تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی سردار جنگل

تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی سردار جنگل

لوله کشی و لوله بازکنی سردار جنگل

تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی سردار جنگل

اجرا و تعمیرات تاسیسات و لوله کشی ساختمان , لوله کشی آب گاز شوفاژ فاضلاب , نصب و تعمیر موتورخانه شوفاژ پمپ آب خانگی پکیج دیواری کولر , نصب و تعمیر شیرالات بهداشتی توالت فرنگی روشویی و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی سردارجنگل

تلفن : 09122437371-22533080 شبانه روزی و فوری

خدمات تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی پونک , سردار جنگل با ارایه خدمات تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه , عیب یابی و تعمیرات لوله کشی ساختمان , لوله کشی آب , شوفاژ , گاز , نصب و تعمیر شیرالات بهداشتی ساختمانی , نصب و تعمیر توالت فرنگی , تعمیر موتورخانه شوفاژ , پکیج دیواری , کولر , رفع نم و بوی بد فاضلاب و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی پونک , مخبری , سردارجنگل و محدوده غرب تهران .

رفع گرفتگی و لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور فنر برقی و دستگاه پمپ تراکم هوا , رفع انسداد چاه و لوله توالت ایرانی و سرویس فرنگی , راه آب حمام و آشپزخانه راه آب  ماشین لباسشویی ,  پارکینگ , حیاط , تراس , بالکن, ناودان پشت بام و مشاعات .

تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی سردار جنگل

تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی سردار جنگل

قدم نخست در رفع گرفتگی لوله پیدا کردن علت انسداد میباشد  . با اینکه که اغلب گرفتگیها بخاطر وجود یک جسم خارجی در بخشی از لوله و اتصالات میباشد , اینکه اشیا گرفتگی لوله از چه جنسی , در چه عمقی و چه حجمی دارد برای بازکردن لوله میتواند کمک شایانی به ما بکند .

این که با چه وسیله و روشی اینکار را انجام دهیم , که اول سرعت کافی داشته باشد  , ثانیا کمترین مشکل  , مخارج و کثیف کاری را داشته باشد , و ثالثا اینکه پس از بازکردن مجددا پس از کمی استفاده  دچار گرفتگی نشود .

به دلایل فوق الاذکر در ابتدای کار و یا در حین انجام لوله بازکنی بایستی  علایمی که از نوع گرفتگی دریافت میکنیم را لحاظ قرار داده و در وهله اول این مساله را لحاظ کنیم که گرفتگی به طور کامل رفع نماییم .

در برخی موارد نیز وجود مشکل در لوله کشی فاضلاب میتواند موجب تکرار گرفتگیها شده  که در بروز این نوع انسداد بایستی با ساکنین ساختمان مشورت شود  تا در صورت درخواست ایشان اقدام به بازسازی آن قسمت از لوله کشی شویم . زیرا در اینگونه گرفتگی و انسداد همواره این قضیه به طور متناوب اتفاق افتاده و سبب بروز مشکلات برای ساکنین میشود . کم و یا زیاد بودن شیب و سایز لوله کشی  نیز یکی از دلایل ته نشین شدن رسوبات در کف لوله میشود که تکرر گرفتگی را ایجاد میکند .

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *