تعمیر و سرویس کولر آبی ونک ملاصدرا

تعمیر و سرویس کولر آبی ونک ملاصدرا

سرویس کولر ونک

نصب , راه اندازی و سرویس کولر ونک

09122437371 – 22533080  بدون تعطیلی, شبانه روزی

سرویس کولر آبی , سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت

عیب یابی و تعمیر کولر آبی , تعمیر کولر گازی, شارژ گاز اسپلیت , عیب یابی و رفع عیب کولر گازی, کابل کشی و سیم کشی کولرآبی و گازی

تعویض موتور کولر آبی , پمپ , پوشال , تسمه , شناور , برزنت , شیلنگ کولر و ارایه کلیه خدمات تاسیسات لوله کشی ونک شبانه روزی.

ارایه خدمات به محدوده میدان ونک , خیابان ملاصدرا , شیراز شمالی جنوبی , شیخ بهایی , ده ونک , برزیل و مناطق اطراف.

سرویس کولر آبی ونک

در شروع فصل گرما و برای استفاده از کولر آبی, سرویس و راه اندازی کولر میتواند هم باعث افزایش کارایی و کیفیت باد کولر شده و هم طول عمر قطعات کولر را افزایش دهد. در کنار این ویژگیها, جلوگیری از ایجاد سر و صدای ناهنجار و گوشخراش و بوی بد کولر را میتوان از مزایای سرویس کولر آبی در نظر گرفت.

شستشو , نظافت و روغن کاری اولویت سرویس کولر آبی بوده و احتمالا تعویض پوشال کولر نیز در دستور کار قرار بگیرد. تعویض پوشال کولر بهتر است هر سال انجام شود, اما با کمی ارفاق میتوان هر دو سال یکبار این کار را انجام داد. بعد از انجام امور فوق بایستی کولر راه اندازی شده و تمامی قطعات کولر از شیر, شناور, شلنگ, پمپ, موتور, تسمه و برزنت بررسی شوند. وظیفه سیستم آبرسانی کولر آبی خیس کردن کلیه قسمت های تمام پوشال ها و وظیفه سیستم تولید باد, تولید و انتقال نیروی محرکه موتور برای گرداندن حلزونی میباشد. برزنت, کانال و دریچه کولر نیز کار انتقال باد را انجام میدهند.

تعمیر کولر آبی ونک

در تعمیر کولر آبی عیب یابی در اولویت است. نشت آب و باد از کولر, خنک نبودن و خیس نشدن پوشال و ضعیف بودن یا عدم وجود باد از رایج ترین خرابی هایی است که در کولر آبی باعث کاهش کیفیت باد یا از کار افتادن کامل آن میشود. در کنار این ایرادها بوی نامطبوع کولر و سر و صدای گوشخراش کولر میتواند باعث آزار و اذیت ساکنین شود.

اکثر نشتی های کولر آبی مربوط به نشتی از کفی کولر و شلنگ یا شیر فلکه کولر میشود. البته اگر شناور خراب بوده و یا تنظیم نباشد, ممکن است آب از زیرآب کفی کولر سرریز کند. شکستگی زیرآب کولر و عدم آب بندی آنرا نیز به موارد فوق اضافه کنید.

در صورتیکه آب در کف کولر باشد, ولی پوشال ها خیس نشوند, کولر به درستی باد خنک تولید نمیکند. خرابی پمپ و یا گرفتگی شلنگ و لوله های آبرسانی از علل اصلی خیس نشدن پوشال کولر بوده که منجر به پرتاب باد گرم از سمت کولر آبی میشود. تعمیر و نصب پمپ آب کولر نو و سالم و یا رفع انسداد لوله های آبرسانی از راهکارهای این خرابی است.

در صورت ضعیف بودن یا از کار افتادن باد کولر نیز بایستی بررسی شود که آیا ایراد مربوط به تسمه یا وسایل انتقال نیرو است و یا با خرابی دینام کولر مرتبط است. خرابی کلید کولر یا سیم کشی کولر آبی نیز به ندرت موجب از کار افتادن ناگهانی کولر میشود. پاره شدن تسمه, خرابی یا از جا در آمدن پولی و یا قفل کردن یاتاقان کولر هم میتواند عامل خرابی کولر باشد.

سر و صدای کولر نیز اغلب به دلیل خرابی و قفل شدن یاتاقان کولر بوده که برای رفع آن بایستی فوری اقدام شود, چرا که این مساله ممکن است باعث گیرپاژ موتور کولر شود. به ندرت پاره شدن تسمه یا برزنت نیز میتواند عامل صداهایی شود.

جهت سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی میدان ونک, جهان کودک, خیابان ملاصدرا, شیراز شمالی جنوبی, شیخ بهایی, برزیل, خدامی, خیابان ونک و محدوده اطراف با ما تماس بگیرید.

تعمیر و سرویس کولر ونک

سرویس کولر ملاصدرا

تمیز کردن قطعات و ادوات کولر آبی در هنگام سرویس کولر آبی دراولویت کار قرار میگیرد. چک کردن قطعات و عملکرد صحیح قطعات کولر آبی نیز در مرحله بعدی کار قرار میگیرد.

در کولر یک سری قطعات هست که بایستی تنظیم شوند مانند شناور و تسمه کولر , روغن کاری یاتاقان کولر در گردش بهتر حلزونی و دمیدن باد و جلوگیری از سروصدای کولر موثر است.

موتور و پمپ کولر آبی و کلید کولر از مهمترین بخشهایی هستند که در کولر با برق کار میکنند. موتور کولر باعث گردش حلزونی و دمیدن باد و پمپ کولر موجب خنک شدن باد آن میشود.

سرویس کولر شیخ بهایی

با شروع فصول گرم و حرارت جانفرسای تابستان پیش از روشن کردن و راه اندازی کولر آبی و گازی, کولر ها بایستی سرویس شوند و چنانچه عیب و عیوبی دارند ,رفع شوند.

اگرچه بهتراست سرویس کولر  به دست سرویس کار کولر انجام شود, تا علاوه بر انجام بهتر سرویس کولر از ایرادات بعدی و مشکلات دیگر جلوگیری شود.

سرویس کولر خیابان شیراز

کولری که سرویس نشده باشد بیشتر انرژی خود را بیهوده هدر میدهد و با این کار علاوه بر ناکارآمدی کولر برق و انرژی را بدون راندمان کافی مصرف میکند.

از این رو با سرویس کولر مضافا بر  اینکه از باد و خنکی مناسب بهره میبریم در مصرف برق نیز تا حدودی صرفه جویی خواهیم کرد.

تعمیر کولر میدان ونک

موتور کولر آبی , پمپ کولر آبی , برزنت , شناور , تسمه , یاتاقان از قطعاتی هستند که در کولر آبی بیش از همه به تعمیر احتیاج پیدا میکنند. به غیر از موتور کولر که قابل تعمیر است , بیشتر این قطعات تعویضی میباشند.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *