نمایندگی لوله آذین تهران تا 30 درصد تخفیف روی لیست

نمایندگی لوله آذین تهران تا 30 درصد تخفیف روی لیست

نمایندگی لوله آذین

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی لوله آذین تهران با ارسال به کل کشور میباشد. این فروشگاه علاوه بر مراجعه حضوری دارای سامانه خرید اینترنتی لوله و اتصالات برندهای مختلف بوده و یکی از برترین های فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات و تجهیزات تاسیسات ساختمان در تهران محسوب میشود.

شما میتوانید با تماس تلفنی تخفیف های مربوط به نمایندگی لوله آذین را دریافت کرده و یا با ارسال صورت اقلام لوله و اتصالات در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت لوله آذین نسبت به دریافت پیش فاکتور اقدام نمایید.

به تناسب حجم خرید از تخفیف های باورنکردنی روی لیست قیمت نمایندگی لوله آذین بهرمند شوید.تلفن : 09129725653 – 22533080-55598084-55598085

نمایندگی لوله آذین

نمایندگی لوله آذین در تهران

فروشگاه ما با اخذ نمایندگی لوله آذین در تهران قابلیت ارسال بار از 2 مبدا در انبارهای تهران و کارخانه اصفهان به اقصی نقاط کشور داشته باشد. به طور کلی در سیستم فروش لوله آذین بهترین نوع خرید با بیشترین تخفیف را میتوان در خریدهای به اصطلاح دربستی دریافت کرد. در این نوع خرید لوله آذین با خرید خاوری علاوه بر دریافت بیشترین تخفیف ممکن که برای فروشگاه و مغازه های خرده فروشی و همچنین پروژه های بزرگ ساختمان مناسب میباشد, میتوانید از مزایایی همچون ارسال رایگان بار بدون کرایه حمل بهره مند شوید.

ارسال بار از تهران از انبارهای ما از مبدا انبار نمایندگی لوله آذین در غرب تهران, نمایندگی لوله آذین در شرق تهران و انبار مرکزی دفتر فروش لوله آذین در جنوب تهران انجام میگیرد. جهت ارسال به شهرستانهای نزدیک تر به اصفهان و خرید دربستی و حجم بالا نیز ارسال از کارخانه اصفهان انجام میشود.

لیست قیمت آذین لوله

در لینک زیر شما میتوانید آخرین لیست قیمت لوله آذین را به همراه اتصالات در نمایندگی لوله آذین مشاهده کنید . لازم به ذکر است که بسته به میزان خرید شما تخفیف درصد لوله آذین تا سقف 24 درصد قابل ارایه به شما خریداران عمده میباشد. تخفیف خرده فروشی و خریدهای کمتر نیز بسته به میزان خرید تعلق خواهد گرفت.

لیست قیمت آذین

قیمت لوله آذین

یکی از اولویت های مهم در خرید هر کالایی قیمت مشخص کالای مورد نظر است. از مزایای خرید لوله از نمایندگی لوله آذین در تهران و کل کشور این است , که لوله آذین لوله سپاهان به همراه اتصالات مربوطه دارای یک صورت همراه با کد بوده که به لیست قیمت آذین مشهور است. لیست قیمت آذین در آن واحد در همه جای کشور بر حسب ریال مشخص بوده و نمایندگی لوله آذین در تهران یا سایر شهرستانها موظف هستند که بر طبق این لیست اقدام به صدور فاکتور لوله و اتصالات مذکور و فروش آن بکنند. در مورد خرید و فروش انبوه لوله و اتصالات , قیمت لوله و اتصالات به صورت یک فاکتور صادر شده و بر مبنای حجم خرید شما میتوانید با تخفیف هایی که میتوانید هنگاخ خرید از فروشنده و نمایندگی لوله آذین بگیرید , اقدام به خرید خود نمایید.

در پاراگراف بالا شما میتوانید لیست قیمت لوله آذین را به همراه اتصالات و کد مخصوص آنها مشاهده کنید . لازم به ذکر است که لیست قیمت روز آذین دارای تاریخ بوده و از بروز بودن لیست قیمت نمایندگی لوله آذین مطمین شوید.

لوله آذین

شرکت لوله آذین اصفهان یا آذین لله سپاهان که زیر مجموعه شرکت گیتی پسند اصفهان است,  یک لوله تک لایه پلیمری بوده و به تناسب نیاز اتصالاتی همگون از جنس خود لوله و یا ترکیبی از اتصالات پلیمری و برنجی دارد . مواد اولیه اقلام پلاستیکی از جنس پلی پروپلین رندوم کوپلیمر PPR3 اصلاح شده بوده که باعث میشود , لوله کشی ساختمان بهترین کیفیت را داشته باشد . قطعاتی که در آن برای اتصال به رزوه استفاده شده , از نوع فلز برنج آبکاری شده بوده و همین مساله باعث شده که اتصالات برنجی دارای رزوه نقره ای رنگ باشند.

به طور کلی لوله اتصالات آذین به دلیل وزن سبک , حمل و نقل آسان , قیمت مناسب , هزینه اجرای اقتصادی , در دسترس بودن , نیاز به ابزار ارزان قیمت و راحت توانسته است به راحتی جایگزین لوله های فلزی گالوانیزه و سیاه شده و حتی کارایی بیشتری داشته باشد.

طول عمر لوله کشی با لوله های آذین موجب شده است که ترکیدگی لوله ها در ساختمانهای مورد نظر به شدت کاهش پیدا کرده و ضعف اصلی لوله های فلزی یعنی زنگ زدگی و خوردگی لوله اتصالات را نداشته باشد . کاهش میزان جرم گرفتگی در سطخ مقطع داخلی لوله های آذین نیز از دیگر مواردی است که سبب شده که کاهش فشار در طی زمان بسیار تقلیل پیدا کند.

از زمان ورود لوله های تک لایه پلیمری که با نام لوله سبز یا لوله سفید پلاستیکی به بازار ورود پیدا کرده اند , میتوان یک روال راحت هم در اجرا و هم در کاهش قیمت لوله کشی ساختمان در بازار تاسیسات ایران مشاهده نمود . به طوریکه بسیاری از افراد عادی نیز کمابیش میتوانند با خرید یک اتو لوله کشی نسبت به اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان اقدام نمایند.

با وجود واردات بی رویه در سایر زمینه ها , شرکت لوله آذین با بهینه سازی محصولات و قیمت محصولات آذین کاری کرده است که واردات این نوع محصول از حتی کشوری مانند چین برای وارد کننده ها به صرفه نبوده و ترجیح بازار به استفاده از خرید لوله اتصالات آذین است.

مشخصات لوله آذین

تنوع اندازه های مختلف لوله اتصالات سفید آذین لوله سپاهان شامل اندازه های  125-110-90-75-63-50-40-32-25-20 میلیمتر باعث شده که یک برتری نسبی به برند های دیگر لوله اتصالات سفید داشته باشد .

  • خط کشی طولی در تمام لوله و اتصالات برای بهینه سازی سرعت و كيفيت لوله كشي
  • قابل استفاده و مصرف آب مصرفی بهداشتی
  • استحکام فیزیکی مناسب در برابر ضربه و شرايط تخريب محيطي
  • جلوگیری از عبور نور از لوله و در نتيجه جلوگيري از رشد جلبک و قارچها
  • تقلیل افت فشار بسيار جزیی
  • استفاده بسيار سريع و آسان و راحت
  • مقاومت بسیار بالا در مقابل خردگی و
  • مقاوم در برابر اسيدها و محیطهای قلیایی
  • ظاهری سفید , شکیل و زيبا
  • عايق حرارتی و غیر رسانا بودن

کاربردهای لوله آذین تک لایه

جدای استفاده لوله آذین در لوله کشی آب سرد و گرم  بهداشتی , پکیج و شوفاژ ساختمان از این لوله های پلاستیکی میتوان در لوله کشی آزمایشگاه , صنعت مواد غذایی , محیط های اسیدی و قلیایی و لوله کشی سایر سیالات مورد تایید استفاده کرد. هر چند که بسیار معقد با استفاده از لوله های پنج لایه برای لوله کشی حامل آب گرم هستند, اما تجربه نشان داده که لوله کشی پکیج با لوله سفید آذین نیز به اندازه کافی کیفیت داشته و به خصوص آنکه از لحاظ اجرای و قیمت بسیار در سطح مناسبی قرار دارد.

مواد اولیه محصولات گیتی پسند, پلیمرPP راندوم نوع 3 یا مخفف شده  3 PPRC TYPE بوده که از کارخانه های پتروشیمی برتر داخلی و خارجی تهیه می شود .

مواد اولیه اذین شرکت پس از بررسی کیفیت و تائید شدن در روند ساخت قرارگرفته و محصولات در مراحل کنترل اولیه، حین فرایند و کنترل کیفیت پس از تولید مورد بازرسی و کنترل کیفیت دقیق قرار می گیرد.

آزمایشگاه فوق تخصصی شیمی فیزیک آذین کنترل کیفیت این شرکت از بهترین آزمایشگاهها کنترل کیفیت در این فیلد بوده و ضامن مطمئنی برای تضمین کیفیت محصولات می باشد.ضمنا اخذ تائیدیه آزمایشگاه همکار (اکرودیته استاندارد) از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تایید کننده  سطح کیفی عملی و فنی این آزمایشگاه می باشد.

دفتر فروش شرکت لوله آذین

دفتر فروش شرکت لوله آذین که یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت گیتی پسند اصفهان است , در تهران و اصفهان واقع شده است . البته این دفاتر برای کارپردازی و ارتباط با نمایندگی های رسمی بوده و فروش مستقیم نداشته و برای خرید لوله و اتصالات آذین از طریق نمایندگی لوله آذین صورت میگیرد . برای اخذ نمایندگی هم  شرایط به گونه ای است که تقریبا میتوان گفت بدون سابقه و عدم تجربه فروش در این زمینه , نمیتوان از پس تعهدات سفت و سخت فروش برآمده و برای شروع و فعالیت در زمینه فروش برندهای برتر لوله و اتصالات بهتر است با خرید از نمایندگی های فعال تهران , فعالیت فروش خود کار را شروع کرده  و پس از کسب تجربیات لازم و رسیدن به نقطه ای که یک فروش حداقلی تضمین شده داشته باشید , اقدام به اخذ نمایندگی نمایید.

کارخانه لوله آذین

منطقه کارخانه لوله آذین و مجموعه شرکت گیتی پسند , استان اصفهان در نزدیکی مورچه خورت میباشد . شرکت لوله آذین از سال 1375 فعالیت خود را  آغاز و با گسترش فروش و تولید , استمرار و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان و فرشندگان لوله و اتصالات توانسته با ایجاد  جایگاهی دور از دسترس برای رقبای خود بین سایر برندهای لوله های سفید پلیمری داشته باشد و تقریبا میتوان گفت که تعیین کننده قیمت بازار لوله و اتصالات تک لایه میباشد. تعداد افراد شاغل در این کارخانه نزدیک به 4500 هزار نفر میباشند . با این وجود و با توجه به درخواست بالای بازار بسیاری از محصولات در رده های مختلف تحت نظر این شرکت در خارج از محیط کارخانه تولید و برونسپاری میشود و از این طریق هم فرصت های شغلی بسیاری ایجاد شده است. جدا از این ایجاد نمایندگی لوله آذین در شهرها بزرگ و کوچک باعث شده است که برخی فروشگاهها رواج بیشتری نسبت به قبل پیدا کنند.

لوله های پنج لایه , پوش فیت , رادیاتور , فوم , لوله پلی اتیلن و تجهیزات سرمایشی گرمایشی و تاسیسات لوله کشی ساختمان از دیگر تولیدات این گروه موفق در صنعت استان اصفهان میباشد.

مشاوره , طراحی و برآورد از خدمات پیش از خرید و  بیمه لوله کشی ساختمان به مدت 12 توسط بیمه ایران از تضمین های اجرایی کارخانه و نمایندگی لوله آذین میباشد.

اتصالات لوله آذین

اتصالات لوله آذین را شاید بتوان جورترین اتصالات موجود در بازار با تعدد بسیار و فراوان تصور کرد , علاوه بر اتصالات معمولی که در ادامه آمده است , تولید مهره ماسوره های دو سر پلاستیک و یک سر فلز در سایزهای بالا , شیر فلکه و شیر دسته گازی یا شیر مغزی برنجی در قطرهای بالای آذین لوله , زانوی دوقلو آذین , تجهیزات جانبی و دیگر اتصالات غیررند و تخصصی تقریبا نسبت به نوآوری های در تولید اتصالات روی آورده است . برخی از این اتصالات حتی نمونه خارجی نیز ندارند .

  • زانو ساده , زانو تبدیلی و بوشن معمولی دو سرجوش تمام پلاستیکی
  • بوشن یکسر دنده تا سایزهای بالا
  • بوشن یک سر مغزی در اندازه های مختلف
  • مهره ماسوره یکسر بوشن فلزی
  • انواع سراهی مساوی و سه راه تبدیلی
  • بوشن یکسر مغزی تا قطر های بالا
  • لوله خمدار سایز 20 , 25 و 32
  • شابلون 10 سانتی متری
  • شابلون 500 ملیمتری برای نصب رادیاتور
  • زانو بوشن فلز دوقلو یا زوج
  • زانو 45 درجه با سایزبندی مختلف
  • مهره ماسوره دوسرجوش
  • زانو بوشن فلز دیواری
  • زانو یک سر مغزی تا قطر 32
  • شیر فلکه پلیمری با بالاتنه برنجی قابل تعویض
  • شیر مغزی یکپارچه سفید دسته گازی
  • بست لوله آذین که قابلیت دوبل کردن و تک پیچ شدن  بست را دارد .

نمایندگی لوله آذین در کرج

به دلیل نزدیک بودن فاصله تهران و کرج و موقعیت انبار مرکزی شرکت لوله آذین در مجاورت اتوبان آزادگان شما میتوانید با دریافت پیش فاکتور صورت اقلام آذین لوله از نمایندگی لوله آذین در تهران ارسال بار را از فاصله کمی از کرج دریافت نمایید . بدیهی است که مقایسه قیمت نمایندگی آذین لوله سپاهان با خرده فروشی محلی میتواند جبران تفاوت کرایه حمل ناچیز را در حجم گسترده بنماید.

جهت دریافت کاتالوگ و لیست قیمت آذین با فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی لوله آذین در تهران تماس حاصل نمایید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *