سرویس کولر گازی 09122437371

سرویس کولر گازی اسپلیت تهران

سرویس کولر گازی 09122437371

سرویس کولر گازی

نصب , تعمیر و سرویس کولر گازی

تلفن :09122437371-22533080

سراسر تهران , بدون تعطیلی

شارژ گاز و وکیوم  اسپلیت

لوله کشی و انتقال اسپلیت

کابل کشی برق کولر گازی اسپلیت

جابجایی و وکیوم گاز اسپلیت

عیب یابی و رفع کولر گازی تمام برندها و مدلهای اسپلیت

ارایه کلیه خدمات و تعمیر کولر شبانه روزی تهران

نصب , راه اندازی و سرویس کولر آبی و سلولزی

سرویس کولر گازی

راه اندازی و سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی یا اسپلیت در ابتدا با چک کردن برق و سیمکشی برق کولر گازی صورت میگیرد. در هنگام سرویس اسپلیت باید به این نکته توجه کنید که آیا در هنگام اوج مصرف برق ساختمان کشش برق کولر گازی را داشته باشد, که دراین غیراینصورت یک کابل جداگانه مختص کولر گازی کشیده شود تا به برق ساختمان و خود کولر گازی آسیبی وارد نشود.یک کلید مینیاتوری هم جداگانه برای برق اسپلیت تعبیه شود تا قطع برق آن مستقل شود.

هزینه سرویس کولر گازی

سرویس کولر اسپلیت

مرحله بعد سرویس کولر گازی بررسی پنل اسپلیت میباشد. برای این کار بایستی نخست قاب جلویی پنل را بازکرده و فیلترهای آن را بیرون آورده و با استفاده از آب تمیز بشویید به نحوی که گردوغباری و آلودگی روی آن باقی نماند.

بعد از این کار باید سنسر کولر را بیرون آورده و پاک کنید و در جای خودش بگذارید. سنسور وظیفه‌ی تنظیم  دمای هوای محیط  را داشته و به بورد کولر گای فرمان روشن و خاموش شدن خودکار اسپلیت را می‌دهد.

اگر این سنسور تمیز نباشد به دلیل فرمان غیر دقیق ممکن است به برد اسپلیت دستور اشتباه داده و باعث اختلال در عملکرد آن شود.

سرویس کولر گازی

در مرحله بعد سرویس کولر گازی باید کویل های کولر گازی را بشوییم. این لوله ها مانند رادیاتور وظیفه تبادل حرارتی را برعهده دارند,از این رو باید همیشه تمیز باشد تا تبادل را بهخوبی انجام دهند و خنک کردن محیط را به بهترین نحو انجام دهند.

بوسیله یک آبپاش کویل ها را مرطوب کرده و پاک نمایید و ا گر آلودگی بیشتر بود با اسپری گاز پاک کن اینکار را انجام دهید.

در صورت ضعف و نقص در عملکرد اسپلیت باید به سراغ تعمیر کولر گازی و رفع عیب قطعات مشکلدار بپردازیم .

سرویس پنل کولر گازی

تا اینجا سرویس پنل داخلی کولرگازی اسپلیت داخلی یا پنل اسپلیت انجام شده و پنل خارجی باید سرویس شود. شارژ گاز کولر گازی,نصب کولر گازی, سرویس اسپلیت ,جابجایی کولر گازی, سیمکشی کولر گازی,عیب یابی کولر گازی,لوله کشی کولر گازی و تمام خدمات در زمینه راه اندازی کولر گازی خود را به تهران پایپر بسپارید. ما در تمام نقاط تهران در شمال تهران,شرق تهران,غرب تهران و مرکز تهران با خدمات و تعمیرات کولر گازی با اعزام سرویسکار کولر گازی به تمام نقاط در خدمت شما شهروندان گرامی میباشیم.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *