تعمیر پکیج بلوار فردوس سرویس شبانه روزی شوفاژ ایران رادیاتور بوتان

تعمیر پکیج بلوار فردوس سرویس شبانه روزی شوفاژ ایران رادیاتور بوتان

تعمیر پکیج بلوار فردوس

عیب یابی , رفع عیب و تعمیر پکیج بلوار فردوس

تلفن : 09122437371-22533080  تعمیر پکیج شوفاژ دیواری شبانه روزی

رسوب زدایی و اسیدشویی مبدل پکیج , تعویض قطعات و لوازم پکیج شوفاژ دیواری

نصب , لوله کشی و راه اندازی پکیج دیواری در آپارتمان , سرویس دوره ای و اولیه پکیج

سرویس راه اندازی زمستانی و تابستانی پکیج دیواری کلیه برندهای داخلی و خارجی

نصب و راه اندازی پکیج دیواری, عیب یابی , رفع عیب , تعویض قطعات و سرویس پکیج شوفاژ دیواری بوتان ایران رادیاتور گلدیران,  لورچ , تاچی , ایمرگاس , بوش , پکیج دیواری وایلان, پکیج  گرم ایران,  آریستون, ایساتیس ,  شوفاژ کار ,  تاچی , ایرفو , آماتیس , ال جی و دیگر برندهای پکیج دیواری

تعمیر پکیج بلوار فردوس

نمایندگی تعمیر پکیج بلوار فردوس

سرویس پکیج به طور دوره ای میتواند علاوه بر بازدهی بیشتر به عمر پکیج کمک کند. مثل هر وسیله ای پکیج دیواری هم نیاز به سرویس و نگهداری  فصلی و سالانه دارد . هرچند که پکیج شوفاژ دیواری ظاهرا معمولی به نظر میرسد اما به خاطر سیستم خودکاری که در دستگاه وجود داشته و هم وظیفه گرم کردن آب سرد درتمام طول سال و هم اینکه گرمایش محیط را در فصول سرد  برعهده دارد که  این عملکرد دوگانه موجب کارکرد دایم و بالای دستگاه به خصوص در فصول سرد میشود. سرویس دوره ای علاوه بر اینکه میتواند از خرابی پکیج و نیاز به تعمیر پکیج جلوگیری کند میتوان موجب افزایش طول عمر و کاهش مصرف گاز , برق و حتی آب شود.

به دلیل اینکه همیشه میزان مشخصی آب از بخشهای داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی ذرات باردار و سختی میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از حدود 2 یا 3 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

از این رو رسوب زدایی پکیج با استفاده از اسید و محلولهای مخصوص از جمله سرویسهایی است که یک تعمیرکار پکیج بایستی به آن مسلط باشد . تعویض قطعاتی مانند فلومتر وسنسور و دیگر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک سرویس کار پکیج انجام میدهد.

علت نشتی پکیج شوفاژ دیواری

دلایل مختلفی مانند خرابی شیلنگ یا شیرهای پکیج از یکطرف و نشتی از لوازمی مانند محل اتصال به مبدل و حتی سوراخ شدن مبدل پکیج دیواری را میتوان از دلایل نشتی آب از زیر پکیج عنوان نمود. در صورت نشتی از شلنگهای پکیج این مساله از لحاظ ظاهری مشخص بوده دلیل اینکه چرا از شلنگ پکیج آب میاد را بایستی در له شدگی واشر یا ترک خوردن مهره برنجی یا پارگی بخش لاستیکی شلنگ دانست. و در برخی موارد ممکن است یک ارینگ یا واشر از شیر سراهی یا قطعاتی مانند فلوسوییچ موجب این نشتی ها زیر پکیج شود.

علت خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج 

خرابی برد کنترل, افت فشار گاز و آب, خرابی مبدل, افت فشار بار پکیج, خرابی قطعاتی مانند ترموستات, NTC یا فلوسوییچ پکیج از دلایل اصلی خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج است.

نشتی از شیر رادیاتور یا حوله خشک کن نیز یک نشانه اصلی برای افت بار پکیج و خاموش شدن پکیج است. حتی یک نشتی ریز میتواند در سیستم لوله کشی یا رادیاتور باعث خاموش کردن پکیج شود.

در صورت موارد این چنینی بهتر است سریعا با یک تعمیرکار پکیج تماس گرفته و نسبت به سرویس و تعمیر پکیج در محدوده بلوار فردوس میتوانید با یک تلفن از ما درخواست سرویس کار فوری پکیج کنید تا در اسرع وقت در خدمت شما باشیم.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *