تعمیر پکیج ستارخان سرویس شوفاژ دیواری ایران رادیاتور بوتان شبانه روزی

تعمیر پکیج ستارخان سرویس شوفاژ دیواری ایران رادیاتور بوتان شبانه روزی

تعمیر پکیج ستارخان

عیب یابی و تعمیر پکیج ستارخان

تلفن : 09122437371-22533080 بدون تعطیلی

عیب یابی , سرویس و تعمیر پکیج دیواری شبانه روزی غرب

رسوب زدایی و اسیدشویی پکیج دیواری , تعویض و تعمیر قطعات پکیج

لوله کشی , نصب و راه اندازی پکیج دیواری شوفاژ کلیه برندها

ارایه خدمات سرویس و راه اندازی پکیج دیواری ایران رادیاتور , بوتان , لورچ , تاچی , ال جی, ایساتیس , آریستون , بوش , فرولی , استانبول , گرم ایران , وایلانت , شوفاژکار , ایرفو , آماتیس و دیگر برندهای داخلی و خارجی

تعمیر پکیج ستارخان

تعمیر پکیج ستارخان شبانه روزی

با وجود مشکلاتی از قبیل پیدا کردن قطعات و لوازم پکیج در روزهای تعطیلی و کلیه ساعات شبانه روز ما با فراهم آوردن بسیاری از قطعات پکیج و همچنین سرویس کاران در کلیه ساعت های شب به صورت 24 ساعته برای ارایه خدمات به شما در خدمت شما عزیران هستیم.

خرابی های پکیج شامل روشن نشدن یا خاموش شدن پکیج, افت فشار پکیج, گرم نشدن آب گرم مصرفی, سرد بودن رادیاتور شوفاژ, از زیر پکیج میشود که معمولا وجود جرم در سیستم پکیج و مبدل, خرابی و سوختن برد کنترل پکیج, معیوب شدن لوازمی چون فلوسوییچ, NTC, شیر سه راهی موتوری, ترمستات حد, حسگرهای پکیج, خراب شدن مبدل, افت فشار گاز و آب, قطع شدن برق پکیج, تا شدن شلنگ های پکیج, نشتی از شلنگ های پکیج علت آب دادن پکیج بوده و بسیاری از موارد دیگر بوده که بایستی با بازدید و تست دقیقا علت خرابی پکیج پیدا شده و سپس با اصلاح و تعویض درست شود.

سرویس پکیج ستارخان

پکیج شوفاژ دیواری هم مانند هر دستگاه دیگری احتیاج به مراقبت و سرویس و نگهداری  فصلی و سالانه دارد. هرچند که پکیج شوفاژ دیواری خیلی چیز پیچیده ای به نظر نمیرسد ولی به دلیل کارکرد دایمی و اتوماتیکی که در دستگاه وجود داشته و هم وظیفه گرم کردن آب سرد درتمام طول سال و هم اینکه گرمایش محیط را در فصول سرد  برعهده دارد که این عملکرد دوگانه موجب کارکرد دایم و بالای دستگاه به خصوص در فصول سرد میشود . سرویس فصلی علاوه بر اینکه میتواند از خرابی پکیج و نیاز به تعمیر پکیج جلوگیری کند میتوان باعث افزایش طول عمر و کاهش مصرف گاز, برق و حتی آب شود.

شاید هنگامی که پکیج نو است, سرویس دوره ای خیلی ضروری نبوده  ,  اما بعد از حدود یکی دوسال از کارکرد پکیج حتما بایستی به سرکشی فصلی و حداقل سالانه به خصوص در ابتدای فصل سرما اهمیت دهید . در برخی مواقع ممکن است رفع نکردن یک مشکل جزیی باعث گسترش آن به سایر بخشهای پکیج دیواری شده و کار یک سرویس کوچک تبدیل به تعمیرات اساسی پکیج شود.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور ستارخان

استفاده از خدمات نمایندگی پکیج ایران رادیاتور بسیار خوب است , اما نمایندگی های رسمی به دلیل مراحل مربوط به خدمات پکیج خیلی سریع عمل نکرده در حالیکه تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ستارخان با متخصصین ما به سرعت انجام میشود.

به طور عمومی بیشتر پکیج های داخلی و خارجی بایستی هر چند سال یکبار با اسیدشویی و رسوب زدایی پکیج درست مثل روز اول درست و با راندمان بالا کار کنند.

نمایندگی پکیج بوتان ستارخان

در صورتیکه در طول شبانه روز پکیج شوفاژ دیواری شما بوتان یا هر برند دیگر بود , میتوانید به سرعت با تماس با تلفن ما درخواست سرویس کار کرده و به صورت شبانه روزی و در اسرع وقت نسبت به تعمیر پکیج  بوتان خود درخواست سرویس کار پکیج نمایید.

به دلیل تسلط تعمیرکار پکیج به انواع پکیج شوفاژ دیواری که دارای کارکرد یکسانی هستند , تعمیر پکیج شوفاژ دیواری در ستارخان در انواع مختلف محدودیتی بوجود نیاورده و ما قادر به کلیه برندهای پکیج شوفاژ دیواری هستیم .

در این قسمت  به نحوه شستشوی و رسوب زدایی مبدل پکیج , یکی از اصلی ترین مشکلات پکیج شوفاژ دیواری که در برندهای متفاوت یکسان است , میپردازیم.

رسوب زدایی مبدل پکیج دیواری یک کار رایج و دوره ای بوده و بخشی از سرویس و  تعمیر پکیج محسوب میشود. اسیدشویی پکیج هر چند سال یکبار با توجه به سختی آب منطقه و نصب فیلتر یا سختی گیر اجتناب ناپذیر به نظر میرسد .برای این کار نیاز  به یک پمپ ضد اسید برای این کار می باشد، لحاظ موارد زیر هستند توجه داشته باشید:

از اسیدهای با درصد کم و رقیق استفاده نمایید، زیرا استفاده از اسید درصد بالا باعث از بین بردن مبدل پکیج می گردد.

رسوب اصلی پکیج ,  رسوبهایی میباشند که روی مبدل ته نشین شده اند,  املاح و آهکی که بر اثر گرم شدن آب در مبدل بوجود می آیند.

این لایه سفیدرنگ مانند رسوب سماور و کتری به تدریج , تلنبار شده و فشار زیادی به بدنه مبدل شده و این فشار باعث ایجاد روزنه و سوراخهایی در  لوله های مسی یا  مبدل می شود ،وقتی که رسوب زدایی با تاخیر انجام شود , ممکن است  که ترکهای ایجاد شده  از فشار رسوبات باز شده و موجب از بین رفتن و غیرقابل استفاده بودن مبدل می گردد . در ضمن وجود رسوب در داخل مبدل موجب میشود که راندمان پکیج بالا رفته و پکیج دایما روشن باشد و در مواردی باعث شود که میزان گرمایش آن به شدت کاهش پیدا میکند.

در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیرکاران شبانه روزی با خدمات تعمیر پکیج ستارخان تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *