عیب یابی لوله کشی ساختمان نشت یابی لوله کشی با دستگاه

عیب یابی لوله کشی ساختمان نشت یابی لوله کشی با دستگاه

نشت یابی لوله کشی با دستگاه

نشت یابی لوله کشی با دستگاه , تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب , آب و شوفاژ

تلفن:09122437371-22533080  سراسر تهران و شبانه روزی

اعزام نشت یاب لوله کشی در کلیه مناطق تهران به صورت 24 ساعت و بدون تعطیلی

اعزام تشخیص کار لوله کشی با تجربه و ماهر همراه با عملیات بازسازی و ترمیم بنایی مربوطه

حضور نزدیکترین نیروی تشخیص کار به محل ساختمان شما تعویض لوله پوسیده و فرسوده با حداقل تخریب و به بهترین شکل ممکن

نشت یابی لوله کشی با دستگاه

نشت یابی لوله کشی با دستگاه

دستگاه نشت یاب از امواج صوتی جهت تشخیص ترکیدگی لوله و نشت دیوارها استفاده می کند. در این دستگاه یک گیرنده و فرستنده امواج نصب شده است که درون یک محفظه‌ کپسول مانند قرار دارد.

این کپسول روی لوله‌ ها، یا هر محل و مکانی که قرار است نشتی آن تشخیص داده شود حرکت می کند، فرستده امواج خود را به طرف لوله و محل احتمالی نشت می فرستد و امواج بازگشتی از آن را آنالیز میکند.

بعد از دریافت سیگنال دستگاه نشت یاب با استفاده از روش های کامپیوتری وجود سوراخ ,منفذ و نشتی درون لوله‌ ها یا دیوار را تعیین میکند.

علت سوراخ شدن لوله های فلزی بیشتر بدلیل وجود گچ و آهک که جاذب رطوبت هستند, در خاک اطراف لوله ها و اتصالات و به هم چسبیدن لوله های سرد وگرم میباشد.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

افزایش ناگهانی فشار آب خصوصا در زمان شب نیز یکی از دلایل ترکیدن لوله کشی ساختمان است.

در بیشتر مواقع دلیل ترکیدگی و نشت آب مشخص نیست و تشخیص کار ماهر باید علاوه بر دستگاه از ظواهر نشت و لوله های اطراف محل نشت برای تشخیص علت و محل دقیق نشت استفاده کند.

بیشتر نشتی ها در سرویس های بهداشتی اتفاق می افتند که این نشتی به خاطر رطوبت موجود و زنگ زدگی و پوسیدگی لوله اتصالات است .

هیچ دستگاه نشت یابی وجود ندارد که به صورت نقطه ای و دقیق محل ترکیدگی و نشت آب را نشان دهد , اما دستگاه نشت یاب به کمک متخصص تشخیص ترکیدگی لوله آمده و همراه با تجربه کارشناس ترکیدگی میتوان نزدیک ترین و محتمل ترین محل ترکیدگی را نشان داد . کارکرد دیگر دستگاه این است که نشان دهد که دلیل نشتی ترکیدگی لوله آب یا شوفاژ است یا خیر , چرا که نشتی میتواند به دلایل مختلف از جمله نشت از لوله فاضلاب یا خرابی عایق رطوبتی یا دیگر دلایل رخ دهد .

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شرق تهران

نشتی های اتاق و سالن های غذا خوری نیز اکثرا به دلیل نشت لوله های شوفاژ یا آب میباشد.

برخی از خدمات ما در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله و نشتیابی تشخیص ترکیدگی لوله با مناسبترین متد روز تشخیص ترکیدگی لوله کشی بدنه , کف , سقف و دیوار سرویس بهداشتی حمام , آشپزخانه و توالت دستشویی تشخیص ترکیدگی لوله با استفاده از دستگاه نشت یاب مدرن با دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله بر مبنای امواج صوتی .

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شمال تهران

تشخیص و پیدا کردن علت بوی بد نای فاضلاب ساختمان و از بین بردن بوی بد فاضلاب پیداکردن محل ترکیدگی لوله آب با دستگاه و نشت یابی لوله آب تشخیص  محل ترکیدگی لوله آب با عمق بالا تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله آب با دستگاه , تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله آب گرم و سرد شوفاژ با دستگاه نشت یابی قسمت های مختلف لوله های موتورخانه و پکیج با دستگاه .

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه غرب تهران

نشت یابی لوله در تهران نشت یابی تهران تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یابی لوله تهران بررسی علت و از بین بردن بوی بد فاضلاب به طور شبانه روزی در سراسر تهران تعویض و تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی با کمترین تخریب , قیمت و هزینه تشخیص نشت  لوله های فاضلاب بصورت شبانه روزی تهران .

رفع نم و رطوبت با دستگاه

عیب یابی لوله کشی و رفع نم و رطوبت با دستگاه

مشخص کردن محل دقیق نشت و ترکیدگی و رطوبت و رفع آن در سریعترین زمان ممکن تهران

شناسایی دقیق محل ترکیدگی لوله با استفاده از دستگاه های روز نشت یاب و افراد خبره

نشتیابی حرفه ای لوله توسط دستگاه های دیجیتالی

رفع رطوبت و نمزدگی دیوار ها و سقف و کف با تشخیص دقیق محل ترکیدگی

رفع نم و چکه کردن اب  و از بین بردن رطوبت دیوار

عیب یابی ترکیدگی لوله

تشخیص سوراخ و نشتی لوله آب و فاضلاب و درست کردن لوله کشی در سراسر تهران با کمترین قیمت ترمیم دیوار ، سقف ، کف و رفع رطوبت , طبله  و نم نشت یابی بادستگاه صرفا مخصوص لوله های آب تحت فشار بوده وتا حدودی لوله های شوفاژ و دستگاههای نشت یاب بدلیل ساختارشان قادر به تشخیص ترکیدگی در لوله های فاضلاب نمیباشند.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *