2 هزینه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی بدون تخریب

2 هزینه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی بدون تخریب

تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی با کمترین تخریب ,هزینه و بهترین شکل ممکن

نصب توالت فرنگی در اماکنی که دارای توالت ایرانی هستند, با 2 روش مختلف انجام است. در شیوه اول تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با پوشاندن کاسه توالت ایرانی انجام شده و از لحاظ زمان و هزینه به صرفه تر است. این شیوه بنایی و آلودگی کمتری هم دارد. روش بدون تخریب در 1 روز کاری انجام شده و در حدود 1/5 میلیون تومان هزینه دارد.

در روش دوم که با تخریب همراه است و در حدود 3 روز زمان میبرد, عملیات همراه با تخریب,حمل نخاله, اصلاح لوله کشی, کف سازی, عایق کاری و کاشی کاری بوده و در حدود 4 تا 5 میلیون تومان بدون احتساب خرید توالت فرنگی و شیرالات هزینه دارد.

انتخاب هر دو روش بسته به شرایط ملک و آپارتمان داشته باشد. البته در برخی ساختمانها که لوله کشی زیرسقفی دارند, ممکن است, روش دوم کمی با محدودیت و مشکلات اجازه از طبقه پایین و هماهنگی های این چنینی مواجه باشد.

تلفن:     22533080-09122437371  سراسر تهران بدون تعطیلی.

تخریب توالت ایرانی , اصلاح لوله کشی فاضلاب توالت و نصب توالت فرنگی

کف سازی, ایزوگام  و کاشیکاری و خدمات بنایی از صفر تا صد

لوله کشی و نصب توالت فرنگی در حمام و کلیه اماکن منزل

برای اجرای کار , بازدید, مشاوره و براورد قیمت و هزینه کلی با ما تماس بگیرید.

تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

توالت ایرانی به علت معایبی دارد , بسیاری را مجبور میکند ,که چاره ای جز تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی نداشته باشند. فشار به مفاصل زانو و نشت برخاست از مشکلات توالت ایرانی است که در توالت فرنگی این مشکل کمتر میشود.

نصب توالت فرنگی نه فقط برای افراد سالخورده و معلولیت که حتی برای جوانان هم توصیه میشود , زیرا فشاری که نشستن و بلندشدن از توالت ایرانی به مفاصل وارد میکند , بسیار مضرتر از معایبی است که داشته و البته عادت به استفاده از توالت سنتی نیز مشکلاتی برای بسیاری میتواند ایجاد نماید .

در مرحله اول بایستی بررسی شود که آیا با وضع موجود سرویس بهداشتی یا حمام فعلی, امکان تبدیل توالت ایرانی به فرنگی وجود دارد یا خیر ؟ و اگر  اینکار شدنی است چه میزان هزینه ای میتواند داشته باشد .

مهمترین قسمت تبدیل ایرانی به فرنگی , فراهم نمودن لوله فاضلاب مناسب برای نصب فرنگی است . توالت ایرانی یک سیفون یا شترگلویی دارد که امکان نصب فرنگی روی آن وجود دارد , اما ممکن است در برخی مواقع خطر گرفتگی لوله بوجود آورد و در این صورت فرنگی بایستی کنده شده و فنر بخورد .

دلیل وجود شترگلو یا سیفون هم جمع شدن آب در داخل سیفون فاضلاب برای جلوگیری از ورود گازهای بدبو و نامطبوع به داخل محیط است که در توالت فرنگی این سیفون در داخل خود توالت تعبیه شده است و احتیاجی به شترگلویی ندارد . با این وجود میتوان با درخواست مالک یا کارفرما , توالت فرنگی را روی لوله سیفون ایرانی نصب کرد .

علت هم مشخص است , چون اگر بخواهید اقدام به جمع نمود سیفون ایرانی کنید , علاوه بر هزینه های بیشتر , ممکن است از همسایه طبقه زیرین برای انجام چنین کاری رضایت بگیرید . مضافا براینکه زمان انجام چنین کاری نیز حداقل یک روز بیشتر می انجامد.

در تصاویر زیر تبدیل یک سرویس بهداشتی ایرانی به فرنگی را با جمع آوری و تخریب, تعویض لوله کشی و کف سازی, عایق کاری و سرامیک کف سرویس و نصب توالت فرنگی را مشاهده میکنید.

هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

در روش بدون تخریب  هزینه تبدیل بدون احتساب هزینه خود فرنگی حدود 1000 تا 1200 هزار تومان میشود و در روش با تخریب و کفسازی و تعویض شترگلویی هزینه ای حدود 4 تا 5  میلیون تومان خرج با محاسبه تخریب , حمل نخاله , کف سازی , عایق کاری لوله کشی و کاشی کاری و نصب توالت فرنگی وشیرالات میباشد که بازهم تاکید میکنیم این هزینه ها حدودی و بغیراز خود توالت فرنگی میباشد.

در برخی موارد مانند نصب توالت فرنگی در حمام , نخست بایستی بررسی شود که آیا لوله کشی فاضلاب حمام قطر لازم و نزدیکی به رایزر را برای عملی شدن اینکار داشته و اگر ندارد چه ترفندهایی میتوان برای این منظور انجام داد .

روش های تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

1- جمع کردن کامل کف سرویس بهداشتی و توالت ایرانی یکی از این روشهاست. به علت به هم خوردن عایق قیرگونی و ایزوگام کف سرویس و کندن سرامیک کف این روش کمی هزینه بر و زمانبر است.

تعیین آکس دلخواه و چیدمان توالت فرنگی و کفشور سرویس از مزایای این روش میباشد. باید توجه کنیدکه اصولی ترین روشتبدیل ایرانی به فرنگی همین روش است اما به دلیل محدودیت مالی و زمانی و همچنین آلودگی و مشکلات ناشی از تخریب کمی سخت تر از روشهای زیر میباشد.

فیلم تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بدون تخریب

در فیلم زیر تفاوت اصلی بین تبدیل توالت ایرانی با تخریب و بدون تخریب, یعنی برداشتن شترگلویی و نصب سراهی کفشور و خروجی فاضلاب فرنگی را مشاهده میکنید.

2- برداشتن فقط قسمت توالت ایرانی و نصب توالت فرنگی و کفشور در نزدیکی آن روش کم هزینه تبدیل ایرانی به فرنگی است. در این روش بایستی با دقت لازم کاسه توالت ایرانی شکسته و برداشته شود و به ایزوگام آسیب نرسد.

پس از برداشتن کامل کاسه دستشویی توالت ایرانی لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی و کفشور آن انجام میشود. نحوه تعویض توالت ایرانی با فرنگی باید به گونه ای باشد که در دستشویی یک کفشور وجود داشته باشد.

پس از لوله کشی توالت فرنگی کف قسمت تخریب شده , سرامیک میشود. برای همگونی کف بایستی در صورت وجود سرامیک در بازار ابعاد و رنگ سرامیک حتی الامکان شبیه کف سریس اولیه باشد.

در صورت امکان سیفون توالت ایرانی برداشته شود , زیرا توالت فرنگی به سیفون لوله کشی احتیاج ندارد. برای لوله کشی فاضلاب فرنگی سایز لوله باید ترجیحا 110 یا حداقل 90 باشد تا دفع فاضلاب بهتر صورت بگیرد.

یک توالت فرنگی دارای شترگلویی در صورت افتادن اشیا در توالت فرنگی به شدت استعداد گرفتگی منجر به تخریب را دارد .

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بدون تخریب

این روش برای کسانی که  سکونت موقتی دارند یا ممکن است پس چند وقت به توالت ایرانی احتیاج داشته باشند بهتر است. هزینه این نوع تبدیل به فرنگی هم کمتر است. با لحاظ کردن موقتی بودن میتوان در این روش , هنگام تخلیه منزل , توالت ایرانی به مثل روز اول تحوییل صاحبخانه داد , به شرطی که توالت ایرانی نشکسته باشد , البته در صورت شکستن کاسه هم میتوان کاسه هم سایز ایرانی را بدون تخریب کف و عایق جا زد .

در این نوع تبدیل به لوله کشی فاضلاب و شترگلویی سیفون دست زده نمیشود و فقط کاسه توالت ایرانی تخریب شده و لوله فاضلاب بالاتر آمده , اطراف لوله و داخل گودی کاسه توسط سیمان و مصالح پر شده و روی سطح آن توسط یک صفحه پلیمری محکم پوشانده شده و روی آن کاشی میشود. تعبیه کفشور در توالت فرنگی نباید فراموش شود . شیب بندی مناسب با توجه به مابقی جوانب نیز فراموش نشود.

در این شیوه میتوان در زمانیکه قصد دارید سرویس بهداشتی به حالت اولیه بازگردد, به راحتی به هزینه ای کم, توالت فرنگی را از روی کاسه ایرانی برداشته و توالت ایرانی را به حالت اولیه برگردانید. شاید در این روش ظاهر توالت مانند یک بازسازی حرفه ای سرویس بهداشتی نشود, اما از لحاظ هزینه میتواند برای شما قابل قبول بوده و همچنین در حداکثر یک روز این کار را به راحتی انجام داده و از دردسرهایی مانند تخریب و بنایی اجتناب کنید.

تبدیل توالت فرنگی به ایرانی

تبدیل توالت فرنگی به ایرانی هم در برخی موارد یکی از درخواست های مشتریان ماست , به خصوص در مواردی که یک آپارتمان دارای چند توالت فرنگی بوده و شاید وجود یک توالت ایرانی هم بد نباشد , به خصوص برای خانواده هایی که دارای فرزند خردسال بوده و یا به خاطر عادت نمیتوانند از توالت فرنگی استفاده کنند. به همین دلیل و دلایل دیگر مصر به تبدیل توالت فرنگی به ایرانی هستند.

در این راستا,  بررسی اینکه اینکار شدنی است بایستی توسط یک کارشناس لوله کشی انجام شود. در وهله اول باید برای امکان سنجی , نصب شترگلویی برای دستشویی ایرانی و اینکه رایزر و لوله فاضلاب توالت فرنگی و شرایط آن بررسی شود.

در بسیاری از موارد که لوله کشی فاضلاب فرنگی در کف سرویس کار شده امکان ایجاد توالت ایرانی هم سطح وجود نداشته و بایستی با ایجاد یک سکو در داخل سرویس بهداشتی اقدام به لوله کشی و نصب شترگلویی و نصب کاسه توالت ایرانی کنیم.

در این روش کف سرویس بهداشتی کاملا تخریب و جمع آوری شده و سیستم عایق کاری آن به هم میخورد و باید مجددا ایزوگام یا قیرگونی شود. هزینه این کار  نیز حدود 3 تا 4 میلیون تومان براورد میشود.

وسیله تبدیل توالت فرنگی به ایرانی

به غیر از مصالح در زمینه اصلاح لوله کشی یک تک لوله 110 پلیکا, یک سراهی سایز 110 در 63 یک عدد سیفون کامل سایز 63 برای کفشور و یک کفشور از وسیله هایی هستند که به طور معمول برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی استفاده  میشوند. بوگیر توالت فرنگی نیز در هنگام نصب فرنگی مورد نیاز است.

توالت فرنگی بدون شترگلو

کاسه توالت فرنگی طوری طراحی شده است که داخل خود یک شترگلو داشته و در لوله کشی ساختمان نیازی به نصب شترگلو برای فرنگی وجود ندارد,بنابراین به طور اصولی بایستی در تبدیل توالت ایرانی به فرنگی این شترگلو حذف شود, اما اگر به دلیل محدودیت در عملیات ساختمانی ناچار به حفظ شترگلوی ایرانی بودیم, بهتر است پیش از نصب توالت فرنگی یک رسوب زدایی با استفاده از فنر لوله بازکنی برای جلوگیری از گرفتگی توالت فرنگی انجام دهیم,  تا در آینده مجبور به باز کردن فرنگی نشویم.

نصب توالت فرنگی در حمام

اگر لوله فاضلاب توالت فرنگی در حمام از قبل تعبیه شده باشد که کار نسبتا راحت میباشد. اگر لوله فاضلاب در کف حمام وجود نداشته باشد , مجبور به استفاده از کفشور حمام میباشیم.

اغلب لوله های فاضلاب در کفشور حمامها سایز 63,75 یا 90 میباشند. در صورتی که سایز لوله فاضلاب توالت فرنگی کوچک باشد , خروج فاضلاب به سختی انجام میشود .

اما در مواقعی که چاره ای جز نصب فرنگ در حمام با لوله 63 میباشیم , نیز امکان انجام وجود دارد , فقط باید بدانید که گرفت و گیر در این سایز لوله برای توالت بیشتر میباشد.

لوله کشی آب سردوگرم و پرکن توالت فرنگی نسبت به لوله کشی فاضلاب آن کار بسیار سهلی میباشد . برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید در حد توان به شما کمک کنیم.

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی در کرج

به دلیل اینکه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی یک کار تخصصی بوده و تلفیقی از کار بنایی و لوله کشی ساختمان میباشد و ملاحظاتی که باید رعایت کرد , تیم خدماتی تهران پایپر با نیروهای متبحر خود علاوه بر تهران برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی در کرج نیز مستقر بوده و میتوانید با درخواست از طریق واتساپ نمونه کارهای ما را مشاهده کنید .

جهت تبدیل توالت ایرانی به فرنگی در شمال, شرق , غرب و  جنوب تهران با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (2)

  • لوله کشی صادقیه - خدمات لوله کشی تهران پاسخ

    […] تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی با مناسبترین قیمت و هزینه و کمترین خرابی و انجام بنایی مربوطه […]

    اکتبر 7, 2017 at 12:52 ب.ظ
  • نصب توالت فرنگی با روشهای ساده | لوله کشی ساختمان تهران پاسخ

    […] تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با دو روش با تخریب و بدون تخریب […]

    آوریل 9, 2020 at 5:42 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *