تعمیر پکیج پونک سرویس شوفاژ دیواری ایران رادیاتور بوتان و….

تعمیر پکیج پونک سرویس شوفاژ دیواری ایران رادیاتور بوتان و….

تعمیر پکیج پونک

عیب یابی , رفع عیب و تعمیر پکیج پونک و محدوده اطراف

تلفن : 09122437371-22533080 بدون تعطیلی

نصب , لوله کشی و راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری

رسوب زدایی و شستشوی مبدل پکیج دیواری , سرویس تعویض و تعمیر قطعات پکیج

سرویس راه اندازی زمستانی و تابستانی پکیج دیواری کلیه پکیج های داخلی و خارجی

نمایندگی تعمیر پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور , بوتان , ایساتیس , ,گلدیران,  لورچ , ایمرگاس , بوش , پکیج  گرم ایران,  آریستون, ایساتیس ,  شوفاژ کار ,  تاچی , ایرفو , آماتیس , استانبول و سایر برند های پکیج شوفاژ دیواری

تعمیر و تعویض لوازم داخلی و خارجی, شلنگ و شیر ,شیرسراهی , مبدل و دیگر لوازم معیوب

تعمیر پکیج پونک

نمایندگی تعمیر پکیج پونک

شرکت خدمات تاسیسات گرمایشی تهران پایپر با نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور, بوتان, ودیگر برندهای داخلی در تمام طول شبانه روز و به صورت فوری در خدمت شماست.

عموما در 2 تا 3 سال نخستین کارکرد یک پکیج احیانا کمتر نیاز به سرویس و تعمیر پیدا کند اما اگر به تدریج در اثر عملکرد دایمی خرابی های ریز و درشتی رخ میدهد, که اگر در زمان بندی های فصلی یک بررسی کلی شود ممکن است تا حد زیادی باعث کاهش خرابیها در آینده شود. چرا که با وجود مخارج بالای تهیه و خرید قطعات یدکی پکیج ممکن است یک رفع عیب کوچک موجب بالارفتن ظول عمر پکیج دیواری شده و در عین حال شما معصل تعمیرات و راه اندازی پکیج کند.

پکیج شوفاژ دیواری هم دقیقا شبیه به هر دستگاهی نیاز به مراقبت و سرویس دوره ای و فصلی دارد. هرچند که پکیج شوفاژ دیواری دستگاه کوچکی است, اما به خاطر کارکرد همیشگی و دایم که سیستم عملکرد پکیج داشته, علاوه بر تولید آب مصرفی به صورت مداوم و گرم کردن رادیاتور یا تبادل کننده های دیگر را در فصول سرد, موجب کارکرد دایم و بالای دستگاه به خصوص در فصول سرد میشود .

سرویس پکیج پونک

سرویس دورهای علاوه بر اینکه میتواند از عیوب احتمالی و نیاز به تعمیر پکیج جلوگیری کند میتواند موجب افزایش طول عمر و کاهش مصرف گاز , برق و حتی آب شود.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و بوتان پونک

اگر که برای تعمیر پکیج شوفاژ دیواری با مارک ایران رادیاتور , بوتان یا هر دیگر پکیجها نیاز به کمکن داشتید , میتوانید با تماس با تلفن ما درخواست سرویس کار کرده و به صورت شبانه روزی و در اسرع وقت نسبت به تعمیر پکیج خود درخواست سرویس کار پکیج نمایید.

به علت تبحر سرویسکار پکیج به انواع پکیج شوفاژ دیواری که دارای کارکرد یکسانی هستند, تعمیر پکیج شوفاژ دیواری در پونک در برندهای گوناگون محدودیتی بوجود نیاورده و ما قادر به سرویس و راه اندازی برندهای پکیج شوفاژ دیواری هستیم.

در این بخش به صورت خلاصه نحوه شستشوی و رسوب زدایی مبدل پکیج , یکی از اصلی ترین مشکلات پکیج شوفاژ دیواری که در برندهای متفاوت یکسان است, را بررسی میکنیم.

اسیدشویی مبدل پکیج دیواری یک عمل متداول و دوره ای بوده و بخشی از سرویسهای دوره ای در تعمیر پکیج محسوب میشود. اسیدشویی پکیج هر 2 یا 3 سال یک دفعه با ملاحظه  سختی آب شهری و نصب فیلتر یا سختی گیر اجتناب ناپذیر به نظر میرسد. برای این کار نیاز  به یک پمپ ویژه اسیدشویی برای این کار می باشد، لحاظ موارد زیر هستند توجه داشته باشید,  از اسیدهای با درصد کم و رقیق استفاده نمایید، زیرا استفاده از اسید درصد بالا باعث از بین بردن مبدل پکیج می گردد.

جهت نصب, لوله کشی, سرویس, راه اندازی و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری در محدوده پونک با ما تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *