تعمیر پکیج اقدسیه |سرویس شوفاژ |نمایندگی ایران رادیاتور بوتان

تعمیر پکیج اقدسیه |سرویس شوفاژ |نمایندگی ایران رادیاتور بوتان

تعمیر پکیج اقدسیه

نصب, سرویس و تعمیر پکیج اقدسیه

تلفن: 09122437371– 22533080 بدون تعطیلی.

لوله کشی و نصب پکیج دیواری, سرویس اولیه و راه اندازی پکیج, عیب یابی و تعمیرات پکیج, کلیه برندهای ایرانی و خارجی, هواگیری و رفع نشتی شیر و رادیاتور شوفاژ, ایران رادیاتور, بوتان,گلدیران, ایساتیس, آریستون, بوش, هایسنس,گرم ایران, مرکوری, لورچ, ایمرگاس, فرولی و تمامی برندهای ایرانی و خارجی اقدسیه و مناطق مجاور.

شستشو و اسید شویی پکیج دیواری, برطرف کردن ریزش اب از پکیج, رفع علت سرد شدن آب مصرفی,علت گرم نشدن رادیاتور پکیج, خاموش شدن و روشن نشدن پکیج, قطع آب شوفاژ و پکیج و کلیه خدمات و ایرادهای احتمالی پکیج با نمایندگی تعمیر پکیج و شوفاژ اقدسیه.

قیمت اتحادیه تعمیرات پکیج

تعمیر پکیج اقدسیهخدمات نمایندگی تعمیر پکیج اقدسیه

دستگاه گرمایشی پکیج یک وسیله نسبتا جدید با خصوصیات خاص بود که به دلایلی مانند استقلال استفاده , جمع و جور بودن و اشغال فضای کم, مصرف پایین و راندمان بالا هستند.

پکیج ها از نظر اندازه و نحوه نصب به دو مدل پکیج های دیواری و زمینی تقسیم بندی میشود. پکیج های دیواری با اشغال فضای کم و قیمت مناسب معمولا برای آپارتمان های تا 200 متر پاسخگویی دارند. اما پکیج های چگالشی و زمینی با ظرفیت زیادی برای ساختمان های ویلایی بیشتر از 200 متر گرمایش نسبتا خوبی دارند. به طور کلی پکیج های چگالشی راندمان بسیار بالایی داشته و حتی از گرمای دودکش نیز برای گرم کردن محیط استفاده میکنند.

پکیج ها حرارت حاصله از گاز را از طریق مشعل یا برنر مستقیما با گرم کردن مبدل گرم میکنند. در دستگاه های یک مبدله , در داخل مبدل مبادله گرمایشی بین مدار گرمایش و آب مصرفی انجام شده و آب گرم مصرفی نیز در همین مبدل تامین میشود.

اما در پکیج های 2مبدله, مبدل نخستین در معرض شعله قرار داشته و آب داغ پس از داغ شدن به سمت مبدل ثانویه میرود. به طور کلی پکیج ها در وضعیت تابستانه فقط آب گرم مصرفی را تولید میکنند. در هنگام زمستانی نیز پکیج در حالت عادی, رادیاتورها را گرم کرده و در زمانیکه شیر آب گرم مصرفی باز میشود, تماما در اختیار تامین آب گرم مصرفی قرار میگیرد و تا زمانیکه شیر آب گرم باز است, رادیاتورها را گرم نمیکند. البته از آنجا که این مساله دایمی نیست, به محض بسته شدن شیر, روی حالت گرمایش قرار میگیرد.

به غیر از رادیاتور پره ای, پنلی و فولادی, از پکیج ها میتوان در سیستم گرمایش از کف, گرمایش داکت اسپلیت , استخر و فن کویل نیز استفاده کرد.

غالبا سرویس های پکیج شامل موارد زیر میشوند:

  • راه اندازی و هواگیری شوفاژ و پکیج
  • رسوب زدایی و اسید شویی مبدل پکیج و مدار گرمایش
  • گرم کردن رادیاتور شوفاژ
  • گرم نبودن آب مصرفی
  • رفع ارورها و خطاهای پکیج
  • رفع سر و صدا و بوی بد پکیج
  • رفع افت فشار پکیج
  • رفع نشتی پکیج و رادیاتور شوفاژ

لیست خرابی های پکیج دیواری

از جمله خرابی های رایج پکیج میتوان به روشن نشدن یا خاموش شدن آنی پکیج, داغ نشدن یا سرد شدن رادیاتورها, گرم نبودن آب مصرفی, ریزش آب از پکیج, صدای ناخوشایند این ماشین اشاره نمود. ایراد در لوله کشی پکیج و تاسیسات ساختمان نیز بعضا اختلالاتی را در پکیج بوجود می اورد.

موانع روشن شدن پکیج

  1. قطع شدن آب, گاز یا برق دستگاه
  2. معیوب بودن سیستم دود پکیج
  3. سوختن یا عیب و ایراد در فن یا رله فن پکیج
  4. گرفتگی دودکش پکیج
  5. سوختن IC یا خازن های پکیج
  6. سوختن فیوز شیشه ای
  7. افت فشار داخلی پکیج
  8. داغ شدن بیش از حد پکیج
  9. سوختن برد یا عملکرد ناقص آن
  10. نقص در سنسرهای گوناگون پکیج

روشن شدن انفجاری پکیج دیواری

بعضا پکیج شوفاژ انفجاری در زمان روشن شدن و شروع به کار صدای زیادی دارد. ممکن است که حداکثر فشار گاز شیربرقی گاز دستگاه پکیج و یا اندازه الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر کافی نباشد و یا مشکل از خرابی الکترود جرقه و سیم مربوطه یا خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل پکیج دیواری بوده یا مشکل از انسداد دودکش و استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب باشد.

شوفاژ پکیج گرم است اما آب مصررفی سرد است

خرابی پمپ برگشت پکیج, خرابی فلوسوئیچ, عمل نکردن سیستم بای پس پکیج و خرابی کیت سه راهی موتوری یا شیربرقی از علل سرد بودن رادیاتورها هستند. البته علت سرد شدن رادیاتور شوفاژ ممکن است وجود رسوب در مدار گرمایش نیز باشد.

علت گرم نشدن آب مصرفی میتواند از افت فشار گاز و بلکه آب سرد مصرفی باشد. این مشکل به ویژه در اوج مصرف گاز به دلیل کم بودن انشعاب یا بالا بودن مصرف گاز در ساختمان باشد. در مورد کم شدن فشار آب سرد هم در طبقات بالا و در فصل تابستان این مشکل بیشتر نمود پیدا میکند. ایجاد رسوب در مبدل ثانویه نیز از دلایل رایج و تشدید این مساله است که بایستی با اسیدشویی مبدل پکیج مشکل را حل نمود.

سرد شدن رادیاتور شوفاژ

خرابی پمپ سیرکولاتور پکیج, خرابی فلوسوئیچ, عمل نکردن سیستم بای پس پکیج و خرابی شیر سه راهی موتوری از دلایل گرم نشدن رادیاتورها هستند. البته علت سرد شدن رادیاتور شوفاژ ممکن است وجود رسوب در مدار گرمایش نیز باشد.

چکه کردن آب از پکیج

نشتی از شلنگ ها و شیرآلات پکیج, مشکل در واشر ارینگی قطعات مختلف پکیج, نشتی از مبدل, خرابی منبع انبساط, شل شدن اتصالات یا خرابی شیر اطمینان از دلایل نشتی آب از پکیج دیواری است.

صداهای نامطبوع پکیج

از عمده دلایل این صدای ناهنجار وجود حباب های هوا در داخل پمپ می باشد و به راحتی با باز کردن شیر باد پمپ، باد موجود در پمپ تخلیه می شود. البته جرم گرفتگی پکیج نیز میتواند موجب صدای تلق و تولوق پکیج شود.

دستگاه چشمک میزند

هر خرابی از کوچک و بزرگ با نشان دادن ارور توسط پکیج به شما اعلام میشود, تا به فکر رفع آن باشید. عدم راه اندازی پکیج دیواری میتواند دلایلی چون افت فشار گاز و آب, کاهش بار یا حتی خرابی برد پکیج باشد.

نمایندگی ایران رادیاتور و بوتان اقدسیه

برای یک تعمیرکار متخصص پکیج هیچ تفاوتی در تعمیر پکیج های مختلف از جمله ایران رادیاتور و بوتان نکرده و این 2 برند فقط به دلیل شهرت دستگاه های موجود و دسترسی راحت تر به قطعات یدکی نسبت به انواع دیگر پکیج به خصوص پکیج های خارجی تعمیرکاران بیشتری دارند. به طور کلی ما در نمایندگی تعمیر پکیج اقدسیه از گروه تاسیسات تهران پایپر میتوانیم اقدام به تعمیرات همه برندهای پکیج ایرانی و خارجی در خدمت شما باشیم.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *