لوله بازکنی تهران | 09128650695 فوری , ارزان , شبانه روزی

لوله بازکنی تهران | 09128650695 فوری , ارزان , شبانه روزی

لوله بازکنی تهران

چطور لوله فاضلاب گرفته شده رو با لوله بازکنی تهران رفع کنیم؟

بازکردن لوله تلمبه لاستیکی

بازکردن لوله بوسیله  شیلنگ و فشار آب

بازکردن لوله بوسیله اسیدها و مواد شیمیایی

بازکردن لوله بوسیله  دستگاه پمپ تراکم هوا

بازکردن لوله بوسیله ژنراتور فنرهای لوله بازکنی

لوله بازکنی فاضلاب تهران پایپر

برای بازکردن یک لوله گرفته شده ابتدا بایستی دلایل گرفتگی و جنس لوله را مشخص کنیم . لوله هایی که در ساختمانها بکار گرفته میشوند , برای انتقال آب مصرفی , گرمایش شوفاژ و هدایت پساب و فاضلاب به بیرون از ساختمان میباشند .

راه های ارتباطی لوله بازکنی تهران

09128650695 02122280940 02122897832 02122617422 02166973771 02122533080

اغلب گرفتگیهایی که در منازل اتفاق میفتد , مربوط به لوله کشی فاضلاب بوده و ما برای اینکه بفهمیم چطور لوله گرفته را باز کنیم باید به علت انسداد لوله پی ببریم . البته لوله کشی آب و شوفاژ نیز دچار گرفتگی میشوند , به ندرت میتوان برای این نوع گرفتگیها راه حلی دایمی و قطعی پیشنهاد داد و معمولا برای گرفتگیهای لوله آب مصرفی و شوفاژ گرمایشی بایستی از روش تعویض و بازسازی لوله کشی برای تعمیرات استفاده نمود .

در مورد لوله های فاضلاب نیز روشهای مختلفی وجود داشته , محل , نوع گرفتگی و حتی متریال استفاده شده در لوله کشی فاضلاب میتواند در این چظور لوله گرفته را باز کنیم تاثیر بگذارد .

یکی از شایعترین مسدود شدن های لوله ها وجود اشیا خارجی در لوله های فاضلاب و کف فاضلاب است. این نوع انسداد ها به دلیل بی دقتی و سهل نگاری گاهی اوقات باعث عدم دسترسی و یا عدم توانایی برای حذف جسم خارجی از لوله های فاضلاب گردد باعث تفکر بر تغییر فاضلاب گردد.
لوله بازکنی تهران یکی از قدیمی ترین شرکت های معتبر در رفع هرگونه انسداد لوله های فاضلاب می باشد.

در ابتدا انواع گرفتگیهای لوله کشی را از لحاظ نوع انسداد بررسی میکنیم و در ادامه شرح میدهیم که در گرفتگیهای مختلف چطور لوله کشی گرفته را باز کنیم .

لوله بازکنی فاضلاب تهران پایپر

گرفتگی لوله با رسوبات 

گرفتگی لوله با رسوبات از آن دسته گرفتگیهایی است که به خاطر رعایت نکردن اصول لوله کشی فاضلاب در اجرای لوله کشی و شیب بندی نامناسب میتواند هر از چندی موجب گرفتگی لوله ها و به دردسر انداختن ساکنین شود. هرگاه در یک قسمت از ساختمان در فواصل زمانی کمتر از 6 ماه بیش از دوبار گرفتگی پیش آمد , مطمین باشد که دلیل گرفتگی , تجمیع رسوباتی است که بر اثر مرور زمان سطح مقطع لوله را کاملا مسدود کرده و شما با فنر زدن , فقط به اندازه قطر فنر لوله را باز میکنید . در این حالت  رسوبات ته نشین شده به شکل یک ملات سفید رنگ , کل لوله را در طول چندین متر انباشته کرده و حتی با فنر زدن به تنهایی نیز گرفتگی پس از چندی مجددا تکرار میشود .

پس از مدتی کوتاه این روزنه کوچک مجددا با رسوبات پرشده و لوله دوباره دچار گرفتگی میشود . دو راه حل اساسی در این نوع گرفتگیها وجود دارد . اول اینکه لوله کشی قسمت مورد نظر را با رعایت اصول شیب بندی فاضلاب نوسازی کنید , که البته روشی بسیار پرهزینه و با مصایب فراوان است . این روش یک راهکار اساسی برای اصلاح لوله فاضلاب است .

در روش دیگر با استفاده از دستگاه ژنراتور و فنر لوله بازکنی و در کنارش محلولهای نه چندان قوی لوله بازکنی , رسوبات ته نشین شده را به مرور شتسشو داده و تازمانی که  کاملا رسوبات از بین نرفته , به سایش فیزیکی توسط فنر لوله بازکنی و شستن توسط محلول ویژه , آب گرم و پودر لباسشویی ادامه میدهیم .

این روش ممکن است چندین ساعت تا یک روز ادامه داشته باشد و مخارج زیادی هم در برداشته باشد , اما بخاطر اینکه کنده کاری و تخریب ندارد , روشی کم دردسر و راحت تری برای رسوب تراشی لوله فاضلاب محسوب می شود .

گرفتگی لوله با اشیا

گرفتگی لوله با اشیا و اجسام خارجی یکی از شایعترین دلایل گرفتگی لوله ها و کفشورهای فاضلاب است . اغلب بخاطر سهل انگاری و بی تفاوت بودن و اینکه شاید تصور شود که جسم  مورد نظر همراه با جریان فاضلاب به سمت چاه دفع شده , این گرفتگیها بوجود می آید . البته برخی اوقات عدم دسترسی و شاید ناتوانی در بیرون آوردن اجسام موجب این تصور شود .

بهرحال افتادن اجسامی مانند مسواک , دستمال کاغذی , چاه بست , خمیردندان , قطعات پلاستیکی و حتی گوشی موبایل میتواند در همان لحظه یا پس از مدتی با جمع شدن مو و رسوبات به دور شی مورد نظر موجب گرفتگی لوله شود . 2 روش در این گونه موارد برای بازکردن لوله مسدود وجود دارد .

روش اول که بهترین روش است , در آوردن جسم خارجی از داخل کفشور , سیفون و یا لوله فاضلاب است . دست و چنگکهایی که به نام آسان گیر موسوم هستند بهترین وسیله برای درآوردن اجسام خارجی از داخل لوله هستند . البته ممکن است هر کسی از عهده این قضیه برنیامده و مجبور شوید با لوله بازکنی تماس بگیرید .

روش دیگری عبور دادن شی خارجی از محل مورد نظر به سمت لوله اصلی و قسمتی که دهانه بیشتری دارد , میباشد . این روش کمی ریسکی است و ممکن است که شی مورد نظر به قسمتی از لوله هدایت شود که هیچ کاری نتوان کرد . پس بهترست در این مورد یک مقدار محتاطانه عمل کنید .

در این روشها فرقی نمیکند که لوله کشی فاضلاب از چه جنسی باشد .

انواع دستگاه لوله بازکنی

به طور کلی دستگاههای لوله بازکنی شامل دستگاه ژنراتور و دستگاه پمپ تراکم هوا شده و دراین بین نوع دستگاهها , نوع و اندازه فنر و ابزارالات جانبی و بکارگیری صحیح آنها میتواند ما را در هنگام رفع گرفتگی کمک نماید .

1) دستگاه ژنراتور فنر زنی

این دستگاه با سه نظام های مختلف خود تقسیم بندیهایی دارند که می توان به تقسیم بندیهای زیر اشاره کرد .

  • دستگاه ژنراتور فرغونی , که معمولا برای رفع گرفتگی لوله ها و کانالهای سایز 160 به بالا استفاده میشود.
  • دستگاه 4 پایه با دینام بسیار قوی که برای رفع گرفتگیهای لوله کشی فاضلاب از سایز 10 تا 15 قابل استفاد است.
  • دستگاه سه پایه با دینام قوی که برای اغلب گرفتگی در منازل مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

2) دستگاه لوله بازکنی موشکی

کاربرد این دستگاه مانند سایر دستگاههای فوق بوده و فقط شکل ظاهری آنها با یکدیگر متفاوت هستند .

3) لوله بازکنی دریل

این دستگاه بوسیله دریلهای خانگی و صنعتی با استفاده از فنرهای نازک برای متراژهای پایین قابل استفاده هستند .

همه دستگاههای لوله بازکنی با استفاده از چرخاندن فنر به دو صورت دورانی و خطی باعث میشوند , که در هنگام لوله بازکنی فنر علاوه بر حرکت به سمت جلو یا عقب به دور خود چرخیده و این چرخش موجب تراشیدن هر نوع رسوبی در سر راه خود میشود . همانطور که گفته شد در هنگام فنرزنی طول و قطر فنر بایستی متناسب به نوع انسداد و حتی دستگاه لوله بازکنی باشد .

جنس فنرهای لوله بازکنی از جنس فولاد ضدزنک بوده و قابل ارتجاع و قدرت آنها میتواند ضامت کیفیت آنها باشد . اغلب فنرهای لوله بازکنی ساخت داخل هستند , اما نوع خارجی آنها نیز در بازار موجود است .

دستگاههای لوله بازکنی ایرانی موجود در بازار هم با برندهای دستگاه لوله بازکنی شمس و میلاد از برندهای مطرح هستند . ودستگاههای  آلمانی لوله بازکنی را به ندرت میتوان در بازار یافت , اما شرکت rems رمس آلمان تولیدکننده مشهور ابزارالات لوله کشی دستگاههای بسیار متنوعی در این زمینه به بازار ارایه کرده است .

دستگاه لوله بازکنی دریلی

لوله بازکنی با استفاده از دستگاه لوله بازکنی دریلی شامل یک دریل و فنر لوله بازکنی مخصوص دریل میشود . این روش لوله بازکنی معمولا در بازکردن گرفتگیهای سبک کاربرد داشته و برای رفع انسداد در گرفتگیهای سخت نمیتواند کارایی چندانی داشته باشد . حسن استفاده از این شیوه لوله بازکنی سبک بودن دستگاه و حمل آسان آن , قابل استفاده برای افراد فنی و غیرحرفه ای , قیمت نسبتا ارزان و صدمه کمتر به سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان است . در صورتیکه درصدد تهیه این نوع فنرها برای دریل شخصی خود باشید , بهتر است فنرهایی را تهیه کنید که قابلیت نصب روی دریل را داشته باشند .

لوله بازکنی توالت

گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی کمتر اتفاق میفتد و دلیل آن نیز بزرگ بودن قطر لوله های فاضلاب و نزدیکی آن به لوله اصلی یا رایزر اصلی ساختمان است . اما شیب بندی نامناسب و افتادن اجسام به داخل سیفون توالت ایرانی یا شترگلویی میتواند باعث جمع شدن مو , مصالح ساختمانی , گرد و خاک و در نهایت ایجاد یک توده بزرگ شده که مانع از عبور فاضلاب حجیم موجود در توالت ایرانی میشوند . هر چند که لوله کشی فاضلاب توالت با سایز 110 انجام میشود , اما به همان میزان هم مواد دفعی در فاضلاب توالت از حجم زیادی برخوردار بوده و گرفتگیهای آنها در  عین حال بسیار سخت تر از سایز انواع انسداد لوله میباشد .

سایز فنر مورد استفاده در لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی نیز معمولا از اندازه 16 میلیمتر تا 25 میلیمتر بسته به نوع دستگاه و گرفتگی قابل استفاده میباشد .

لوله بازکنی آشپزخانه

گرفتگی لوله های آشپزخانه در دو قسمت سینک و کفشور آشپزخانه حادث میشوند . در برخی موارد نیز در هنگام استفاده از سینک فاضلاب از کفشور خارج شده که این نشان دهنده این است که بعد از متصل شدن لوله سینک و کفشور به یکدیگر پس از سراهی این گرفتگی بوجود آمده است .

بخاطر قطر کم لوله های فاضلاب در آشپزخانه که معمولا سایز 63 یا 75 میلیمتری هستند , معمولا قطر فنر مورد استفاده از اندازه 8 تا 13 برای بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه مناسب میباشند . قدرت فنر هم در این نوع لوله بازکنی تا حدی کمتر از فنرزنی لوله فاضلاب سرویس بهداشتی میباشد .

لوله بازکنی حمام

شاید کمترین جایی که در یک آپارتمان دچار گرفتگی میشود , لوله های حمام باشند , مگر اینکه جسم در چاهک فاضلاب حمام وجود داشته باشد . علت انسداد کمتر لوله های حمام عبور دایمی مواد شوینده و در عین حال عدم وجود مواد جامد دفعی در فاضلاب حمام است .

در لوله های فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی و همچنین آشپزخانه فاضلاب مخلوطی از مواد جامد و آب است , در صورتیکه در حمام مگر در موارد استثنایی هیچ ذرات جامدی دفع نمیشود .

اتحادیه لوله بازکنی

اتحادیه مستقلی تحت عنوان اتحادیه لوله بازکنی تهران وجود نداشته و به طور رسمی لوله بازکنهای تهران تحت نظر اتحادیه آهنگران تهران فعالیت میکنند . شما میتوانید برای مطرح کردن مشکلات و شکایات احتمالی به آدرس این اتحادیه مراجعه نمایید .

آدرس اتحادیه : تهران خیابان انقلاب خیابان هدایت پلاک 167   شماره تلفن اتحادیه لوله بازکنی تهران : 77531759

گرفتگی لوله با سیمان 

گرفتگی لوله با سیمان و یا مصالحی مانند گچ , دوغاب و ملات یکی از انواع گرفتگیهاست که معمولا در ساختمانهای نوساز و یا تازه بازسازی شده رخ میدهد .

چطور لوله گرفته شده با سیمان را باز کنیم ؟

اگر سیمان ریخته در دسترس باشد , خرد کردن و بیرون آوردن قطعات سیمان از درون لوله و اتصال و سپس شستن و زدودن باقی مانده آن بهترین روش برای بازکردن گرفتگی لوله است .

سیمان اگر تازه داخل لوله ریخته شود , میتوان با ابزارهای ساده و شستشو , گرفتگی آنرا رفع نمود , اما اگر سیمان ریخته شده , عمر زیادی داشته باشد , فقط ژنراتور و فنر لوله بازکنی میتواند برای رفع گرفتگی راهگشا باشد .

فنر لوله بازکنی بدون آسیب رساندن به لوله های فاضلاب بهترین روش باز کردن لوله های گرفته شده با سیمان و مصالح ساختمانی است .

حلال سیمان چیست ؟ 

محلولهایی که شامل اسیدها و بازهای کلردار و گوگرد دار هستند , میتوانند سیمان را درون خود حل کنند , اما بایستی به این مساله توجه نمود که مواد شیمیایی قوی به لوله کشی فاضلاب نیز آسیبهای زیادی زده و مثلا به راحتی لوله های چدنی و فولادی را سوراخ میکنند , چسب لوله های پلیکا را از بین میبرند و موجب خوردگی ارینگهای لوله های پوش فیت میشوند.

به طور کلی از لحاظ فنی و علمی لوله بازکنی با استفاده از حلالها و اسیدهای قوی مردود شده و هیچ لوله بازکنی حق ندارد از مواد شیمیایی برای بازکردن لوله ها استفاده نماید .

لوله بازکنی فاضلاب تهران پایپر

گرفتگی لوله فاضلاب

غیر از گرفتگیهایی که علت آن ورود یک جسم خارجی به درون فاضلاب میباشد, پی بردن به دلیل اصلی گرفتگی در اولویت امر قرار دارد.

شیب بندی نامناسب و معکوس یکی از دلایلی است که باعث میشود فاضلاب در لوله ها رسوب کرده و مسدود شوند. شیب مناسب در لوله کشی فاضلاب 1 درصد میباشد . در صورتیکه میزان شیب از یک درصد کمتر شود , سرعت خروج فاضلاب به شدت کاهش یافته و کاهش سرعت موجب ته نشین شدن رسوبات و در برخی موارد عدم خروج پساب از لوله ها میشود . در صورتیکه شیب بندی بیشتر از 1% شود , سرعت خروج زیاد شده و باعث میشود که مواد جامد معلق کف لوله جابماند و به مرور زمان موجب انسداد لوله شوند .

لوله بازکنی شریعتی  لوله بازکنی ظفر  لوله بازکنی پاسداران لوله بازکنی میرداماد   لوله بازکنی قیطریه   لوله بازکنی زعفرانیه

در هنگام دفع فاضلاب دارای رسوبات مختلف از جمله مواد معدنی و چربی میباشد. که تداخل این دو و عدم شیب مناسب در لوله ها یکی از دلایل رسوب چربی در لوله ها, تنگ شدن به مرور لوله و مسدود شدن آن میشود.

استفاده از اتصالات نا مناسب و نامرغوب نیز یکی از دلایل مهم در گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان میباشد. استفاده از اتصالات 90 درجه پلیکا و فاضلاب در برخی از انشعابات میتواند یکی از دلایل نشست رسوبات و در نهایت گرفتگی لوله شود.

 

 

وجود پلیسه , شکستگی و هر گونه ناصافی در داخل لوله فاضلاب نیز باعث گیرکردن آشغال و جمع شدن دیگر رسوبات و گرفتگی راه آب شود. ورود مصالح ساختمانی و به خصوص سیمان به داخل لوله فاضلاب و سفت شدن آن در اثر جذب آب و خشک شدن آن به مرور نیز یکی دیگر از دلایل گرفتگی لوله اتصالات فاضلاب و مخصوصا سیفون های توالت , توالت فرنگی و کفشور ها میباشد.

 

تماس با ما لوله باز کنی تهران پایپر

لوله بازکنی غرب تهران  لوله بازکنی سعادت آباد  لوله بازکنی شهرک غرب  لوله بازکنی ولنجک  لوله بازکنی آریاشهر

پیشگیری از گرفتگی لوله ها

پیشنهاد لوله بازکنی تهران برای اجتناب به گرفتگی لوله , علاوه بر جلوگیری و مراقبت از ورود جسم خارجی و مصالح ساختمانی به داخل راه آب فاضلاب , شستشوی لوله فاضلاب است .

هر چند وقت یکبار با استفاده از آب گرم و پودر ماشین لباسشویی ( به علت کف کمتر) , سینک ظرفشویی و سرویسهای بهداشتی را شستشو دهید.

حدالامکان از استفاده از اسید و باز قوی برای بازکردن لوله ها خودداری کنید. فنر لوله بازکنی یکی از راههای رایج و معمول بازکردن لوله ها و راه آب است . استفاده تلفیقی از دستگاه فنر لوله بازکنی و اسید لوله بازکنی نیز یکی از راههای مرسوم در این زمینه است.

برای رفع گرفتگی لوله ها , راه آب ها, توالت , دستشویی , حمام با ما تماس بگیرید. لوله بازکن های ما در سراسر تهران , شمال تهران , شرق تهران , غرب تهران , مرکز تهران به صورت فوری آماده حضور در محل و رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب هستند.

لوله بازکنی فاضلاب تهران پایپر

لوله بازکنی با فنر فولادی و دستگاه ژنراتور

به هر ترتیب گرفتگی لوله فاضلاب و رسوب گرفتگی در لوله های فاضلاب از متدوال ترین مشکلاتی است که احتمالا با آن روبرو خواهید شد. چند راه برای باز کردن لوله فاضلاب گرفته شده وجود دارد.

لوله بازکنی تهران با فنر رایج ترین راهی است که برای باز کردن لوله فاضلاب استفاده میشود.

فنر لوله بازکنی از جنس فلزی فولادی و آهنی بوده که با عبور از داخل رسوبات ته نشین شده در لوله و گردش داخل آن راه عبور فاضلاب را باز میکند. این راه معایب و محاسنی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

در لوله بازکنی با فنر چسب و اتصالات و لوله کمترین احتمال آسیب دیدگی را دارند.

در لوله بازکنی با فنر فنر در طول لوله تمام رسوبات داخلی لوله را تراشیده و با یک شستشوی خوب میتوانید تا چند وقت خیالتان بابت گرفتگی لوله راحت باشد. در لوله بازکنی فنر یک ژنراتور فنر را به صورت طول و مدور هنگام داخل رفتن میچرخاند و در هنگام بیرون آمدن جهت گردش را تعویض میکند تا سطح داخلی لوله را به کلی بتراشد.

خدمات گسترده لوله بازکنی تهران مانند تشخیص ترکیدگی لوله و نشتیابی با دستگاه , رفع گرفتگی با دستگاه ژنراتور فنر و پمپ تراکم هوا , عیب یابی و تعمیرات لوله کشی آب , فاضلاب و شوفاژ , ارایه کلیه خدمات تاسیساتی , لوله کشی و لوله بازکنی تمامی مناطق تهران

از معایب لوله بازکنی تهران با فنر میتواند این باشد که به لوله های ضعیف آسیب برساند و در برخی مواقع باعث شکستگی لوله ها شود. در لوله بازکنی با مواد شیمیایی بازی و اسیدی نیز که متدوال است بهتر استاز اسیدهای رقیق تر استفاده کنید تا به چسب و اورینگ اتصالات اثر کمتری داشته باشد و سیستم لوله کشی را از آببندی خارج نکند.

لوله بازکنی پونک  لوله بازکنی جنت آباد لوله بازکنی شهران لوله بازکنی بلوار فردوس لوله بازکنی صادقیه  لوله بازکنی ونک

گرفتگی لوله آب

مشکل دیگری که در برخی ساختمانهای قدیمی دیده میشود , گرفتگی و انسداد لوله های قدیمی آب , شوفاژ و لوله کشی منبع انبساط است.

این نوع گرفتگی معمولا در لوله های فلزی دیده میشود , که بخاطر زنگ زدگی در طول زمان قطر لوله به تدریج مملو از رسوبات میشود . بطور خلاصه باید گفت که برای رفع این مشکل فنر زدن و یا استفاده از مواد شیمیایی کار ساز نیست.

تنها راه حلی که احتمالا کمی اوضاع را ممکن است بهتر کند , این است که در مرحله اول , شیرهای مخلوط را از لوله ها جدا نموده تا با جریان آب , کمی از رسوبات دفع شوند.

در صورتیکه اینکار جواب نداد , میتوانید با استفاده از فشار آب و اتصال دادن بوسیله شیلنگ یا لوله به قسمتهایی که فشار آب پایین است , رسوبات را به سمت خارج از لوله ها هدایت نمایید .

برای ارایه مشاوره و بازدید میتوانید با خدمات لوله بازکنی تهران تماس بگیرید .

1. چرا لوله کشی ساختمان دچار گرفتگی می شود ؟ 

افتادن اجسام جامد خارجی و مصالح ساختمانی  , ته نشین شدن رسوبات جامد در فاضلاب و شکستگی لوله ها از دلایل اصلی گرفتگی و انسداد لوله کشی ساختمان هستند .

2. روشهای مختلف برای باز کردن لوله های فاضلاب کدامند ؟

استفاده از تلمبه دستی , ریختن مواد اسید و مواد شیمیایی به داخل لوله و استفاده از فنر لوله بازکنی از روشهای شایع برای بازکردن لوله های فاضلاب هستند . در صورتی که راه آب با تلمبه دستی باز نشود , بهترین روش برای لوله بازکنی استفاده از دستگاه ژنراتور و فنر لوله بازکنی است .

3. چه کارهای انجام دهیم تا لوله کشی مجددا دچار گرفتگی نشود ؟

از ریختن مواد جامد , اشیا , مو , مواد غذایی و مصالح ساختمانی به داخل راه آب و لوله ها اجتناب کنید .

در صورت افتادن اشیا به داخل راه آب فاضلاب , سعی کنید خود یا شخص دیگر شی مورد نظر را از داخل چاهک فاضلاب و لوله کشی خارج نمایید .

با نصب توری در خروجیهای فاضلاب سعی کنید که میزان ورود مواد جامد , حتی در اندازه های کوچک به لوله فاضلاب را به حداقل برسانید .

لوله های فاضلاب آشپزخانه را هفته ای یکبار با استفاده از آب گرم و پودر لباسشویی به مدت 10 دقیقه شستشو دهید .

در صورت تکرار گرفتگی لوله از روش رسوب تراشی یا تعویض لوله کشی استفاده نمایید .

4. قیمت لوله بازکنی در تهران چقدر است ؟ 

قیمت لوله بازکنی تهران از مبلغ 80 هزار تومان برای گرفگیهای معمولی شروع شده بسته به متراژ و نوع گرفتگی افزایش پیدا میکند .

5. چه عواملی در تعیین هزینه لوله بازکنی تاثیر گذار هستند ؟

محل گرفتگی لوله و راه آب , یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت لوله بازکنی است .

نوع گرفتگی لوله و راه آب از دیگر فاکتورهای موثر در دستمزد لوله بازکنی میباشند .

طول و قطر فنر استفاده در رفع گرفتگی نیز , یک پارامتر مهم در تعیین هزینه لوله بازکنی است.

سختی اشیا و رسوبات موجود در راه آب و لوله از دیگر عوامل تعیین کننده نرخ لوله بازکنی است .

تعداد موارد فنر زنی و استفاده از سه نظام نیز میتواند بر اجرت لوله بازکنی اثر داشته باشد .

مرتبط بودن گرفتگی با سایر طبقات نیز در قیمت لوله بازکنی موثر میباشد.

6. با چه روشی لوله کشی آب , شوفاژ و آبگرمکن را باز کنیم ؟

در لوله کشی آب و شوفاژ اغلب لوله های گرفته شده از نوع فلزی هستند , و برای باز کردن آنها به  هیچ وجه نمیتوان از فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی آنها استفاده نمود , زیرا به احتمال زیاد موجب آسیب زدن به لوله کشی و ایجاد ترک و سوراخ در آنها میشود .

وصل کردن آب لوله کشی شهری با شلنگ آب به لوله های گرفته شده و بازکردن لوله ها با فشار آب میتواند یک راه مناسب و در عین حال ایمن برای بازکردن لوله های فلزی شود . در صورتیکه این کار جواب نداد , لوله کشی با روش توکار یا روکار بایستی نوسازی شود.

7. مزایای استفاده از لوله بازکنی تهران پایپر ؟

خدمات فوری و شبانه روزی .

رعایت اصول بهداشتی و ایمنی .

قیمت عادلانه و مشخص لوله بازکنی .

لوله بازکنی با ملاحظات فنی و و متناسب به محل گرفتگی .

لوله بازکنی اقدسیه  لوله بازکنی دربند  لوله بازکنی منظریه لوله بازکنی سعدآباد   لوله بازکنی فرشته   لوله بازکنی چیذر

لوله بازکنی ارزان

هر کار و خدماتی ,  هزینه خود را داشته و تقریبا عرف و روال معینی دارد. در حال حاضر که این مطلب را مشاهده میکنید, احتمالا با قیمتهایی بسیار ارزان که شک برانگیز است, مواجه میشوید. احتمالا ارقامی مانند لوله بازکنی با نرخ 30 تا 50 هزار تومان که انصافا هزینه ایاب و ذهاب هیچ سرویس کاری نیست , چه برسد به اینکه با شرایط شغل لوله بازکنی و غیر بهداشتی بودن این شغل بخواهد , دست به هرچیزی بزند .

این تمام ماجرا نیست و شما پس از تماس و حضور لوله بازکن و انجام کار با نرخهای بسیار بالاتر از آنچه که فکر میکردید , مواجه میشوید . این روش قیمت دهی متاسفانه در بین بسیاری از شرکتهای لوله بازکنی رایج شده و موجب نارضایتی طرفین میشود .

بهترین کاری که در این مواقع انجام داد , این است که پس از حضور لوله بازکن در محل از او قیمت نهایی را درخواست کنید . البته ممکن است با توجه به پیچیدگیهایی که گرفتگی لوله و اتصالات دارند , واقعا بصورت تلفنی و یا حتی پس از حضور و بررسی اولیه انسداد و پس زدن فاضلاب نتوان قیمت لوله بازکنی را نهایی کرد . اما حداقل ارایه یک بازه قیمتی میتواند بسیاری از اختلافات بین کارفرما و سرویس کاران لوله بازکنی را به حداقل برساند .

خدمات لوله بازکنی تهران

خدمات کلی:

رفع گرفتگی , لوله کشی و لوله بازکنی تهران، عیب یابی و رفع گرفتگی لوله کشی آب و شوفاژ، رفع گرفتگی کانالها و لوله کشی فاضلاب و راه آب، در آوردن اجسام , موبایل , و دیگر اشیای قیمتی، بازکردن و رسوب تراشی لوله و اتصالات فاضلاب، باز کردن سیفون توالت ایرانی , فرنگی و کفشور، لوله بازکنی لوله کشی پلیکا , چدن و پوش فیت، رفع گرفتگیهای سیمانی , رسوبی و اشیای جامد، لوله بازکنی با ژنراتور وانواع فنر درسایزهای مختلف، رفع گرفتگی و تعمیرات توالت فرنگی دستگاه تراکم، اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان و تاسیسات

09122437371-22533080 فوری شبانه روزی

قیمت لوله بازکنی تهران

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (9)

  • لوله بازکنی ارزان روشی برای کلاهبرداری لوله بازکنی – tehranpiper پاسخ

    […] لوله بازکنی تهران به خاطر رقابتی بودن کارو استعلام قیمت گرفتن مشتریان […]

    ژوئن 16, 2020 at 5:42 ب.ظ
  • ساسان پاسخ

    بعضی وقتا لوله باز کردن خیلی ضروری میشه

    آگوست 3, 2020 at 2:22 ب.ظ
  • behnam پاسخ

    برای پیشگیری از گرفتگی لوله آبگرمکن باید چکار کرد؟

    آگوست 3, 2020 at 3:41 ب.ظ
    • hoseinpor hoseinpor پاسخ

      نصب فیلتر و سختی گیرها مناسب در سیستم لوله کشی ساختمان یا قبل از ورودی آب آبگرمکن و پکیج برای پیشگیری از تولید رسوب در آبگرمکن و پکیج و استفاده از لوله های پلیمری میتواند در جلوگیری از یونیزه شدن ذرات و ته نشین شدن در لوله کشی تا حد زیادی موثر باشد .

      آگوست 5, 2020 at 2:37 ب.ظ
  • محمد رضا پاسخ

    سلام . تعرفه باز کردن لوله ها و رسوب زدایی رو میشه بگید ؟

    آگوست 4, 2020 at 1:47 ق.ظ
  • حسین پاسخ

    برای پاسداران هم سرویس لوله بازکنی دارید؟

    آگوست 4, 2020 at 11:51 ق.ظ
    • hoseinpor hoseinpor پاسخ

      ما در تمام نقاط تهران سرویس دهی تخصصی در زمینه تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی ارایه میدهیم .

      آگوست 13, 2020 at 2:02 ب.ظ
  • Alireza پاسخ

    قیمت لوله بازکنی در تهران چقدر است؟

    آگوست 4, 2020 at 11:58 ق.ظ
    • hoseinpor hoseinpor پاسخ

      قیمت لوله بازکنی از 150 هزار تومان به بالا متغیر است .

      آگوست 13, 2020 at 2:01 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *