سرویس کولر بلوار فردوس تعمیر کولر آبی و گازی

سرویس کولر بلوار فردوس تعمیر کولر آبی و گازی

سرویس کولر بلوار فردوس غرب و شرق

نصب , راه اندازی و سرویس کولر بلوار فردوس 09122437371 کولر آبی و گازی اسپلیت

شستشو , راه اندازی, روغن کاری و سرویس کولر آبی , تعمیر کولر آبی و سلولزی

سرویس و تعمیرات کولر گازی اسپلیت , شارژ گاز اسپلیت, عیب یابی و رفع عیب کولرهای آبی و گازی, اجرا و تعمیرات سیم کشی و کابل کشی و لوله کشی کولر

تعویض و تعمیر پمپ آب کولر , دینام , پوشال , برزنت, کفی کولر , شناور , سایبان کولر , شیر شلنگ و کلیه قطعات کولر آبی و گازی اسپلیت.

تعمیر سرویس کولر بلوار فردوس

سرویس کولر آبی بلوار فردوس

سرویس کولر آبی شامل سه مرحله , نظافت کولر, روغن کاری قطعات کولر و راه اندازی کولر آبی است. در انتها نیز نیز بایستی نحوه کارکرد کولر توسط سرویس کار مشاهده شده و در صورت وجود عیب و ایرادهای احتمالی نسبت به رفع آن اقدام شود.

سرویس کولر آبی در عین سادگی باید با رعایت جزییات و به خوبی صورت گیرد. شستشوی و تمیز کردن کولر آبی از مهمترین کارهایی هستند که در هنگام سرویس کولرابی باید انجام شود.

تمیزکاری و سرویس کردن شامل کلیه قطعات متحرک و ثابت شده و درست کار کردن هرکدام از لوازم کولر میتواند تاثیر مستقیم روی عملکرد بهتر کولر داشته باشد. ایجاد بادخور مناسب برای هوادهی اطراف کولر نیز تاثیر زیادی روی کیفیت باد کولر دارد.

روغن کاری قطعات مکانیکی مانند یاتاقان ,اطیمنان از کارکرد صحیح لوازم مکانیکی مانند تسمه , فولی , پروانه حلزونی و سایر قطعات کولر ابی , تنظیم شناور و تسمه کولر آبی چک کردن لوازم برقی کولر شامل , موتور کولر ابی , پمپ آب و سیم کشی و کلید کولر ابی , وارسی پوشال , شیر کولر , , شیلنگها و سیستم آبرسانی و ایجاد رطوبت کولر و سیستم انتقال باد شامل , کانال , دریچه , برزنت و دمنده کولر باید به دقت بررسی شوند.

همه قطعات کولر بایستی منظم کار کرده و در صورت خشک بودن و خنک نبودن کولر بایستی واترپمپ کولر چک و خیسی پوشال ها چک شده و در صورت نیاز تعمیر پمپ آب کولر یا انسداد در مسیر عبور آب شلنگهای برطرف شوند.

برای مطمین شدن از عملکرد کولر بهتر است بعد از یکی دو هفته بعد از سرویس اولیه یک نگاهی به کولر انداخته تا عیب و ایرادهای احتمالی را یافته و رفع نمایید. در ضمن بهتر است بعد از حدود یک ماه مجددا یاتاقان کولر را روغن کاری کرده تا از خرابی آن جلوگیری کرده و عملکرد آن بهتر شود. در صورت نیاز رگلاژ و چک کردن تسمه نیز در سرویس ثانویه کولر انجام شود.

سرویس کولر آبی علاوه بر افزایش راندمان کولر موجب میشود, که خرابی های احتمالی کولر به خصوص در بخش موتور کاهش یافته و کارکرد بهینه کولر آبی سبب کاهش مصرف برق و به نوعی آب میشود.

تعمیر کولر بلوار فردوس

در بخش تعمیر و سرویس کولر بلوار فردوس بایستی به این مساله توجه نمود که اکثر خرابیها در ماه اول و دوم کارکرد کولر پیش خواهد آمد , چرا که بیش از نیمی از خرابیهای کولر آبی مربوط به گیرپاژ موتور کولر بوده و مابقی مربوط به از کار افتادن پمپ , تعویض یاتاقان کولر و دیگر موارد میباشد . از همین رو به شما توصیه میشود که پس از سرویس اولیه کولر آبی در آغاز فصل مجددا پس از یکی دو هفته به سراغ کولر رفته و روغن کاری مجدد همراه با چک کردن سایر قطعات کولر انجام شود.

اعزام فوری نصاب , تعمیرکار , سرویس کار کولر , لوله کشی و تاسیساتی به مناطق بلوار فردوس شرق و غرب , آیت الله کاشانی , اتوبان ستاری , بلوار شقایق , اتوبان باکری,بلوار تعاون,آسیا ,سازمان برنامه,مجتمع شهرک بهاران , شهرک یاس,شهرک چشمه  و صدرا

سرویس کولر گازی بلوار فردوس

برای کاهش مصرف برق کولرگازی اسپلیت ، همواره درجه حرارت آنرا روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم نمائید. این عمل باعث خاموش شدن کولر این دما و  در نتیجه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می گردد.

همچنین با توجه به جمع شدن هوای گرم در زیر سقف ،در صورت نصب پنل اسپلیت روی دیوار فاصله بیشتری از سقف داشته باشد، برق کمتری جهت سرد کردن محیط هوای زیر سقف مصرف شده و جریان هوای خنک بیشتری در هوا ایجاد می گردد.

تمیز کردن فیلترها و در صورت خرابی تعویض فیلترها پنل کولر گازی در سرویس کولر ضروری به نظر میرسد.

شستشوی فین و کویل ها متبادل کننده سرما با محیط نیز در بالابردن و افزایش راندمان کولر گازی نقش بسیار موثری را ایفا میکند و در صورت کثیفی آنها که بسته به محیط و آلایندگیهای موجود در محیط وجود دارد ممکن است به شدت کارایی اسپلیت را کاهش دهد.

جهت سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی و کلیه خدمات تاسیساتی بلوار فردوس با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *