سرویس کولر مرزداران 09122437371 تعمیر کولر آبی و گازی

سرویس کولر مرزداران 09122437371 تعمیر کولر آبی و گازی

سرویس کولر مرزداران

نصب , راه اندازی و سرویس کولر مرزداران 09122437371  شبانه روزی

عیب یابی , سرویس , راه اندازی و تعمیر کولر آبی

عیب یابی و تعمیر کولر گازی

کابل کشی و سیم کشی ساختمان و کولر آبی و گازی

تعویض موتور کولر آبی , نصب و تعویض پمپ کولر آبی , پوشال , تسمه , شناور , برزنت , تعویض کفی و لوله کشی کولرابی , نصب سایبان کولر آبی و گازی , عیب یابی و رفع خرابی کولر آبی و گازی کلیه خدمات تاسیساتی , لوله کشی و شیرالات

تعمیر سرویس کولر مرزداران

تعمیر کولر مرزداران

اعزام نصاب , تعمیرکار و سرویس کار کولر آبی وگازی اسپلیت به محدوده مرزداران , خیابان ناهید , بهار , لاله ,  بلوارجانبازان, آریافر فرشتگان , ایثار , جلال آل احمد , خرم رودی , ابراهیمی , البرز ,اطاعتی, شهرک آزمایش ,شهرک پاس و فرهنگیان و شهرک ژاندارمری.

سرویس کولر آبی مرزداران

با سرویس یک کولر آبی هم راندمان کولر آبی بالا میرود و کیفیت باد آن بیشتر میشود و هم اینکه با بررسی قطعات کولر و رفع عیوب احتمالی از خرابی و خسارت بیشتر به کولر جلوگیری کرده و علاوه بر آسایش صرفه اقتصادی هم دارد.

مثلا در هنگام سرویس کولر اگر تسمه به طور استاندارد تنظیم نباشد, کارایی کولر افت پیدا میکند, اگر شل باشد انتقال نیرو به اندازه کافی انجام نمیشود و اگر سفت باشد ممکن است به موتور کولر آسیب رسانده و دینام کولر را بسوزاند.

در بحث میزان خنک کنندگی کولر دو عامل اصلی باعث افزایش سرمای کولر میشود. عامل اول محل نصب و قرارگیری کولر است که اگر بادخور خوبی داشته باشد, موجب میشود که جریان هوایی که کولر به داخل اتاق مکش میکند, پیوسته و تازه باشد. در کنار این عامل خیس بودن کامل پوشال ها بسیار مهم تلقی میشود. البته قدرت پرتاب باد موتور کولر نیز ممکن است در افزایش شدت باد کولر موثر باشد.

پوشال کهنه یا ضعیف به اندازه کافی خیس نشده و همین مساله کاهش راندمان کولر را به دنبال دارد. البته خیس شدن کولر به باز بودن مسیر آبرسانی لوله و شلنگهای کولر و همچنین قدرت پمپ آب کولر آبی بستگی دارد.

یکی از علل نرسیدن آب به پوشال کولر از کار افتادن پمپ کولر است, تعویض پمپ آب کولر و به ندرت در صورت امکان تعمیر آن از راه های حل چنین مشکلی است.

اگر اطراف کولر لوله هواکش سرویس بهداشتی یا دودکش قرار داشته باشد, موجب کاهش راندمان کولر و حتی ورود بوی بد به داخل محیط میشود. در برخی ساختمانها چنین بویی قابل تحمل نیست.

محل نصب کولر نیز در کیفیت باد کولر موثر است. کولری که در تنگنا نصب شده باشد و اطراف آن با دیوار احاطه شده باشد, هواخور کمی داشته و قدرت مکش و باددهی کمی ایجاد میکند. کولری که در زیر تیغ آفتاب باشد قدرت آن کم میشود.

سر و صدای ناهنجار کولر آبی نیز از مشکلاتی است که در برخی کولرها و معمولا به خاطر کارکرد ناقص و خراب بودن یاتاقان کولر آبی به وجود می آید. تعویض یاتاقان کولر تنها گزینه برای رفع چنین مشکلی است. پارگی  برزنت یا خرابی تسمه نیز در برخی مواقع علت بروز سرو صدای کولر آبی است.

در خرابی های کولر علت کار نکردن موتور کولر آبی را میتوان به عیب در سیم کشی کولر آبی یا نقص در موتور کولر دانست. عللی مانند سیم کشی در اثر اتصالی یا نصب معیوب سیم های برق کولر و سوختن سیم پیچ اصلی یا سیم پیچ راه انداز و خرابی بوش از دلایل اصلی کار نکردن موتور کولر آبی هستند. البته نصب ناقص کلید کولر نیز یکی از دلایل این مشکل است.

سرویس کولر شهرک آزمایش

کولر آبی از دو قسمت تولید باد و خنک کردن باد تشکیل شده است. موتور کولر آبی با چرخاندن تسمه , یاتاقان , شفت و حلزونی باد تولید میکند و با دمیدن آن به داخل کانال بخشی از کار صورت میگیرد.

باد ایجاد شده یک باد با دمای معمولی است که با استفاده از سیستم تبخیری کولر آبی آنرا خنک میکند.

پمپ کولر آبی , آب موجود در کفی کولر را با استفاده از لوله ها و شیلنگها با ناودانی و آبریزهای پوشال هدایت کرده و پوشالها را مرطوب میکند.

سرویس کولر شهرک فرهنگیان

با خیس شدن پوشال ها رطوبت داخل اتاق کولر بالا رفته و ذرات آب به تبخیر شدن تمایل پیدا میکنند .

این تمایل به تبخیر باعث میشود گرمای ذرات آب و هوای مجاور درفضای داخل اتاق را بگیرند و بخار شوند. با این عملیات فضای داخل کولر خنک شده و باد دمیده شده به داخل کانال تا حد زیادی خنک میشود.

البته این عملیات تبخیری در مناطق شرجی اتفاق نمی افتد و به همین دلیل است که کولر آبی در مناطق شرجی و رطوبتی کارایی چندانی ندارد.

سرویس کولر شهرک پاس

پس هرگاه کولر آبی باد گرم میزد بدانید که ایراد در سیستم مرطوب کردن یا خود پوشالها میباشد. محل قرار گرفتن کولر نیز در میزان خنک کردن کولر موثر است.

در سایه بودن و دور از تابش نور آفتاب بودن , هوادهی مناسب و دور بودن از محلی که بوی نا مطبوع دارد(مانند لوله کشی هواکش فاضلاب ساختمان ) از پارامترهایی است که بر کیفیت باد کولر بسیار اثرگذار میباشد.

هر قطعه ای از کولر که درست نصب شده باشد و در بهترین حالت کیفیت و کارایی خود کارکند میتواند تاثیر مستقیم و قابل توجهی در میزان بهینه کارکرد کولر داشته باشد پس بهتر است در جزییات نیز دقت کنید.

جهت دریافت سرویس کولر , تاسیساتی و لوله کشی مرزداران و محدوده با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *