه اندازی ,  سرویس و تعمیر کولر آبی و کولر گازی اسپلیت

تعمیر و سرویس کولر ابی

لوله کشی اسپلیت , درین و کابل کشی کولر گازی

عیب یابی و رفع عیب کولر گازی

لوله کشی  و  سیم کشی کولر آبی و اسپلیت

تعویض قطعات کولر ابی , موتور کولر , پمپ کولر , کلید و برق کولر, برزنت کولر , کفی, پوشال

روغن کاری و تعویض یاتاقان کولر آبی و کلیه خدمات لوله کشی و تاسیساتی در شهر زیبا

تعمیر سرویس کولر شهرزیبا

 

سرویس کولر آبی شهرزیبا

با سرویس کولر آبی در آغاز فصل طول عمر کولر , کیفیت باد و خنکی کولر افزایش میبابد. در سرویس کولر ابی شستن و تمیز کردن کولر آبی از در اولویت قرار دارد.

روغن کاری قطعاتی مانند یاتاقان ,اطیمنان از کارکرد صحیح لوازم مکانیکی مانند تسمه , فولی , پروانه حلزونی و سایر قطعات کولر ابی , چک کردن لوازم برقی کولر شامل , موتور کولر ابی , پمپ آب و سیم کشی و کلید کولر ابی, وارسی پوشال , شیر کولر , شناور کولر , شیلنگها و سیستم آبرسانی و ایجاد رطوبت کولر و سیستم انتقال باد شامل , کانال , دریچه , برزنت و دمنده کولر باید به دقت بررسی شوند. تنظیم شناور و تسمه کولر نیز نباید فراموش شود.

تعمیر کولر آبی شهرزیبا

تعمیر کولر آبی شامل تعمیرات سه بخش کولر میشود. تعمیر یا تعویض قطعات ثابت مانند کفی کولر, برزنت و سایر لوازم مکانیکی کولر آبی, رفع عیب و تعمیر قطعات تولید و انتقال باد مانند موتور کولر, فولی, تسمه, یاتاقان, شفت و حلزونی و تعمیرات لوازم آبرسانی کولر شامل شیر, شناور, شلنگ, پمپ, شلنگ و لوله های آبرسانی میشود.

برخی از این خرابیها ممکن است کاملا مشخص بوده و نحوه تعمیرات آن بازر باشند. مثلا در صورت سوراخ شدن کفی کولر احتمالا نشتی آب کف پشت بام را خیس کرده و ما مجبور به تعمیر کفی کولر یا تعویض آن میشویم.

اما برخی از عیوب مانند از خنک نبودن یا  کاهش شدت باد کولر بایستی توسط تعمیرکار بررسی و اقدام به رفع این عیوب کنیم.

اعزام فوری , نصاب , تعمیرکار و سرویسکار کولر , لوله کش و تاسیساتی و تعمیر کولر آبی شبانه روزی به مناطق شهرزیبا , بلوار آیت الله کاشانی , سازمان برنامه , سازمان آب و محدوده اطراف.

سرویس کولر گازی شهرزیبا

کولر گازی از دو قسمت و پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است .

یونیت خارجی که شامل کمپرسور و کندانسور میباشد وظیفه سرد کردن گاز کولر و ارسال آن از طریق لوله کشی و پنل داخلی وظیفه دمیدن و تبادل خنکی گاز را با محیط دارد.

در سرویس کولر گازی بایستی فیلتر های پنل داخلی تمیز شده و یا تعویض شوند.  تمیزکردن کویل ها و فینهای تبادلی نیز از کارهایی است که در سرویس کولرگازی انجام شود. سپس به سرویس و چک کردن کمپرسور و کندانسور میپردازیم.

نصب کولر شهرزیبا

نصب کولر آبی باید در جایی مناسب نصب شود تا بازدهی و عمر آن افزایش پیدا کند. کولر اگر در جایی نصب شود که نور آفتاب کمتر به آن برخورد کند باد آن خنک تر میشود.

اگر کولر ابی در جایی باشد که اطراف آن باز بوده و هوادهی خوبی داشته باشد , گردش باد بهتر شده و باد آن از شدت و کیفیت بیشتری نسبت به یک کولر در محوطه بسته است. طول کانال کشی کولر نیز در شدت و کیفیت باد کولر تاثیرگذار است.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *