سرویس کولر شمال تهران تعمیر کولر آبی و گازی

سرویس کولر شمال تهران تعمیر کولر آبی و گازی

سرویس کولر شمال تهران

نصب , تعمیرات و سرویس کولر شمال تهران

09122437371-22533080 خدمات و تعمیر کولر شبانه روزی و فوری

ارایه کلیه خدمات کولر آبی و کولر گازی اسپلیت ,

روغن کاری و سرویس کولر آبی

شارژ گاز و سرویس کولر گازی اسپلیت

تعمیر کولر آبی ور فع عیب , تعویض یا تعمیر موتور کولر آبی .

تعمیرات کولر گازی

راه اندازی و جابجایی کولر گازی , وکیوم گاز کولرگازی , تعویض قطعات کولر آبی , موتور , پمپ , شناور , پوشال , تسمه , برزنت , یاتاقان و سایر لوازم کولر ابی , لوله کشی کولر گازی و آبی , سیم کشی برق کولر

تعمیر و سرویس کولر شمال تهران
سرویس کولر شمال تهران

تعمیر کولر آبی شمال تهران

ارایه کلیه خدمات کولر آبی

پیش از روشن کردن کولرها در فصول گرم سال بهتر است کولر ها را سرویس کنیم.

نظافت و چک کردن لوازم کولر و صحت کارکرد آنها از اصول کار است. شروع  کار با قطع کردن کلید برق کولر انجام میشود. عدم قطع برق کولر مخاطره آمیز بود و ممکن است سبب تلفات جانی شود.

درهای جانبی کولر را به صورت عمودی به طرف بالا بکشید تا از بدنه کولر خارج شوند. دربهای  کولر را با آب و بورس شسته و تمیز نمایید. سعی کنید پوشال کولر را سالانه عوض کنید و اگر امکان تعویض نبود آنها را بشویید. تشت کولر آبی معمولا با جرم آب پوشیده شده. با استفاده از یک فرچه سیمی رسوب آب کف کولر را جدا کنید.

سرویس کولر شمیران

توجه کنید در تشتک سوراخ و نشتی وجود نداشته باشد. اگر در کفی کولر سوراخ بود , یا باید کفی کولر را تعمیر کرده و سوراخ را بپوشانید و یا کفی کولر را عوض کنید.

طریقه نصب کولر باید تراز باشد  در غیر این صورت آب در یک طرف تشت و کف کولر انباشته می شود. شناور را چک کنید. شناوری که درست کار نکند قادر نیست آب را تنظیم کند و آب کولر سر ریز می کند.

شناور مانند بسیاری از قطعات دیگر کولر قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. جهت سرویس کولر آبی حتماً محل اتصال حلزونی  و یاتاقان را روغن کاری شوند. روغن کاری یک‌ بار در راه اندازی کولر  فصل کافی است.

تعمیر کولر شمیران

برای اینکه موتور کولر در هنگام کار خراب نشود حتماً تسمه گرداننده توربین به درستی تنظیم شود.

تسمه کهنه و مندرس تعویض شود.

اگر موتور کولر هنگام روشن شده صدای ناهنجار میدهد می تواند از خوردگی واشر دینام باشد , با عوض کردن  این واشر صدا قطع خواهد شد.

در صورت ادامه  صدای ناهنجار کولر هنگام کارکردن، کولر را خاموش و با تعمیرکار کولر تماس بگیرید.

تعمیر موتور کولر آبی به دست سیم پیچ های متخصص این کار صورت میگیرد. برخی قطعات داخلی کولرآبی نیاز به تمیز کردن و روغن کاری دارد. پس از این کار درهای کولر را ببندید .

کولر را روشن کرده و به صدای کولر توجه نمایید. مسیر لوله های آب را بررسی کنید. گاهی خرده پوشال و آشغال انسداد مسیر آب می شود. دقت کنید آب هرگز نباید روی پمپ آب و حلزونی کولر بریزد.

تعمیر کولر گازی شمال تهران

تعمیر کولر گازی شمال تهران ابتدا با عیب یابی آغاز میشود. هر کدام از نقصهای احتمالی در برق کولر , فیلتر های کولر , آلودگیهای کولر پایین بودن کیفیت و شدت باد کولر و کار نکردن کمپرسور و فن های کولر دلایل مختص و علایم منحصر به فردی دارند که باید توسط سرویسکار و تعمیرکار ماهر کولر شناسایی شده و رفع عیب شوند. خرابی کولر گازی اسپلیت را ابتدا با تست برق کولر آغاز خواهیم کرد.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *