تعمیرات پکیج در مارلیک

تعمیرات پکیج در مارلیک

تعمیرات پکیج در مارلیک

خدمات سرویس و تعمیرات پکیج در مارلیک 

تلفن : 65156858-09122632344-09362829631 بدون تعطیلی و شبانه روزی.

نصب , لوله کشی و راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری, عیب یابی, سرویس و تعمیرات پکیج در مارلیک , رسوب زدایی و اسیدشویی مبدل پکیج , شستشوی قطعات پکیج و مدار گرمایش, نصب رادیاتور پره ای و پنلی متری, سرویس رادیاتور شوفاژ, جرم گیری رادیاتور شوفاژ, رفع نشتی رادیاتور شوفاژ, تعویض و تعمیر شیر رادیاتور, رفع گرم نشدن رادیاتور و سرد شدن آب مصرفی پکیج , رفع آبریزی از زیر پکیج و کلیه خدمات سرویس و تعمیرات پکیج در مارلیک و محدوده اطراف.

تعمیرات پکیج در مارلیکسرویس و تعمیرات پکیج در مارلیک

سرویس و تعمیرات پکیج مارلیک توسط سرویس کار خبره و ماهر انجام شده و ارایه خدمات پکیج به کلیه برندهای ایران رادیاتور, بوتان , لورچ, ایساتیس, آریستون, ال جی, فرولی, وایلانت, استانبول, بوش, ایمرگاس و کلیه برندهای داخلی و خارجی انجام میشود.

پکیج یک دستگاه گازی و برقی بوده و به دلیل اینکه همواره آب گرم و سرد در آن جریان دارد, حتی با نصب فیلتر و سختی گیر نیز دچار رسوبات شده که این رسوب های آب با ته نشین شدن در مبدل و قطعات دیگر موجب جرم گرفتگی پکیج شده و از این رو بایستی حداقل هر 2 سال یکبار پکیج باز شده و قطعات آن رسوب زدایی شوند. مهمترین قطعه از پکیج که بیشتر اجرام و رسوبات در آن جمع میشوند, مبدل  پکیج بوده که معمولا با اسیدشویی کار جرم گیری در مورد آنرا انجام میدهند.

بهتر است در هنگام رسوب زادیی پکیج و مبدل, مدار گرمایش نیز شستشو داده شده و رادیاتورها نیز جرم گیری شوند. مدار گرمایش را میتوان از طریق لوله کشی نیز شستشو داد و برای رسوب زدایی اساسی رادیاتورها بهتر است که رادیاتورها باز شده و بعد از شستشو مجددا نصب شوند.

از مهمترین بخش های تعمیرات پکیج در مارلیک کار عیب یابی پکیج است. نشت آب از زیر پکیج, گرم نشدن رادیاتور ها یا سرد بودن آب مصرفی پکیج در کنار خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج از مهمترین ایرادات پکیج های دیواری هستند.

بعضا این ایرادات ممکن است نیاز به تعویض قطعاتی داشته باشند و برخی مواقع نیز ممکن است بدون نیاز به عوض کردن لوازم پکیج , دستگاه راه اندازی شود. بعد از تعمیر پکیج و تعویض قطعات, بایستی دستگاه تست و راه اندازی شود. جرم گرفتگی پکیج موجب میشود که روند خراب شدن و طول عمر پکیج و همچنین هزینه مصرف گاز و تعمیرات دستگاه افزایش یابد.

عیب یابی پکیج شوفاژ دیواری

عیب یابی پکیج شوفاژ دیواری یک هنر بوده که وقتی به درستی انجام شود, تقریبا کار بسیار مشکلی برای رفع آن وجود ندارد.

  • روش نشدن پکیج دیواری

در صورتی که پکیج روشن نشد اول از همه آن را ریست کنید. در اکثر موارد با یک ری استارت  پکیج دیواری مجددا به کار میفتد. اگر با روشن و خاموش کردن, ایراد رفع نشد رادیاتور را هواگیری کنید. البته اگر پکیج شما همواره نیاز به هواگیری دارد یعنی مشکل از سایر قطعات بده و ترجیحا از یک تعمیرکار ماهر پکیج یاری بگیرید. همه پکیج‌های دیواری دارای سیستم خاموش کن اتوماتیک هستند و در صورتی که فشار پکیج بیشتر از اندازه معمول کم یا زیاد باشد, پکیج خاموش می‌شود و باید فشار آن را درست کنید.

  • نشتی آب از زیر پکیج

دلایل مختلفی مانند پارگی شیلنگ یا شکستگی شیرهای پکیج و نشتی از قطعاتی مانند محل اتصال به مبدل و حتی ترک خوردن مبدل پکیج دیواری را میتوان از دلایل نشتی آب از زیر پکیج مطرح کرد. در صورت نشتی از شلنگهای پکیج این مساله کاملا معلوم بوده  و در برخی موارد احیانا یک اورینگ یا واشر از شیر سراهی یا قطعاتی مانند شیرسراهی موجب این نشتی ها زیر پکیج شود.

  • آب مصرفی گرم اما شوفاژ سرد است

خرابی پمپ سیرکولاتور پکیج, خرابی فلوسوئیچ, عمل نکردن سیستم بای پس پکیج و خرابی شیر سه راهی موتوری از دلایل گرم نشدن رادیاتورها هستند. البته علت سرد شدن رادیاتور شوفاژ ممکن است وجود رسوب در مدار گرمایش نیز باشد.

  • سرد بودن آب مصرفی پکیج

علت سرد شدن آب مصرفی میتواند کم بودن فشار گاز یا آب سرد مصرفی باشد. این مشکل به خصوص در اوج مصرف گاز به دلیل کم بودن انشعاب یا بالا بودن مصرف گاز در ساختمان باشد. در مورد کم شدن فشار آب سرد هم در طبقات بالا و در فصل تابستان این مشکل بیشتر نمود پیدا میکند. ایجاد رسوب در مبدل ثانویه نیز از دلایل رایج و تشدید این مساله است که بایستی با اسیدشویی مبدل پکیج مشکل را حل نمود.

  • دستگاه خطا میدهد یا چشمک میزند

هر خرابی از کوچک و بزرگ با نشان دادن ارور توسط پکیج به شما اعلام میشود, تا به فکر رفع آن باشید. عدم راه اندازی پکیج دیواری میتواند دلایلی چون افت فشار گاز و آب, کاهش بار پکیج باشد.

  • صدای ناهنجار پکیج

دلایل مختلفی برای به وجود آمدن صدای تق تق و ناهنجار از پکیج وجود دارد. انسداد لوله های آب, کم بودن فشار آب مصرفی,انبساط و انقباض لوازم پکیج در اثر تغییرات دمایی, نقص در پرشر سوییچ, هواگرفتگی پکیج و رسوب گرفتن مبدل و لوله کشی شوفاژ از دلایل این اصوات هستند که با بررسی های دقیق تری بایستی نسبت به رفع صدا و تعمیر پکیج در پاسداران رفع شوند.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در مارلیک

تهران پایپز  یکی از اصلی ترین نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در مارلیک بوده و البته نمایندگی بوتان در مارلیک را نیز دارا میباشد. هرچند که ما جدا از تعهدات نمایندگی در حیطه خدمت رسانی سعی در کسب رضایت همشهریان عزیر میباشیم. از مزایای درخواست سرویس کار و تعمیرکار پکیج از تهران پایپر نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در مارلیک , شفافیت قیمت و ارایه فوری و سریع خدمات است که در کمترین زمان ممکن انجام میدهد. 

نمایندگی پکیج بوتان در مارلیک

در صورتی که پکیج دیواری شما بوتان باشد , میتوانید با یک تماس تلفنی با ما از خدمات ما بهرمند شوید. این خدمات شامل عیب یابی, برآورد هزینه سرویس پکیج , تهیه قطعات بوتان و و تعمیرات پکیج در مارلیک و محدوده اطراف میباشد.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *