لیست قیمت سوپرپایپ| نمایندگی تهران

لیست قیمت سوپرپایپ| نمایندگی تهران

لیست قیمت سوپرپایپ

برای مشاهده و دانلود لیست قیمت سوپرپایپ روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود و مشاهده لیست قیمت سوپرپایپ

تهران پایپر نمایندگی محصولات سوپرپایپ در تهران با ارایه بهترین تخفیف ها به تناسب خرید تا 20 درصد آماده صدور فوری پیش فاکتور و ارسال سریع لیست اقلام درخواستی به سراسر کشور هستیم.

شرکت سوپرپایپ اینترنشنال یک شرکت ایرانی در زمینه تولید لوله اتصالات ساختمانی و تجهیزات تاسیساتی است که در سطح بالایی از محصولات, میتوان آنرا از منحصر به فردترین کارخانه های داخلی دانست که همگام با تکنولوژی دنیا کار میکند. شرکت سوپرپایپ در سال 1376 در قشم بنا نهاده شد و از ابتدا اقدام به لوله و اتصالات پنج لایه درجه یک نمود. در ادامه با گسترش کمی و کیفی محصولات درجه یک دیگری نیز به بازار عرضه کرد.

حساسیت و وسواس در انتخاب مواد اولیه, دقت در راه اندازی خط تولید و ماشین آلات, کنترل کیفی دقیق و ابداعات جدید ویژگی های محصولات سوپرپایپ هستند. از جمله محصولات سوپرپایپ میتوان با موارد زیر اشاره کرد.

  • لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ مناسب برای لوله کشی آب و شوفاژ
  • لوله اتصالات سوپرپایپ 2 Max
  • لوله و اتصالات پوش فیت سوپردرین V
  • سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس
  • تجهیزات و لوازم سیستم گرمایش از کف
  • پمپ Wilo
  • ابزار روتنبرگر

به گواه همه مجریان, مهندسین و  کارشناسان تاسیسات و ساختمان محصولات سوپرپایپ از بهترین برندهای موجود در بازار ایران و قابل رقابت با محصولات اروپایی و آمریکایی است.  در این نوشته به بررسی لیست قیمت لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ خواهیم پرداخت.

لیست قیمت سوپرپایپلیست قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ

لیست قیمت سوپرپایپ شامل نام کالا, کدبندی منحصر به فرد و قیمت هر قلم کالا در هر سال به صورت یکتا میباشد. این لیست دارای قیمت لوله های سوپرپایپ +2 در سایزهای 32,25,20,16 ساخت داخل, لوله های پنج لایه 110,90,75,63,50,40 ساخت کشور آلمان و لوله های 16 تا 33 PEX/AL/PEX ساخت داخل, در کنار تجهیزات لوله کشی پنج لایه مانند بست و صفحه نصب های مخصوص اتصالات پنج لایه است.

اتصالات پرسی سوپرپایپ از سایز 16 تا 25 تقریبا همگی ایرانی بوده و بعضی از اتصالات سایز 25, 32و تقریبا بخش قابل توجهی از اتصالات سایز 40 به بالا ساخت کشور آلمان است. دلیل این مساله نیز مصرف کم اتصالات سایز بالا و اقتصادی نبودن تولید آنها در داخل کشور است. اتصالات ساخت داخل نسبتا قیمت مناسبی داشته و اتصالات وارداتی قیمت بیشتری دارند,اما کیفیت آنها در یک حد است. به شک فابریک اتصالات سوپرپایپ دارای یک زایده پلاستکیی هستند.هر سایز از اتصالات سوپرپایپ دارای یک رنگ منحصر به فرد بوده و از سایز 16 تا سایز 32 به ترتیب به رنگ های قهوه ای روشن, نارنجی, قهوه ای سیر و سبز هستند.

لوله و اتصالات سوپرپایپ با توجه به کیفیت اروپایی آن, در حد استانداردهای بین المللی بوده و به همین دلیل قیمت لوله و اتصالات این برند درجه یک نسبت به سایر برندهای داخلی تا حدی بالاتر است. اما به خاطر کیفیت بالای آن, باز هم تقاضای بالایی برای خرید دارد. قیمت لوله سوپرپایپ در مقایسه با نمونه های داخلی بین 10 تا 15 درصد گران تر بوده و به دلیل کیفیت آن, کمتر سازنده و پیمانکاری میتواند به خاطر اختلاف قیمت ناچیز از کیفیت آن بگذرد.

در کنار شفافیت, لیست قیمت سوپرپایپ باعث یکسان کردن قیمت محصولات سوپرپایپ در کلیه نقاط کشور است. استراتژی فروش سوپرپایپ طوری تدوین شده که در کلیه استانها و شهرستان های کشور دارای نمایندگی های فعال بوده و این نمایندگی ها ناچار به فروش طبق لیست قیمت سوپرپایپ هستند.

محصولات سوپرپایپ

محصولات لوله سوپرپایپ در لیست قیمت شامل دو نوع لوله سوپرپایپ+2 و لوله پکس آل پکس است که هر دو دارای یک کیفیت نسبتا مساوی قرار دارند. اما برای برخی موارد مانند لوله کشی آب, لوله های سوپرپایپ+2 مناسب تر بوده و برای سیستم گرمایش از کف لوله های پکس بهتر قلمداد میشوند. لوله های تا سایز 32 ایرانی و لوله های از سایز 40 تا 110 ساخت کشور آلمان هستند.

اتصالات سوپرپایپ شامل زانو پرسی مساوی دوسرپرس از سایز 16 تا 32 کلاسیک و سوپرپایپ+2 , بوشن پرسی مساوی, سه راهی پرسی مساوی, زانوی دیواری پرسی روکار, زانو صفحه دار پرسی, مهره ماسوره پرسی, رابط روپیچ پرسی, رابط توپیچ پرسی, تبدیل پرسی ,چپقی پرسی, زانوی روپیچ پرسی, رابط پرسی مهره دار, رابط فلنجی, ته بند یا کپ پرسی, زانو سه راهی پرسی(سه راهی کنج پرسی), سه راهی ناف دنده 180 درجه پرسی, سه راهی تبدیل پرسی در سایزهای مختلف, بوشن شیفت پرسی, زانو 45 درجه پرسی, چپقی برنجی, درپوش برنجی توپیچ و روپیچ, کلکتور 2 انشعابی تا 10 انشعابی در سایزهای مختلف,کلکتور ترموستاتیک,کلکتور با دبی سنج, مغزی برنجی بلند و کوتاه, مهره ماسوره برنجی, ترموستات و پایه ترمستات, شیر کلکتوری, شیر برقی و سرشیر برقی, کنترلر ویژه, ترمینال کنترل, افزودنی بتون, بست ریلی گرمایش از کف, بست خاردار,بست عایق, جعبه کلکتور, درب جعبه کلکتور, چسب دوطرفه,رله پمپ گرمایش از کف, شیرتوپی, عایق کناری, شیر سوپروالو, رابط سوپروالو , نایلون حباب دار متالایز برای گرمایش از کف,بست U کلکتور,گیج فشار سوپرپایپ, بست پلاستیکی روکار 16 تا 32, پایه دوبل سوپروالو, درپوش پلاستیکی تست آبی و قرمز, صفحه درای وال, مجموعه دورپوش دوبل سوپروالو در رنگ بندی مختلف, حلقه فک مدولار, پرس دستی,لوله خم کن, پک ابزار, فنر از سایز 16 تا 32, قیچی لوله بر در سایز کوچک و بزرگ, توپی پرس دستی, فک پرس, کالیبراتور, دستگاه پرس برقی شارژی, دستگاه پرس هیدرولیک و بست های سیستم نصب سوپرفیکس که در یک مقاله جداگانه به شکل مفصل به آن پرداخته ایم.

نمایندگی سوپرپایپ تهران

تهران پایپر نمایندگی سوپرپایپ تهران از نمایندگی های معتبر سوپرپایپ است, که در خیابان بنی هاشم تهران واقع شده است. صدور پیش فاکتور فوری و در صورت تایید مشتری, ارسال سریع اقلام مورد نیاز به کلیه نقاط کشور از ویژگی های خرید سوپرپایپ از تهران پایپر است.

اعمال تخفیف های باورنکردنی به تناسب خرید تا 20 درصد تخفیف روی لیست قیمت سوپرپایپ از دیگر تسهیلاتی است که در کنار تضمین قیمت و اصالت کالا به شما ارایه میدهیم. 

کاتالوگ اتصالات سوپرپایپ

کاتالوگ اتصالات سوپرپایپ نیز مانند لیست قیمت سوپرپایپ شامل سایزبندی های مختلف و مشخصات فنی سوپرپایپ در کنار نحوه پرس و نصب لوله و اتصالات سوپرپایپ است. با کلیک بر روی لینک زیر کاتالوگ اتصالات سوپرپایپ و لوله های آنرا دانلود و مشاهده میکنید.

دانلود کاتالوگ superpipe

ساختار لوله های سوپرپایپ

لایه های فلز و پلیمر طی یک فرآیند دقیق توسط چسب های مخصوص با یکدیگر تلفیق میشوند. وجه تمایز و کیفیت خاص لوله های سوپرپایپ مرهون تکنولوژی تولید و کیفیت چسبندگی این لایه های فلزی و پلیمری است. برآیند این تکنیک ترکیبی باعث ساختار یکپارچه و غیرقابل نفوذ با طول عمر بالای لوله های سوپرپایپ میشود.

ویژگی های لوله اتصالات سوپرپایپ

  • استحکام در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • تحمل فشار مداوم تا 10 بار 
  • مقاومت در برابر درجه حرارت 95 درجه سانتیگراد
  • غیرقابل نفوذ در برابر اکسیژن
  • ناچیز بودن ضریب انبساط طولی
  • ضریب انتقال حرارتی بالا
  • باعث افت فشار سیال نمیشود
  • شکل پذیر و قابلیت انعطاف
  • اجرای نصب آسان 
  • ضایعات و پرت لوله و اتصالات ناچیز
  • افزایش کلاس کاری و ارزش ساختمان

کاربرد لوله و اتصالات سوپرپایپ

لوله سوپرپایپ (SuperPipes) به دلیل ویژگی‌های خاص خود در صنایع مختلف استفاده می‌شود. بعضی از صنایعی که از لوله سوپرپایپ استفاده می‌کنند عبارتند از:

1. صنعت نفت و گاز: لوله سوپرپایپ در صنعت نفت و گاز برای انتقال سیالات مختلف، گاز طبیعی، محصولات نفتی و گازی، آب و فاضلاب صنعتی و سیالات دیگر استفاده می‌شود.

2. صنایع پتروشیمی: در صنایع پتروشیمی، لوله سوپرپایپ برای انتقال مواد شیمیایی و پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شامل انتقال مواد اولیه، محصولات پتروشیمی، رزین‌ها، پلیمرها و سایر مواد شیمیایی است.

3. صنایع نیروگاهی: در صنایع نیروگاهی، لوله سوپرپایپ برای انتقال آب تغذیه بخار، بخار، آب خنک‌کننده و سایر سیالات حرارتی استفاده می‌شود. برای دریافت لیست قیمت سوپرپایپ با تهران پایپر تماس بگیرید.

4. صنایع آب و فاضلاب: لوله سوپرپایپ در صنایع آب و فاضلاب برای خطوط انتقال آب شرب، آب فاضلاب، آب‌های صنعتی و سیستم‌های آبیاری استفاده می‌شود.

5. صنایع ساختمانی: در صنایع ساختمانی، لوله سوپرپایپ برای سیستم‌های تهویه مطبوع، گرمایش، سرمایش،لوله کشی استخر, سیستم‌های آب گرمکن، سیستم‌های آتش‌نشانی و سیستم‌های گازرسانی استفاده می‌شود.

6. صنعت مواد غذایی: در صنایع غذایی، لوله سوپرپایپ برای خطوط انتقال مواد غذایی مانند آب، روغن، شیر، شکر و دیگر مواد استفاده می‌شود.

7. صنایع داروسازی: لوله سوپرپایپ برای انتقال محلول‌های دارویی و سایر مواد شیمیایی در فرآیندهای تولید داروها در صنایع داروسازی استفاده می‌شود.

8. اجرای سیستم گرمایش از کف در اماکن مسکونی, صنعتی حتی استادیوم ها( استادیوم آزادی از جمله نمونه های اجرای گرمایش از کف با لوله های سوپرپایپ است)

علاوه بر اینها، لوله سوپرپایپ ممکن است در صنایع دیگری نیز استفاده شود که نیاز به انتقال سیالات با فشار، حرارت و شرایط خاص دارند. استفاده از لوله سوپرپایپ به دلیل مقاومت، کیفیت و پایداری ساختاری آن در این صنایع بسیار رایج است.

برای استعلام قیمت و دریافت جدیدترین لیست قیمت سوپرپایپ با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *