تاسیساتی لوله کشی ملارد

تاسیساتی لوله کشی ملارد

تاسیساتی لوله کشی ملارد

خدمات تاسیساتی لوله کشی ملارد , اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان , نصب, راه اندازی تاسیسات سرمایشی گرمایشی ساختمان.

65156858-09122632344-09362829631 بدون تعطیلی.

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب , اجرا و تعمیر لوله کشی گاز خانگی, نصب و تعمیر موتورخانه شوفاژ مرکزی , نصب و سرویس پکیج شوفاژ دیواری, لوله کشی پکیج و رادیاتور روکار و توکار با لوله های پنج لایه و تک لایه, نصب و تعمیرات شیرآلات و لوازم بهداشتی, نصب و تعمیر وال هنگ و استراکچر , نصب و تعمیرات فلاش تانک توکار و روکار, نصب روشویی و توالت فرنگی,نصب روشویی و لوازم تاسیساتی, تعمیر و سرویس کولر آبی و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی ملارد , سرآسیاب و محدوده اطراف.

تاسیساتی لوله کشی ملاردخدمات تاسیساتی لوله کشی ملارد

خدمات تاسیساتی لوله کشی رنج وسیعی از خدمات اجرایی و تعمیراتی را شامل میشود. در بخش اجرایی که معمولا در ساختمان های در حال ساخت و پس از مقطع سفت کاری انجام میشود, لوله کشی آب و فاضلاب, لوله کشی گاز , لوله کشی شوفاژ و پکیج بوده و بعد یا حین عملیات نازک کاری نصب و راه اندازی موتورخانه , نصب رادیاتور و شیرآلات صورت میگیرد. البته بخش های دیگر تاسیساتی مانند لوله کشی کولر گازی, کانال کشی کولر آبی یا سیستم های دیگر حرارتی و برودتی هم ممکن است بسته به نوع سیستم حرارتی برودتی انجام شوند.

بخش دیگری مربوط به بازسازی و نوسازی تاسیسات لوله کشی ساختمان است که معمولا در ساختمان های مسکونی برای بهبود انجام شده و جزو تعمیرات کلی لوله کشی تاسیسات ساختمان محسوب میشود. بازسازی کلی آپارتمان و ترکیدگی یا نشتی لوله ها از مواردی است که معمولا مالکین را ملزم به تعویض لوله کشی کرده و ممکن است به روش های روکار وتوکار انجام شوند. البته لوله کشی روکار فقط برای لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی و رادیاتور و گاز خانگی بوده و لوله کشی فاضلاب معمولا به صورت توکار انجام میشود.

خرده کاری های ریز و درشت تعمیراتی مانند تعمیرات شیرآلات و توالت فرنگی, ترکیدگی ها و رفع نشتی, تعمیرات و راه اندازی شوفاژ و امور تاسیساتی جزیی از جمله خدمات پرتقاضای و پرتعداد تاسیساتی لوله کشی ملارد هستند.

نصب و تعمیر شیرآلات ملارد

نصب شیرآلات اهرمی و کلاسیک بهداشتی ساختمان, نصب شیر ظرفشویی , روشویی, دوش حمام, توالت ایرانی و فرنگی و دیگر شیرآلات بهداشتی تاسیساتی.

تعمیر شیرآلات, تعویض مغزی و کارتریج شیرآلات, تعویض شلنگ و رفع نشتی شیرآلات,  تعویض الم شیرآلات, نصب و تعمیر شیر پیسوار, در آوردن رزوه شکسته از لوله .

نصب و تعمیر فلاش تانک روکار وتوکار, رفع نشتی شیر و شلنگ پرکن فلاش تانک, تعویض مکانیزم پرکن و تخلیه فلاش تانک, نصب ماشین لباسشویی و ظرفشویی و یخچال ساید, رفع نشتی و تعویض سیفون روشویی و سینک ظرفشویی آشپزخانه و کلیه خدمات نصب و تعمیر شیرآلات ملارد , سرآسیاب و محدوده اطراف.

نصب و تعمیر توالت فرنگی ملارد

نصب و تعمیرات توالت فرنگی توکار و روکار, نصب و تعمیر وال هنگ دیواری, تعویض آسانسوری و لوازم تخلیه و پرکن توالت فرنگی. تعویض شیر پیسوال و شلنگ پرکن فرنگی.

تعمیرات لوله کشی ملارد

در بخش تعمیرات لوله کشی گام اول تشخیص مشکل است. برخی از نشتی ها به سرعت علایم خود را بروز داده و با توجه به محل نشتی و شدت آن میتوان نوع ترکیدگی و خرابی لوله کشی را تشخیص داد. اما بعضی از انواع خرابی های لوله کشی, بسیار نامشخص بوده و ما در خدمات تاسیساتی لوله کشی ملارد با اعزام یک لوله کش ماهر و مجرب به محل ابتدا نوع و علت خرابی را مشخص کرده و با برآورد قیمت و اعلام آن به مالکین ساختمان ها , کار را شروع میکنیم. 

بعضی از انواع نشتی ها بسیار ضعیف بوده و معمولا مربوط به لوله کشی فاضلاب هستند و البته درصد کمی احتمال ربط آنها به لوله کشی آب وشیرآلات نیز میباشد. نشتی از سیفون توالت فرنگی و فلاش تانک نیز یک ایراد عمده است که موجب افزایش آب مصرفی شده و بسیاری به دلیل بی توجهی به آن متحمل هزینه های زیادی میشوند. صدای بسیار ضعیف از سیفون های توالت در نیمه های شب که محیط ساکت است, میتواند نشان دهنده این خرابی باشد.

تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی لوله کشی ساختمان, رفع نم دیوار و کف, رفع نشتی کف سرویس بهداشتی, رفع گرفتگی و لوله بازکنی و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی ملارد , سرآسیاب و محدوده اطراف بدون تعطیلی و شبانه روزی.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *