تعمیر پکیج مینی سیتی | نمایندگی ایران رادیاتور و بوتان

تعمیر پکیج مینی سیتی | نمایندگی ایران رادیاتور و بوتان

تعمیر پکیج مینی سیتی

سرویس و تعمیر پکیج مینی سیتی 09122437371-22533080 بدون تعطیلی

نصب, لوله کشی , راه اندازی و تعمیر پکیج مینی سیتی, شهرک محلاتی, شهرک ابوذر, بلوار ارتش, شهرک قایم, شهرک نفت, بلوار مژدی, سوهانک,دارآباد و محدوده اطراف

عیب یابی و تعمیر پکیج  دیواری, سرویس و راه اندازی پکیج, تغییر فصل پکیج, رسوب زدایی و اسیدشویی پکیج ,تعمیر و تعویض قطعات معیوب و برد پکیج, ارایه خدمات نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور, بوتان,گلدیران, لورچ, ایساتیس, آریستون, ایمرگاس, بوش , زیمنس, فرولی, آماتیس, هیتاچی و کلیه برندهای داخلی و خارجی , نصب و تعمیرات رادیاتور شوفاژ و خدمات تاسیسات ساختمان در منزل.

تعمیر پکیج مینی سیتیخدمات تعمیر پکیج مینی سیتی

خدمات پکیج شامل موارد زیر میباشد:

  • راه اندازی و هواگیری شوفاژ و پکیج
  • جرم گیری و اسید شویی مبدل پکیج و مدار گرمایش
  • گرم کردن رادیاتور شوفاژ
  • گرم نبودن آب مصرفی
  • رفع ارورها و خطاهای پکیج
  • رفع سر و صدا و بوی بد پکیج

دستگاه گرمایشی پکیج هم بمانند هر دستگاه دیگری نیاز به تامین نگهداری دوره ای دارد. هرچند که ساختار پکیج شوفاژ دیواری نسبتا ساده به نظر میرسد اما به خاطر دو منظوره بودن دستگاه وجود داشته و در ضمن تولید آب سرد و گرم مصرفی وظیفه گرمایش محیط را نیز برعهده دارد این مساله سبب روشن بودن دایمی و فشار بالای دستگاه بویژه در فصول سرد میشود. سرویس دوره ای در هنگام راه اندازی پکیج در حالت زمستانه و تابستانه علاوه بر محاسن فوق نیاز به تعمیر پکیج دیواری را هم تا حد زیادی کمتر میکند.

غالبا در چند وقت نخست استفاده از یک پکیج نو شاید خیلی احتیاج به سرویس و تعمیر پیدا نداشته باشد, اما اگر ترتیبی اتخاذ شود که به صورت سالانه یک چک کلی شود ممکن است تا حد زیادی باعث کاهش هزینه در آینده شود. چرا که با وجود مخارج گران قیمت تهیه و خرید قطعات یدکی پکیج ممکن است یک رفع عیب کوچک باعث افزایش ظول عمر پکیج دیواری شود. در صورت نیاز به خدمات سرویس و تعمیر پکیج در مینی سیتی با ما تماس بگیرید. قیمت و هزینه سرویس پکیج متغیر بوده و بین 1/5 تا  2 میلیون تومان با لوازم است.

عیب یابی پکیج دیواری

عیب یابی پکیج نیاز به مهارت و خبرگی زیادی دارد. بعضی مواقع یک خطا نشان دهنده چند ایراد متفاوت در دستگاه پکیج بوده و بایستی با توجه به علایم و تسلط تجربی با آزمون و خطا, مشکل اصلی را پیدا و رفع نمود. در ادامه تعدادی از خرابی های رایج پکیج را آورده ایم.

  • خاموش شدن یا استارت نشدن پکیج دیواری

در مرحله ابتدایی اگر پکیج کار نکند, دکمه ریستارت آنرا فشار میدهیم. در اکثر پکیجها با فشردن این شاسی پکیج دیواری به راحتی روشن میشود. اگر با انجام آن, ایراد رفع نشد رادیاتورها هواگیری کنید. البته اگر پکیج شما همواره نیاز به هواگیری دارد یعنی مشکل از سایر قطعات است و ترجیحا از یک تعمیرکار ماهر پکیج کمک بخواهید. همه پکیج‌های دیواری دارای سامانه اتوماتیک هستند, و در صورتی که فشار پکیج بیشتر از اندازه معمول کم یا زیاد باشد, پکیج خاموش می‌شود و باید فشار آن را درست کنید.

علت افت فشار بار پکیج

سیستم آب پکیج یک سیستم بسته و تحت فشار است. کم یا زیاد شدن بیش از حد فشار داخلی آب موجب خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج میشود. پکیج یک سیستم گرمایشی بسته بوده و بایستی در یک شرایط فشاری مشخص کار کند. نشتی از رادیاتور و لوله کشی شوفاژ, خرابی شیر اطمینان, گیج فشار پکیج و حتی منبع انبساط میتواند موجب افت فشار پکیج باشد. به هر حال این مشکل برای تعمیر پکیج مینی سیتی بایستی سریعا رفع شود, تا بتوانید پکیج را روشن کنید.

ریزش آب از پکیج

نشتی از شلنگ ها و شیرآلات پکیج,سوراخ شدن مبدل و منبع انبساط پکیج, مشکل در واشر ارینگی قطعات مختلف پکیج, نشتی از مبدل, خرابی منبع انبساط, شل شدن اتصالات یا خرابی شیر اطمینان از دلایل نشتی آب از پکیج دیواری است.

سر و صدای ناهنجار پکیج

از عمده دلایل این صدای ناهنجار وجود حباب های هوا در داخل پمپ می باشد و به راحتی با باز کردن شیر باد پمپ، باد موجود در پمپ تخلیه می شود. البته جرم گرفتگی پکیج نیز میتواند موجب صدای تلق و تلق پکیج شود. نوسان بار پکیج نیز ممکن است ایجاد سر و صدا کند.

راه اندازی پکیج دیواری

برای راه اندازی پکیج مراحل زیر را طی کنید.

  • شیر  آب منزل و شیرپرکن پکیج را باز نمایید.
  • شیر گاز پکیج را باز کرده و از متصل بودن برق پکیج اطمینان حاصل کنید.
  • مدار آب مصرفی را با بازکردن یک شیر آب هواگیری نمایید .
  • پرکردن و هواگیری مدار گرمایش و رساندن فشار پکیج به 1.5 بار موجب آماده شدن پکیج در حالت عادی برای استفاده شما میشود.

در صورت نیاز به خدمات سرویس و تعمیر پکیج مینی سیتی با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *