تعمیر پکیج آجودانیه | نمایندگی ایران رادیاتور بوتان و دیگر برندها

تعمیر پکیج آجودانیه | نمایندگی ایران رادیاتور بوتان و دیگر برندها

تعمیر پکیج آجودانیه

سرویس, راه اندازی و تعمیر پکیج آجودانیه

تلفن: 09122437371-22533080 بدون تعطیلی

نصب و لوله کشی پکیج و رادیاتور, رفع خرابی و تعمیر پکیج  دیواری , رادیاتور شوفاژ, تغییر وضعیت و راه اندازی پکیج, شستشوی مبدل و اسیدشویی پکیج ,تعمیر و تعویض لوازم خراب و برد پکیج, خدمات نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور, بوتان,گلدیران, لورچ, ایساتیس, مرکوری, گرمیران, بوش , زیمنس, فرولی, آماتیس, هیتاچی و کلیه برندهای داخلی و خارجی , نصب و تعمیرات رادیاتور شوفاژ آجودانیه و منطقه اطراف 24 ساعته.

شستشو و اسید شویی پکیج دیواری, رفع نشتی و آبریزی از پکیج, رفع مشکل سرد شدن آب بهداشتی,علت یخ بودن رادیاتور پکیج؛ علت ولرم بودن رادیاتور شوفاژ, خاموش شدن و روشن نشدن پکیج, قطع آب شوفاژ و پکیج و کلیه خدمات و ایرادهای احتمالی پکیج با نمایندگی تعمیر پکیج و شوفاژ.

تعمیر پکیج آجودانیهنمایندگی خدمات تعمیر پکیج آجودانیه

پکیج ها سیستم های گرمایشی دوکاره ای هستند, که تواما گرمایش محیط و تامین آب گرم مصرفی را انجام میدهند. پکیج ها سه مدل دیواری, زمینی و چگالشی دارند که انواع پکیج های دیواری به دلیل جمع و جور بودن و قیمت مناسب بیشترین تقاضا را در بازار دارند. از این رو بیشترین میزان تعمیرات در بسیاری از نقاط تهران منجمله آجودانیه مربوط به تعمیر پکیج های دیواری میباشد.

ساختار عمومی پکیج ها از یک فرمول کلی پیروی کرده و فقط در سایز, مدل و اشکال قطعات تفاوت هایی دارند.

عملکرد درست پکیج به غیر از سلامت خود دستگاه به فاکتورهای بیرونی آن نیز بستگی دارد. فشار اب و گاز مناسب, برق کم نوسان, دودکش مناسب و لوله کشی صحیح و اصولی از موارد مهم در عملکرد درست پکیج هستند. نقص در هر یک از این شرایط میتواند, عملکرد پکیج را دچار ایراد کند.

با این وجود به خاطر املاح داشتن آب داخل پکیج و گرمای مجاور آن, در بسیاری از قطعات پکیج از جمله مبدل بعد از مدتی, ته نشین های املاح موجب کاهش راندمان پکیج شده و بایستی مبدل پکیج اسیدشویی شده و قطعات دیگر نیز تمیز شوند.

ما در تهران پایپر به اکثر برندهای پکیج های ایرانی و خارجی ارایه خدمات داده و با متخصصین خبره نمایندگی در خدمت شما عزیزان هستیم.

خدمات سرویس و نمایندگی پکیج دیواری در آجودانیه شامل موارد زیر میباشد:

  • راه اندازی و هواگیری پکیج و رادیاتور
  • رسوب زدایی و اسید شویی مبدل پکیج و مدار گرمایش
  • رفع نشتی و داغ کردن رادیاتور شوفاژ
  • تامین آب بهداشتی شیرآلات
  • مرتفع کردن ارورها و خطاهای پکیج
  • رفع سر و صدای ناخوشایند و بوی نامطبوع پکیج

عیب یابی پکیج دیواری

عیب یابی پکیج نیاز به مهارت و خبرگی زیادی دارد. برخی اوقات یک خطا گواه چند خرابی متفاوت در دستگاه پکیج بوده و بایستی با توجه به علایم و تسلط تجربی با آزمون و خطا, مشکل اصلی را پیدا و رفع نمود. در ادامه تعدادی از خرابی های رایج پکیج را آورده ایم.

علت سرد شدن رادیاتور پکیج

خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج

افت فشار یا قطع آب و گاز , قطع شدن برق یا سوختن بردکنترل از مهمترین عوامل خاموش شدن پکیج است. عدم وجود هوای کافی به دلیل گرفتگی دودکش و یا خرابی سنسور دود از دیگر علل خاموش شدن پکیج است. افت فشار بار پکیج نیز میتواند باعث خاموش شدن پکیج دیواری شود.

ممکن است دلایل مذکور از کارافتادگی پکیج باعث روشن نشدن پکیج باشد. از دیگر عوامل روشن نشدن پکیج این است که  انسداد لوله ها به وسیله هوا و یا رسوب می باشد. مضاف بر آن این امکان وجود دارد که به علت عدم رگلاژ فشار پکیج، دستگاه نمی تواند روشن شود. مشکل در مشعل و شمعک پکیج و یا بالا رفتن زیاد دمای آب از دلایل دیگر روشن نشدن پکیج می باشد.

بعضی از خرابی های پکیج ممکن است دلایل گوناگونی داشته باشند که بایستی تک تک مورد بررسی قرار گرفته تا دقیقا ایراد مورد نظر رفع شود.

در صورتی که شعله دستگاه پکیج زیاد است ,شیر برقی گاز را تنظیم کنیم.

قطع آب شوفاژ

آب مصرفی سرد و شوفاژ گرم است؟

خرابی پمپ برگشت پکیج, خرابی فلوسوئیچ, عمل نکردن سیستم بای پس پکیج و خرابی کیت سه راهی موتوری یا شیربرقی از علل سرد بودن رادیاتورها هستند. البته علت سرد شدن رادیاتور شوفاژ ممکن است وجود رسوب در مدار گرمایش نیز باشد.

علت گرم نشدن آب مصرفی میتواند از کم بودن فشار گاز یا آب سرد مصرفی باشد. این مشکل به ویژه در اوج مصرف گاز به دلیل کم بودن انشعاب یا بالا بودن مصرف گاز در ساختمان باشد. در مورد کم شدن فشار آب سرد هم در طبقات بالا و در فصل تابستان این مشکل بیشتر نمود پیدا میکند. ایجاد رسوب در مبدل ثانویه نیز از دلایل رایج و تشدید این مساله است که بایستی با اسیدشویی مبدل پکیج مشکل را حل نمود.

قیمت اتحادیه تعمیرات پکیج

کاهش فشار بار پکیج

افت فشار پکیج موجب خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج میشود. پکیج یک سیستم گرمایشی بسته بوده و بایستی در یک شرایط فشاری مشخص کار کند. نشتی از رادیاتور و لوله کشی شوفاژ, خرابی شیر اطمینان, گیج فشار پکیج و حتی منبع انبساط میتواند موجب افت فشار پکیج باشد. به هر حال این مشکل برای تعمیر پکیج آجودانیه بایستی سریعا رفع شود, تا بتوانید پکیج را روشن کنید.

آبریزی از پکیج

نشتی از شلنگ ها و شیرآلات پکیج, مشکل در واشر ارینگی قطعات مختلف پکیج, نشتی از مبدل, خرابی منبع انبساط, شل شدن اتصالات یا خرابی شیر اطمینان از دلایل نشتی آب از پکیج دیواری است.

سر و صدای ناهنجار پکیج

از عمده دلایل این صدای ناهنجار وجود حباب های هوا در داخل پمپ می باشد و به راحتی با باز کردن شیر باد پمپ، باد موجود در پمپ تخلیه می شود. البته جرم گرفتگی پکیج نیز میتواند موجب صدای تلق و تلق پکیج شود.

هواگیری پکیج و رادیاتور

هواگیری شوفاژ کار خیلی سختی نبوده و فقط بایستی شیر هواگیری را در قسمت انتهایی رادیاتور باز کرده و اجازه دهیم, که هوای درون رادیاتور از آن خارج شود. خارج شدن آب داغ میتواند نشان دهنده کامل شدن هواگیری شوفاژ باشد. سیستم داخلی پکیج نیز خود یک شیرهواگیری خودکار یا ایرونت دارد.

در صورت نیاز به خدمات سرویس, راه اندازی,لوله کشی, عیب یابی و تعمیر پکیج آجودانیه با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *