تعمیر پکیج ولنجک – نمایندگی ایران رادیاتور بوتان و کلیه برندهای داخلی

تعمیر پکیج ولنجک – نمایندگی ایران رادیاتور بوتان و کلیه برندهای داخلی

تعمیر پکیج ولنجک

خدمات سرویس و تعمیر پکیج ولنجک

تلفن شبانه روزی: 09122437371 بدون تعطیلی.

لوله کشی و نصب پکیج شوفاژ دیواری, سرویس و راه اندازی پکیج, عیب یابی و تعمیرات پکیج, تغییر فصل زمستانه و تابستانی پکیج, رسوب زدایی و جرم گیری پکیج ,تعمیر و تعویض قطعات معیوب و برد پکیج, ارایه خدمات نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور, بوتان,گلدیران, لورچ, ایساتیس, آریستون, ایمرگاس, بوش , زیمنس, فرولی, آماتیس, هیتاچی و کلیه برندهای داخلی و خارجی , هواگیری و سرویس رادیاتور شوفاژ و خدمات تاسیسات گرمایشی در محل.

تعمیر پکیج ولنجکنمایندگی تعمیر پکیج ولنجک

پکیج شوفاژ دیواری یک سیستم گرمایشی کوچک با بازدهی بالاست که در دو دهه اخیر به دلیل مزایای نسبی آن, استفاده از آن رایج شده است. استقلال استفاده و تنظیمات آن, قیمت مناسب و اشغال فضای کم در کنار سهولت استفاده از آن موجب اقبال گسترده سازندگان شده و به همین دلیل روز به روز بر طرفداران پکیج افزوده میشود. البته ممکن است ضعف هایی هم در قیاس با رقیب قدیمی خود یعنی موتورخانه شوفاژ مرکزی داشته باشد, اما در کل دستگاه خوبی است.

همان طور که میدانید پکیج هم آب گرم مصرفی و هم آب گرم شوفاژ را تامین میکند و اولی در تمام طول سال و دومی در روزهای سرد سال فعال است. البته برای فعالیت زمستانی و تابستانی نیاز به تنظیماتی وجود دارد که ذر ادامه آموزش خواهیم داد.

کارکرد همه برندهای پکیج شبیه یکدیگر بوده و به طور کلی عملکرد آن بدین گونه است که شعله پکیج آب داخل مبدل پکیج را گرم میکند. در وضعیت تابستانی مبدل از طریق تبادل گرمایش آب سرد را به آب گرم مصرفی تبدیل میکند. اما در وضعیت زمستانی این آب صرف گرم شدن رادیاتور شوفاژ یا دیگر پخش کننده های گرمایشی مانند سیستم گرمایش از کف یا فن کویل میشود.

برای کاهش میزان خرابی ها و بهتر شدن عملکرد حرارتی پکیج, به صورت دوره ای بایستی پکیج سرویس شود. سرویس پکیج شامل, سرویس های معمولی و سرویس کامل پکیج میشود. ذر سرویس دوره ای, سرویس کار معمولا در ابتدای فصل سرما یا تبدیل به وضعیت تابستانی, عملکرد پکیج را بررسی کرده و در صورت نیاز اقدام به تعویض قطعات یا رفع عیب از طرق دیگر میکند.

اما در سرویس کامل پکیج که بایستی هر 2 تا 3 سال یکبار انجام شود, اسیدشویی و رسوب زدایی مبدل و دیگر قطعات انجام شده و برای این منظور پکیج بایستی باز و دمونتاژ شده و بعد از انجام سرویس کامل, مجدد مونتاژ و راه اندازی شود. در صورت نیاز به خدمات سرویس کامل و تعمیر پکیج در ولنجک با ما تماس بگیرید.

خرابی های رایج پکیج

از جمله خرابی های رایج پکیج میتوان به روشن نشدن یا خاموش شدن آنی پکیج, داغ نشدن یا سرد شدن رادیاتورها, گرم نبودن آب مصرفی, ریزش آب از پکیج, صدای ناهنجار پکیج اشاره نمود.

روشن نشدن یا خاموش شدن پکیج

کاهش فشار یا قطع شدن آب و گاز, نوسان یا قطعی برق, گرفتگی دودکش از جمله ساده ترین مواردی هستند, که موجب روشن نشدن یا خاموش شدن دستگاه میشود. به غیر از این موارد, خرابی های از دلایلی اصلی از کارافتادن پکیج هستند:

  1. سوختن یا عیب و ایراد در فن دستگاه
  2. خرابی رله فن برد
  3. سوختن فیوز شیشه ای
  4. افت فشار داخلی پکیج
  5. جوش آوردن پکیج
  6. سوختن برد یا عملکرد ناقص آن
  7. خرابی حسگرهای امنیتی پکیج

افت بار یا افزایش بار پکیج

نوسان فشار داخلی پکیج یکی از رایج ترین موارد است.معمولا افت فشار به دلیل نشتی از لوله کشی یا رادیاتور ها و یا منبع ابنساط و قطعات داخلی پکیج رخ میدهد.

خرابی منبع انبساط, مشکل در پمپ پکیج,رله پمپ, نقص شیر پر کن,خرابی فشارسنج آب یا حداقل فشار,  ترک خوردن جداره داخلی مبدل اصلی یا ثانویه دستگاه از دلایل اصلی افزایش فشار دستگاه است. در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیر پکیج ولنجک و محدوده با ما تماس بگیرید.

رادیاتورها گرم نمیشوند

  • خرابی حسگر دمای پکیج
  • خرابی سیستم بای پس
  • جرم گرفتن مبدل پکیج
  • انسداد در لوله کشی و شیرآلات شوفاژ
  • ته نشین شدن رسوب در کف رادیاتور شوفاژ
  • انسداد صافی برگشت پکیج
  • خرابی پتانسیومتر پکیج
  • نقص در شعله پکیج
  • خرابی ایرونت یا هواگیری خودکار پکیج

سرد بودن آب مصرفی پکیج

عدم تبدیل آب سرد به آب گرم مصرفی احتمالا به دلایل زیر میباشند:

  • ناقص بودن شعله دستگاه
  • خرابی حسگر دما
  • جرم گرفتن مبدل ثانویه یا مبدل اصلی پکیج
  • نقص در شیر موتوری پکیج
  • معیوب کیت سه راهی دستگاه
  • کاهش کلی فشار آب ساختمان
  • خرابی فلوسوییچ
  • عیب در سیستم بای پس پکیج

هواگیری رادیاتور شوفاژ

دستگاه پکیج در داخل خود یک سیستم هواگیری خودکار دارد, اما به دلیل وجود هوا در رادیاتورها و لوله کشی مدار گرمایش بایستی بعد از زمستانی کردن پکیج که معمولا در پاییز و زمستان انجام میشود, رادیاتورها را هواگیری کنید.

هواگیری شوفاژ کار سختی نیست,اما ممکن است که به دلیل مشکلات خاصی نیاز به قلق و ترفندهای ویژه ای باشد. در برخی موارد ممکن است با وجود هواگیری و خارج شدن آب از رادیاتور باز هم رادیاتور گرم نشود که بایستی توسط متخصص بررسی و رفع عیب شود.

در صورت نیاز به خدمات نصب, راه اندازی, سرویس و تعمیر پکیج در ولنجک با نمایندگی پکیج تهران پایپر تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *