سرویس و تعمیر کولر آبی رسالت هنگام نیرودریایی سمنگان

سرویس و تعمیر کولر آبی رسالت هنگام نیرودریایی سمنگان

سرویس کولر رسالت

نصب , تعمیر و سرویس کولر رسالت , سرویس کولر آبی و گازی

تلفن : 22533080-09122437371  شبانه روزی 

راه اندازی , تعمیر و سرویس کولر گازی اسپلیت

راه اندازی , سرویس و تعمیر کولر آبی و سلولزی

عیب یابی و رفع عیب کولر گازی اسپلیت

شارژ گاز و وکیوم گاز اسپلیت

لوله کشی اسپلیت , کابل کشی کولر اسپلیت

تعویض قطعات کولر آبی , موتور کولر , پمپ کولر , شناور , برزنت , پوشال و دیگر لوازم کولر آبی ارایه کلیه تعمیرات تاسیساتی لوله کشی و خدمات برقکاری شبانه روزی

تعمیر و سرویس کولر رسالت

تعمیر کولر آبی رسالت

اعزام سرویس کار و تعمیر کولر رسالت , میدان رسالت , بزرگراه رسالت ,خیابان هنگام , نیرو دریایی , چهارراه سرسبز , سمنگان , فرجام, میدان الغدیر , کالاد ,اوقاف ,  خیابان آیت الله مدنی , خیابان کرمان و خیابانهای محدوده اطراف.

تعمیرات کولر آبی دو بخش عوامل بیرونی, مانند سیم کشی کولر آبی, محل قرار گیری و نصب کولر آبی و فاکتورهای داخلی مانند قطعات کولر و عملکرد آنهاست.

تعمیر و تعویض پمپ کولر آبی , موتور کولر, شیر, شلنگ, شناور, برزنت, یاتاقان, پوشال از رایج ترین امور در سرویس و تعمیرات کولر محسوب میشوند.

سرویس کولر خیابان هنگام

تعمیر و سرویس کولر خیابان هنگام در اوایل فصل گرما برای افزایش بازدهی و طول عمر کولر صورت میگیرد.

شستشو و روغن کاری قطعات کولر و حصول اطمینان از کارکرد صحیح کولر و در صورت وجود نقص در قطعات از وظایف یک سرویس کار کولر آبی میباشد.

در مورد کولر گازی اسپلیت هم با چک کردن برق , پنلی داخلی , کمپرسور و کندانسور و گاز کولر گازی , بایستی اسپلیت را روشن کرده و در صورت مشاهده هرگونه عیب و ایراد , اقدام به رفع آن میکنیم.

سرویس کولر چهارراه سرسبز

برای سرویس کولر آبی ابتدا دربهای کولر را باز کرده و پوشالهای کولر را از داخل کرکره کولر در آورده و پس از شستشوی دربهای کولر و زدودن رسوبات آن پوشالهای نو را جایگزین میکنیم .

هر کولر آبی معمولا سه درب متحرک دارد و طرف چهارم کانال کولر میباشد البته برخی از کولرهای آب برای اماکن خاص از کف کولر خروجی کانال دارند.

پوشال های کولر را با توجه به آلودگیهای هوای تهران و رسوبات آب باید هر سال عوض کنید.  در صورت عدم دسترسی به پوشال , پوشالهای کهنه را شستشو داده و مجددا نصب مینماییم.

کیفیت پوشال از لحاظ تراکم و نو بودن و آبرسانی به آن تاثیر بسیار زیادی در میزان خنکای کولر آبی دارد.

سرویس کولر سمنگان

به همین خاطر بهتر است در هنگام سرویس کولر سمنگان به این مساله توجه داشته باشید. پس از تعویض پوشالها به سراغ کفی کولر رفته و تشت کولر را میشوییم. در هنگام شستن کف کولر اگر پوسیدگی یا زنگ زدگی در آن وجود داشت بهتر است

با استفاده از رنگ پرایمر یا ضد زنگ ترمیم و پوشش داده شود , در غیر این صورت کفی کولر به زودی سوراخ شده و مجبور به تعویض آن خواهید شد که کار بسیار سخت تری میباشد.

سرویس کولر میدان الغدیر

پس از اتمام عملیات شستشو با بررسی وضعیت تسمه , یاتاقان , فولی , شفت , پروانه و حلزونی کولر , به دو عدد یاتاقان موجود در کولر روغن زده , از سلامت عملکرد آنها مطمین میشویم.

صحیح کارکردن قطعات مکانیکی فوق و تنظیم بودن تسمه کولر نقش زیادی در شدت باد کولر و طول عمر موتور کولر دارند.

در صورت وجود هر گیر و پیچ و تاب و نقص عملکرد در لوازم مکانیکی کولر به دینام کولر فشار وارد شده ,و ممکن است به آن آسیب وارد کند و پس از مدتی نیم سوز شده یا موتور میسوزد.

پس بهتر است با رعایت نکات ایمنی قطعات مکانیکی خصوصا توربین یا بابزن کولر را نیز تمیز کنید.

سرویس کولر کرمان

سپس برای ادامه سرویس کولر رسالت باید سیستم آبرسانی و پمپ کولر مورد تست قرار بگیرد. منبع تغذیه آب کولر آبی یک شیر فلکه کولر منشعب از آب ساختمان میباشد که توسط یک شیلنگ به شناور کولر متصل میشود.

شناور کولر میزان آب ورودی به کولر را تنظیم کرده و در صورت سطح آب تشت کولر باز میشود. هرگاه شناور خراب شود , آب کولر از زیرآب کولر که در وسط کولر قرار دارد خارج میشود.اما برای جلوگیری از اتلاف آب بایستی کاملا سالم کار کند.

سرویس کولر خیابان مدنی

آب موجود در کف کولر توسط پمپ آب کولر که در یک سبد محافظ قرار دارد , توسط پمپ با شیلنگ به لوله های سقفی کولر و ناودانی رفته و از آنجا به روی پوشال سرریز میشود.

پوشال مرطوب باعث افزایش رطوبت در محفظه کولر شده و قطرات آب برای تبخیر گرما هوا را گرفته و بدین صورت باعث خنک شدن هوای داخل بدنه کولر میشوند. در همین حال توربین کولر هوای خنک توسط کانال ها به داخل اتاق میراند و باعث خنک شدن محیط میشود.

سرویس کولر آبی رسالت

در سرویس کولر آبی رسالت به سالم بودن برزنت رابط بین کولر آبی و کانال ورودی به ساختمان توجه کنید تا کوچکترین درزی نداشته باشد تا هوا هرز نرود.

برزنت کولر توسط نوار فلزی یا کلیپس و پیچ و مهره به کانال متصل میشوند. پس از چک کردن تمام موارد ذکر شده موتور کولر که به عنوان قطعه اصلی حرکت توربین در کولر میباشد , بررسی شود .

موتور های کولر بسته به سایز کولر در سایز های 1/3 , 1/2 و 3/4 برای کولرهای خانگی وجوددارند.

سرویس کولر اوقاف

موتور یا دینام کولر آبی دارای دو دور سیم پیچ است که مختص دور کند و دور تند کولر میباشند. در روی کلید برق کولر که وسیله خاموش و روشن کردن کولر میباشد سه دکمه وجود دارد که یکی برای راه اندازی پمپ , یکی برای راه اندازی دور کند و یکی برای تند کردن دور موتور میباشد.

در اتصال سیم های کولر به کلید کولر باید دقت شود که درست نصب شوند. داخل کولر هم یک ترمینال برای توزیع برق کولر وجود دارد. سرویس کولر رسالت .

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *