تاسیساتی لوله کشی لوله بازکنی بلوار فرحزادی

تاسیساتی لوله کشی لوله بازکنی بلوار فرحزادی

لوله بازکنی بلوار فرحزادی

تاسیسات لوله کشی و لوله بازکنی بلوار فرحزادی شبانه روزی

تلفن  09122437371-22533080 فوری و بدون تعطیلی

خدمات تاسیسات لوله کشی و لوله بازکنی شهرک غرب , سعادت آباد , بلوار فرحزادی دریا , میدان کاج و محدوده اطراف با ارایه کلیه خدمات عیب یابی و تعمیرات لوله کشی ساختمان , لوله کشی آب و فاضلاب , شوفاژ و گاز , نصب شیرالات و رادیاتور , رفع نشت شوفاژ , تعمیر توالت فرنگی و لوازم بهداشتی,تعمیر موتورخانه شوفاژ و پکیج , کولر کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی سعادت آباد , میدان کاج , شهرک غرب , بلوار دریا و فرحزادی .

تاسیساتی لوله بازکنی بلوار فرحزادی

تاسیسات لوله کشی لوله بازکنی بلوار فرحزادی

در بیشتر انسداد ها ، لوله ورودی یک جسم خارجی به تدریج تجمع می یابد ، مو ، چربی و سایر ذرات در اطراف جسم وجود دارد و با کاهش سرعت عبور فاضلاب در دهانه خروجی ، میزان رسوب آن رسوب در پایین کف یا خروج به جسم به شدت افزایش می یابد.

به همین دلیل ، پس از چند روز یا چند ماه ، مقدار زیادی رسوب ، که یک ملات چربی ، ذرات گرد و غبار و الیاف است ، در داخل لوله ایجاد می شود و در ابتدا حذف پساب آب و سپس دشوار است در مدتی ، یک قفل کامل اتفاق می افتد. .

اگر دهانه داخلی لوله به قدری کم باشد که حجم فاضلاب تولیدی نتواند عبور کند ، آب به نزدیکترین و پایین ترین طبقه منتقل می شود. اگر گرفتگی در لوله ها وجود داشته باشد ، این نوع گرفتگی می تواند حتی در صورت عدم استفاده از فاضلاب در ظرف آن ایجاد شود. زیرا سطح فاضلاب وارد نزدیکترین نقطه و پایین ترین طبقه می شود.

استفاده از فنر در اکثر مواردی که لوله های فاضلاب گیر کرده و وصل می شوند ، بهترین روش برای باز کردن لوله است. البته در گرفتگی های بی اهمیت می توان از یک شیلنگ و پمپ دستی نیز برای رفع انسداد و لوله بازشو استفاده کرد. اما به طور کلی ، پیشگیری بهترین راه برای جلوگیری از گرفتگی چاه ها و لوله ها است. تا حد امکان از ورود مواد جامد و حتی ذرات کوچک به فاضلاب جلوگیری کنید .

خدمات موتورخانه فرحزادی

خدمات تعمیر موتورخانه و مشعل شهرک غرب از دیگر خدمات ما در زمینه تعمیرات تاسیسات ساختمان است .

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (1)

  • حمید پاسخ

    عالی واقعا از شما مچکریم از خدمات ما لطفا دیدن فرمایید.

    دسامبر 1, 2020 at 9:57 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *