قیمت و نحوه سیم کشی و نصب هالوژن در کناف, سقف رابیتس و گچی

قیمت و نحوه سیم کشی و نصب هالوژن در کناف, سقف رابیتس و گچی

نصب هالوژن در سقف کناف و رابیتس

نصب هالوژن , ال ای دی با سیم کشی و سوراخ کاری مربوطه  , ارایه کلیه خدمات برقکاری , سیم کشی ساختمان , نصب لوازم برقی, نصب کلید و پریز ,نصب تجهیزات شبکه ,چراغ سقفی و دیواری , دیمر , فتوسل , عیب یابی و رفع اتصالی و خرابی و نصب لوستر سنگین

قیمت نصب هالوژن

لامپ هالوژن چیست ؟

نصب هالوژن در چندسال اخیر با ورودی لامپهای هالوژن به بازار متداول و به یکی از تخصصی ترین خدمات برق ساختمان بدل شده است . لامپ هالوژن , نوعی لامپ کم مصرف رشته ای محسوب میشود که در آن از گازهای بی اثر و میزان کمی از عناصری مانند ید و برم استفاده میشود . مکانیزم عملکرد داخلی لامپ به شکلی است که باعث افزایش طول عمر لامپهای هالوژن میشوند.

نحوه نصب هالوژن

به غیر از سیم کشی مناسب برای هالوژنها که متناسب با تعداد و چیدمان هالوژن طراحی و اجرا میشود , بسته به نوع هالوژن که انواع مختلفی چه از لحاظ اندازه و چه از نظر پوشش دارند , اقدام به نصب هالوژن میکنیم.

از نظر نصب هالوژنها نوعی چراغ توکار میباشند که با سطح سقف و دیوار یکسان بوده و برخلاف لوسترها و چراغهای آویز و روکار , برآمدگی چندانی نسبت به دیوار مجاور ندارند.

نصب هالوژن و چراغهای توکار زیبایی خاصی به دکوراسیون محیط داده و از نظر رنگ بندی , سایز , وات , کاربرد تنوع بیشماری دارند.

نصب هالوژن شامل مراحل برش سقف کناف رابیتس گچی یا دیگر مواردی که در سقف کار شده است دارد. سپس نوبت به سیم کشی از محل کلید و پریز مناسب و توزیع بین هالوژن های  موجود میکنیم. نصب فریم متناظر با لامپ هالوژن مرحله بعدی است. اتصال سر سیم های هالوژن به سرسیم های آماده شده مرحله بعدی است. دقت شود که سرسیم های مختلفی در نصب هالوژن های مختلف وجود دارد.

موارد نصب هالوژن

سقفهای رابیتز یکی از رایجترین سقفهایی هستند که بهترست , در هنگام سیم کشی  فریم  هالوژن جایگذاری شده و برای نصب هالوژن آماده شویم . البته پس از آن نیز میتوان برش را انجام داد , اما بهترست که پیش از نصب محل قرار گرفتن مشخص شود .

این نوع سقفها با میلگرد و راویز ساخته شده و روی آن گچ کشیده میشود .

سقف کناف که از سقفهای سبک محسوب میشود و پیش از نصب و سوراخ کاری بایستی لوله کشی برق و روشنایی ها آن پیش بینی و اجرا شود .

سقف چوبی یا MDF که بیشتر در اماکن تجاری و نمایشگاهها کاربرد دارد .

سقف موزاییک یا سرامیکی که پیش از اجرای سقفی بایستی برشها انجام شوند .

انواع لامپ هالوژن

انواع هالوژن از نظر استایل نصب و فریم 

1- لامپ هالوژن سوکتی که دو گونه سوکت سوزنی و سوکت استارتی

2- هالوژن ترانس سرخود

3- هالوژن سه حالت دور رنگی

4- فریم دور رنگی

5- فریم ورقی سفید

انواع هالوژن از لحاظ ساختار 

لامپ هالوژن LED

هر چه تعداد دیودهای ال ای دی بیشتر باشد میزان نور تولیدی نیز بیشتر خواهد بود، در واقع تعداد ال ای دی ها بر میزان نوردهی لامپ اثرگذار است.

لامپ هالوژن COB

این لامپ ها ساخته شده  از چیپ های الکترونیکی هستند که بر روی برد نصب شده اند. در واقع تعدادی دیود روی برد قرار گرفته اند و یک نقطه نورانی را به نمایش می گذارند.

لامپ هالوژن SMD

این نوع هالوژن مجهز به تعدادی چیپ ال ای دی بوده , که توسط سیم نازک بهم متصل شده اند و از یک برد واحد برای آنها استفاده نمی شود.

قیمت نصب هالوژن در کناف

قیمت نصب بسته به نوع سیم کشی , برش و فریم گذاری و تعداد هالوژنهای قابل نصب متفاوت است . هزینه نصب حدودا بین 10000 تومان تا 30000 هزار تومان تغییر میکند. این هزینه به غیر از برش و سیم کشی بوده و معیار نصب نیز تعداد بالای 10 عدد نصب هالوژن است. در صورت عدم وجود سیم کشی و برش بسته به تعداد نصب هالوژن متغیر است.

به طور کلی هزینه نصب برش و سیم کشی در حداقل تعداد برش و کمترین مقدار سیم کشی بین 200 تا 300 هزار تومان بوده و بهتر است قیمت گذاری به صورت کلی با بازدید یا ارسال تصویر از محل انجام شود.

آموزش نصب هالوژن

می توانید علامت گذاری را در سقف پیدا کنید که ممکن است باشد و می توانید خود را شروع کنید روند برش سقف برای نصب هالوژن  اما در اینجا ترفندی است که برای معکوس کردن دندان وجود دارد تیز و اشاره به این روش و اگر شروع به حفاری کنید و شما کاملاً موازی با سقف نیستید مانند کمی اولین دندان را زاویه می دهد و سپس تیغه های اره شما در سراسر کشور اجرا می شود .

جایی که می خواهید سقف خود را خراب کنید بنابراین می توانید آن را روی ست معکوس خود قرار دهید , تیغه خلبان خود را که بلندتر از دندانهایی است که در دیوار خشک قرار می دهد تیغه کنید .

آهسته برو ، اکنون اکثر این تمرینات با نوع انگشت ماشه ارائه می شوند واکنش هرچه بیشتر فشار دهید سریعتر می رود اما می توانید خوب بروید و کمی آرام فشار دهید ، خوب اینجا ما می رویم و یک سوراخ برای آن ایجاد می کنیم خلبان اولین باری که اکنون تماس گرفته ایم ، هنوز معکوس هستیم پس چه؟

ما می خواهیم اکنون این کار را انجام دهیم این است که می خواهیم دیوار خشک را که عقب است ، خراش دهیم این فقط کاغذ درست به عقب است و شما یک خراش کامل و کامل خواهید داشت در اینجا ما می رویم من قصد دارم به شما نشان دهم که من در اینجا کمی از مرکز خارج هستم .

از یک طرف بیشتر از طرف دیگر عمیق تر می شوم ، اما چون من به عقب می پردم مته من در تمام اتاق اجرا نمی شود اکنون دو کاری وجود دارد که می توانید اکنون انجام دهید شما می توانید به جلو بروید و می توانید از طریق آن خوب و سریع تمرین کنید اما آنچه من پیشنهاد می کنم خصوصاً اگر صاحب خانه هستید و در این زمینه تازه کار هستید .

نحوه سیم کشی هالوژن در کناف

نحوه سیم کشی هالوژن در کناف و سقف رابیتس گچی با توجه به طراحی نورپردازی معمولا برای هالوژن های مجاور به صورت مجاور به صورت سری و در برخی موارد به صورت یک در میان و با توجه به نوع کلید نصب شده , انجام میگردد.

معکوس کنید و منفعلانه با سیم تماس بگیرید که قرار نیست خراب شود , سیم شما بسیار خوب است و این سیستم برای رفتن است , به محض احساس آزادی ، فقط اجازه دهید به آنجا برویم ، یک سوراخ کامل برای شماست .

لبه های شکسته درست نداشته باشید تا وقتی دیرتر چراغ را نصب می کنید ، لبه آن باشد می خواهیم با آن پاهای پر از فنر تماس مثبتی برقرار کنیم و ما مثل این حرکت می کنیم این وارونه است و به این ترتیب مته خود را تمیز می کنید .

این یک کار کثیف کثیف است که اگر بخواهید بخواهید از عینک استفاده کنید نگران این موضوع هستیم اما ایده اصلی چگونگی سوراخ کاری اکنون است که هستیم می خواهم در مورد چراغ های شمع اطلاعات بیشتری کسب کنم ، اما در کجا شما می توانید آنها را از چه نوعی بخرید تا انواع مختلف رنگ را در آنها بدست آورید .

نور و اینکه چگونه می خواهید آن را با بقیه اتاق خود مطابقت دهید و همچنین نحوه برای ترسیم آن و برنامه ریزی آن ، بنابراین بیایید وارد کار نحوه راه اندازی و راه اندازی آن شویم نصب نور کامل بنابراین اگر شما در این نوع نصب تازه وارد هستید من هستم .

قصد دارد در اینجا کمی به شما مشاوره بدهم و این یک قراضه است گچ بری سوراخ کناف یا سیف رابیتس برای برش سقف نصب هالوژن سوراخ خود را بیت جدید ایجاد کنید .

بله ، ما می دانیم هنگامی که بسته خود را باز می کنید ، زیرا شما واضح است که بسته خود را دارید , نور در این مرحله زیرا شما آن را اندازه گیری کرده اید و من می خواهم شما این را نصب کنید و مطمئن شوید که سوراخ برای شما کار می کند .

برش سقف برای نصب هالوژن

برش سقف برای هالوژن با استفاده از گردبر های منتناسب با سایز فریم هالوژن انجام میشود. سایز 8, 10, 12 و 15 از گردبرهای رایج در نصب هالوژن هستند.

این کلیپ های فنر دار در سالن خوب است و اکنون آن را به اطراف چهار فشار دهید , طرفین مختلف است و شما نباید سوراخ در معرض آن را ببینید که در آن کلید است ما می رویم تا بدانیم که این نصب خوبی خواهد بود اکنون بیایید در مورد آن صحبت کنیم کیفیت این چراغ ها که در آن می توانید محصولات مختلفی را برای آنها خریداری کنید , در بازار هستند و سپس ما می خواهیم نصب واقعی را در جایی که هستیم انجام دهیم .

سیم کشی و برق رسانی  نصب هالوژن و جعبه را در جای خود قرار دهید تا قبل از آن وارد شوید , نصب که می خواهم درباره آن صحبت کنم زیرا این موارد را از کجا پیدا می کنید .

اکنون محصولات مختلفی در بازار وجود دارد که من این را نصب می کنم , اگر این بار به کانال ما عادت کرده اید که از من استفاده کرده اید ، این بار محصول را ارائه دهید , آنهایی که قبلا وجود داشت و من قبلاً از محصولی استفاده کردم که کابل آمد از این جعبه مستقیماً به این سمت راست رفت و آنها با آن روبرو شدند .

پس از ایجاد سوراخ ، باید مراحل سیم کشی خود را انجام دهید , پس از نصب شما انجام شد و این گزینه ای است که واقعاً ایجاد نمی کند ع تفاوت بیش از حد اما این محصول در اینجا ولتاژ کمی دارد , مهار روی آن خوب است و این مهار آن را به صف می کند یک سوراخ کوچک وجود دارد و سپس می توانید آنها را بهم پیچ بزنید و کار زیبایی دارد و اکنون فقط کار می کند .

مثل بقیه اشکالی ندارد اگر شما بخواهید اگر این تفاوت وجود دارد شما در محیطی هستید که مفید است ، شما می توانید همه کارها را انجام دهید , سیم کشی کنید و این را در سقف بگذارید ، گزینه ای است که گاهی اوقات واقعا واقعی است گزینه خوبی است و گاهی اوقات اینطور نیست که من ترجیح می دهم سیم را پس از اینکه فقط الف بسیاری از اتفاقات ممکن است در طول برنامه های بازسازی رخ دهد می تواند ایده ها را تغییر دهد .

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (2)

  • عرفان ولی پور پاسخ

    سلام
    متن مطلب مفیدی راجع به نصب هالوژن و برش سقف برای چراغ سقفی بود با تشکر .

    ژوئن 8, 2021 at 8:53 ب.ظ
  • نحوه نصب هالوژن | لوله کشی ساختمان تهران پاسخ

    […] روشها و نحوه نصب هالوژن در سقف های مختلف میپردازیم . نصب هالوژن در چندسال اخیر با ورودی لامپهای هالوژن به بازار متداول […]

    جولای 2, 2021 at 5:34 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *