تعمیر و سرویس کولر تجریش آبی و گازی

تعمیر و سرویس کولر تجریش آبی و گازی

سرویس کولر تجریش

نصب , راه اندازی و سرویس کولر تجریش شمیرانات , منطقه 1

تلفن : 09122437371 – 22533080 شبانه روزی

تعمیرات و سرویس کولر آبی  و کولر گازی اسپلیت

عیب یابی و رفع عیب کولر گازی اسپلیت

شارژ گاز کولرگازی , لوله کشی اسپلیت و وکیوم گاز

کابل کشی و خدمات برق ساختمان و  کولر گازی و آبی

تعمیر و تعویض قطعات کولر ابی , پمپ آب , پوشال , برزنت , شناور , کفی و دیگرقطعات کولر آبی و انجام کلیه خدمات لوله کشی , تاسیساتی سرمایشی و گرمایشی کلی و جزیی عیب یابی و تعمیر کولر آبی به صورت تخصصی .

تعمیر و سرویس کولر تجریش

سرویس کولر آبی تجریش

سرویس کولر آبی تجریش , شمیران , منطقه 1 , خیابان سعدآباد , باغ فردوس , خیابان دربند, باغ شاطر , شمیرانات و محدوده منطقه یک 1 و  اطراف همراه با ارایه کلیه خدمات لوله کشی و تاسیساتی خدمات سرویس کولر توسط افراد خبره و تاسیساتی صورت میگیرد.

سرویس کولر آبی را جدی بگیرید , سرویس کولر آبی نه تنها به شدت و کیفیت باد خروجی کولر اضافه میکند, طول عمر کولر و قطعات آن را افزایش داده و مصرف برق کولر را کاهش میدهد. نظافت و شستشوی لوازم کولر هم در صورت وجود باکتریها و میکروبهای کولر را از بین میبرد.

کولر آبی از قطعات برقی و مکانیکی تشکیل شده است. کلید برق کولر آبی , سیم کشی و ترمینال برق , موتور کولر و پمپ کولر قطعات برقی کولر آبی هستند.

کلید برق کار روشن خاموش پمپ و دور تند و کند موتور را با سه کلید روی خوددر داخل منزل انجام میدهد. البته نو جدید تری از کلیدههای کولر هستند که با یک ترمستات به صورت اتوماتیک کولر های آبی را با توجه به تنظیمات دلخواه خاموش و روشن میکنند.

سیم کشی کولر در داخل کولر به پمپ کولر و موتور کولر میرسند. وظیفه پمپ مکش آب کفی کولر و انتقال آب توسط شیلنگها, لوله ها و ناودانی به پوشال کولر برای خنک کردن محفظه اتاق کولر میباشد.

تعمیر کولر آبی تجریش

این هوای خنک شده توسط نیروی تولید شده موتور از طریق تسمه و یاتاقان و سایر لوازم مکانیکی به حلزونی یا توربین کولر انتقال داده شده و باد بسته به قدرت موتور به داخل کانال پرتاب میشود.

برزنت کانال کولر را به کولر متصل میکند و در صورت پارکی و یا درز باد را پرت میدهد. شناور کولر آب دریافتی از شیر و شیلنگ آب کولر را تنظیم کرده به داخل کفی کولر منتقل میکند.

سوراخ بودن کفی علاوه بر هدر دادن آب و صدمه به پمپ کولر باعث خرابی عایق پشت بام خواهد شد. در هنگام سرویس کولر آبی , سرویسکار و تعمیرکار کولر باید با بررسی و چک کردن قطعات کولر و نظافت آنها , در صورت نیاز قطعه را تعویض کرده و تعمیر کولر آبی با افزایش طول عمر آن به تعویق بیفتد.

سرویس کولر گازی تجریش

کولر های اسپلیت گازی دو قسمت پنل داخلی و خارجی دارند.

بخش خارجی شامل کمپرسر , کندانسور و دیگر قطعات میباشد که گاز خنک شده بوسیله لوله ههای کولر به پنل داخلی منتقل شده و با تبادل آن و کارکرد فن محیط را خنک میکند.

سرویس کولر گازی پیش از راه اندازی آن از ضروریات است. تمیز کردن فین ها , کویل ها و فیلترهای یونیت داخلی و بخش خارجی کولر گازی در بالا بردن میزان و مرغوبیت باد و بازدهی کولر گازی تاثیر قابل توجهی دارد.

آلودگیهای محیطی موجب کاهش تبادل خنکی کویلها و فینهای کولر و هوا اتاق میشوند. کاهش گاز موجود در کولر گازی نیز یکی دیگر از دلایل کم شدن خنکی اسپلیت است.

تعمیر کولر گازی بیشتر شامل تعویض خازن , شارژ گاز , وکیوم گاز , ریزش آب درین حسگرههای کولر گازی , کمپرسور و تعمیر صدمات فیزیکی کولر گازی میشود.

عیب یابی برای رفع عیب در اولویت کار قرار دارد و تعمیرکار ی موفق است که تشخیص عیب درستی بدهد.

لوله کشی کولر گازی به وسیله لوله های مسی و جوش اسپلیت انجام میشود. لوله کشی درین کولر گازی نیز توسط لوله های پلیمری به خارج از پنل صورت میگیرد.

نصب کولر تجریش

نصب کولر آبی و کولر گازی مستلزم رعایت اصولی میباشد.

برای نصب کولر آبی باید جایی که در نظر گرفته میشود , هوادهی خوبی داشته باشد و نزدیک لوله های هواکش فاضلاب نباشد تا بوی بد را به داخل اتاق نکشد.

هوادهی مناسب نیز راندمان کولر را بالا میبرد. هر چه فاصله کانال کشی کولر آبی کمتر باشد و پیچ و خم کمتری هم داشته باشد بهتر است.

برای نصب کولر گازی نیز بهتر است یونیت خارجی کولر گازی هوادهی خوب داشته و یک سایه بان و پوشش مناسب برای آن در نظر بگیرید.

پنل داخلی نیز باید جایی نصب شود که از آلایندگی ها و پخت و پز به دور باشد. جهت تعمیرات و سرویس کولر تجریش و اطراف با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *