خدمات تاسیساتی لوله کشی رودهن

خدمات تاسیساتی لوله کشی رودهن

تاسیساتی لوله کشی رودهن

خدمات تاسیساتی لوله کشی رودهن

تلفن : 09126843823 – 09359392310 بدون تعطیلی و شبانه روزی.

اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان , لوله کشی آب و فاضلاب , شوفاژ و پکیج , گاز و آتش نشانی , اجرای گرمایش از کف. عیب یابی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ و پکیج دیواری.

نصب و تعمیر شیرآلات بهداشتی ساختمان, نصب و تعمیرات رادیاتور شوفاژ, نصب و تعمیر توالت فرنگی و وال هنگ, نصب و تعمیرات روشویی و فلاش تانک, نصب کلیه لوازم بهداشتی و خرده کاری تاسیساتی لوله کشی رودهن و محدوده اطراف.

تشخیص ترکیدگی و نشت یابی , رفع گرفتگی و لوله بازکنی لوله , رفع نم سقف و دیوار , عیب یابی, تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی حمام , توالت ایرانی و توالت فرنگی و آشپزخانه.

تاسیساتی لوله کشی رودهن

خدمات تاسیساتی لوله کشی رودهن

ارایه کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی به شهر رودهن , مهرآباد و محدوده مناطق اطراف. کلیه خدمات ما توسط تیم حرفه ای و مجرب مجری لوله کشی و تاسیسات کار در محل انجام میشود. حضوری فوری و حسن انجام کار از محاسن کار با خدمات تاسیساتی لوله کشی در رودهن است. برآورد هزینه و تخمین قیمت اجرا و تعمیرات به صورت حضوری و تلفنی از طریق فیلم و تصویر انجام میشودو

خدمات لوله کشی رودهن

اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان شامل , اجرای لوله کشی آب به صورت روکار و توکار با لوله اتصالات تک لایه پلاستیکی , پنج لایه و فلزی , اجرای لوله کشی پکیج و رادیاتور شوفاژ با لوله های تک لایه و پنج لایه , اجرا و تعمیرات لوله کشی موتورخانه شوفاژ, اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ساختمان , اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب ساختمان با لوله پلیکا , پوش فیت و چدن , عیب یابی و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب , تشخص ترکیدگی و رفع نشتی لوله .

خرده کاری و تغییر مسیر لوله کشی گاز با جوشکاری حرفه ای و استاندارد.

تعمیر شوفاژ رودهن

تعمیر شوفاژ یک کلمه کلی بوده و شامل تعمیر موتورخانه مرکزی, تعمیر پکیج و رادیاتور و از زیر مجموعه های خدمات تاسیساتی ساختمان میشود. هر یک از موارد فوق نیاز به متخصص های کاربلد هستند که احتمالا با هم تفاوت های دارند. معمولا تعمیرکار موتورخانه به کار تعمیر پکیج آشنا نبوده و برای تعمیرات پکیج بایستی به دنبال  متخصص آن باشیم. البته هستند کسانی که هر دو رشته را کار کرده اند.

اما معمولا در ابتدای فصل سرما منظور از سرویس و تعمیر شوفاژ, هواگیری و گرم کردن رادیاتورهای شوفاژ و در صورت نیاز عیب یابی و تعمیرات موتورخانه و پکیج است.

نصب رادیاتور و فن کویل, رفع نشتی رادیاتور و شیر بالا و پایین شوفاژ, راه اندازی گرمایش از کف, حذف و اضافه کردن پره رادیاتور در کنار لوله کشی پکیج و شوفاژ از جمله موارد اجرایی در خدمات تاسیساتی لوله کشی رودهن هستند.

تعمیر موتورخانه رودهن

به طور معمول در سرویس موتورخانه بررسی عملکرد و تعمیر مشعل, تنظیم درجه حرارت دیگ و پمپ, در صورت نیاز راه اندازی و سرویس پمپ شوفاژ, تعویض واسطه پمپ شوفاژ, باز و بسته کردن شیر فلکه ها در زمستانی و تابستانی کردن موتورخانه, جوشکاری منبع موتورخانه و در صورت خرابی سرویس و تعمیر مشعل کار یک سرویس کار موتورخانه است.

اما اگر موتورخانه خرابی بیش از موارد فوق داشته باشد, نیاز به تعویض منبع موتورخانه, تعویض دیگ یا پره های دیگ, تعمیر و تعویض پمپ سیرکولاتور, تعمیر و جوشکاری لوله کشی و کلکتور و دیگر موارد سرویس و تعمیر موتورخانه از موارد دیگر است. از خدمات تاسیساتی لوله کشی رودهن میتوان به اعزام تعمیرکار حرفه ای نصب و تعمیرات موتورخانه اشاره کرد.

تعمیر پکیج رودهن

پکیج یک موتورخانه کوچک است که در  فضای کوچک جمع آوری شده است. پکیج دیواری دو عملکرد گرم کردن رادیاتور و تولید آب گرم مصرفی دارد. نشتی از پکیج و خرابی یکی از دو عملکرد فوق یا از کار افتادن و خاموش شدن پکیج از خرابی های کلی پکیج محسوب میشوند.

نشتی از پکیج بیشتر به دلیل خارج شدن آب بندی شیرالات و شیلنگ های پکیج اتفاق افتاده و به ندرت خرابی قطعات داخلی پکیج اتفاق میفتد. رسوب گرفتن مبدل پکیج هم هر دو تا سه سال یکبار باعث اختلال در عملکرد پکیج به خصوص در تولید آب گرم مصرفی میشود.

گرم نشدن رادیاتورها نیز ممکن است عللی مانند خرابی ان تی سی, پمپ پکیج و یا خرابی برد پکیج باشد. تعمیر پکیج های ایرانی مانند ایران رادیاتور و بوتان به دلیل دسترسی آسان به قطعات آنها کاری راحت تر بوده و تعمیر پکیج های خارجی مشکلاتی نظیر تهیه قطعه دارد اما به طور کلی طرز کار تمامی پکیج ها یکسان است.

خراب شدن برد پکیج هم باعث از کارافتادن پکیج یا مختل شدن کارکرد پکیج میشود که بایستی تعمیر یا تعویض شود.

نصب و تعمیر شیرآلات رودهن

نصب و تعمیرات شیرالات اهرمی سینک ظرفشویی آشپزخانه, دوش حمام , روشویی دستشویی و توالت فرنگی, نصب روشویی کابنیتی , فول ست و لوازم بهداشتی ساختمان, نصب اکسسوری و آیینه باکس , زیردوشی و ملزومات, نصب و تعمیرات توالت فرنگی , تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی, نصب و تعمیر فلاش تانک , نصب شیرالات توکار و روکار, نصب رادیاتور شوفاژ , افزودن پره رادیاتور و حوله خشک کن حمام, نصب رادیاتور پنلی , جابجایی رادیاتور, نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی وماشین ظرفشویی, نصب و لوله کشی یخچال ساید بای ساید با خدمات تاسیساتی لوله کشی رودهن

تعمیر و سرویس کولر آبی رودهن

سرویس و راه اندازی کولر آبی و سلولزی, عیب یابی و تعمیرات کولر آبی , تعویض موتور کولر آبی , پمپ آب کولر , برزنت , شیر , شناور و کلیه لوازم کولر آبی و کلیه خدمات در زمینه تاسیسات لوله کشی ساختمان , جوشکاری , موتورخانه شوفاژ در شهر رودهن و حومه اطراف.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *