خدمات برق ساختمان جنت آباد تعمیر سیم کشی نصب لوستر

خدمات برق ساختمان جنت آباد تعمیر سیم کشی نصب لوستر

خدمات برق ساختمان جنت آباد

ارایه کلیه خدمات برق ساختمان جنت آباد شمالی و جنوبی

تلفن : 09122437371 بدون تعطیلی و شبانه روزی , کابل کشی و نصب دوربین

اجرا و تعمیر سیم کشی , کابل کشی , نصب لوازم و کلیه خدمات برق ساختمان

عیب یابی , رفع اتصالی و خرابی , تعمیر و تعویض کلید مینیاتوری و فیوز برق منزل

نصب لوستر سبک و سنگین ,چراغ دیوارکوب و پایه دار , فلورسنت , لامپ و سرپیچ

نصب و سیم کشی کلیدپریز و تعویض روشنایی , LED , اس ام دی , لامپ و هالوژن

نصب , راه اندازی , تعمیرات, سرویس و کابل کشی کولر آبی و گازی اسپلیت

نصب و تعمیر اتوماتیک جک درب پارکینگ ساختمان و خدمات تاسیساتی در محل .

خدمات برق ساختمان جنت آباد

تعمیرات برق ساختمان جنت آباد

محدوده خدمات برق ساختمان بعد از کنتور برق شروع شده و برقی کشی و توزیع سیم کشی توسط کابل و سیم های متناسب با نیاز و مصرف  به وسایل و لوازم برقی شامل انواع روشنایی ها , کلید و پریز , جعبه تقسیم , کلید مینیاتوری , تاسیسات ساختمان شامل موتورخانه و پمپ ها از کارهایی است که یک برقکار ساختمان انجام میدهد . در صورت وجود نقص  در این سیستم شامل اتصالی سیم کشی و کابل کشی و خرابی تجهیزات برقی به هر دلیل در اولین گام  تشخیص علت خرابی و در مرحله دوم به رفع عیب و خرابی و تعویض سیم کشی یا قطعات مورد نیاز آنها از کارهای یک تعمیرکار برق ساختمان میباشد . در زمان انجام سیم کشی و یا تعمیرات برق ساختمان در کنار مباحث فنی برق به مساله ایمنی و حفاظت از تجهیزات برقی و  سیم کشی و عملکرد آن دقت کافی نمود تا در هنگام استفاده حتی در اوج مصرف و بار برای تاسیسات برق ساختمان نقیصه ای پیش نیاید .

ابعاد دیگر این مساله اینکه در خدمات برق ساختمان جنت آباد بسیار مهم قلمداد میگردد  , استفاده از تجهیزات مرغوب در مسیر مناسب و با ملاحظات ایمنی و در عین حال بایستی حفظ ظاهر و در دسترس بودن وسایل برقی مانند هنگام نصب کلید و پریز و لوسترها در دستور کار برقکار قرار بگیرد .

نصب لوستر جنت آباد

لوستر یک چراغ نسبتا شیک و لوکس است , که طرح و اندازه های متفاوتی داشته و برای شکیل کردن محیط در هال پذیرایی , اتاق , لابی منزل , محل کار و حتی سرویس های بهداشتی بکار گرفته میشوند . به همین دلیل دقت در نصب لوستر هم از لحاظ استحکام و هم از لحاظ نکات فنی بسیار مهم تلقی میشود . لوسترها معمولا از سقف آویزان شده و جدا از مسایل فنی برقکاری بایستی به نحوه وصل شدن به سقف و محکم بودن آنها بررسی شده تا در اثر لرزشهای کوچک ساختمان سقوط نکند که علاوه بر صدمه دیدن خود لوستر ممکن است به افراد حاضر در محیط لطمه بزند .

در نصب لوستر سنگین و نیمه سبک مونتاژ لوستر علاوه بر نکات برقی برای یک نصب لوستر با کیفیت , نیاز به سلیقه و نهایت دقت میباشد . یک نصب لوستر ممکن است علاوه  بر تعیین ارتفاع متناسب با محیط , نصب کلیدهای قطع و وصل تک پل , دوپل و حتی سه پل و در برخی موارد نصب تجهیزات کنترلی دیگری برای تنظیم شدت نور لوستر میباشد . تعیین فاصله با سایر چراغ های موجود و رنگ بندی لامپها نیز از نکات حایز اهمیت است . مناسب ترین هزینه و قیمت نصب لوستر را از ما بخواهید .

نصب و تعمیر دوربین جنت آباد

نصب دوربین شامل کابل کشی و اتصال دوربین به دستگاه مرکزی کنترل و ضبط دوربین یا دی وی بی آر میباشد . هر سیستم دوربین مدار بسته یک هارد متصل به دستگاه DVBR بوده که در مواقع مورد نیاز میتوانید آنرا از سیستم جدا نموده به به کامپیوتر و لبتاب خود متصل کنید .

دوربین های مدار بسته در دو نوع آنالوگ و دیجیتال وجود داشته که البته این روزها بخاطر کیفیت بیشتر دستگاههای دیجیتال از این مدل دوربینها استفاده میشود .

نصب و تعمیر جک پارکینگ جنت آباد

جک پارکینگ یک دستگاه هیدرولیک است که از یک سیستم الکترنیک دستور میگیرد . وجود نقص در هر یک از این قطعات میتواند باعث خرابی جک اتوماتیک پارکینگ شود .

نصب و تعمیرات حرفه ای انواع جک های بازویی و ریلی درب اتوماتیک پارکینگ کلیه برندهای ، ریموت کنترل و جعبه فرمان ، راهبند و گیت های اتوماتیک ورودی،کرکره برقی اتوماتیک را به ما در خدمات برق ساختمان جنت آباد بسپارید .

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *