لیست قیمت پارس پلاست

لیست قیمت پارس پلاست

لیست قیمت پارس پلاست

در این نوشته به بررسی لیست قیمت پارس پلاست و خرید از نمایندگی اصلی پارس پلاست در تهران خواهیم پرداخت.

برای مشاهده و دانلود لیست قیمت پارس پلاست روی لینک کلیک کنیدparsplast1402

در حال حاضر یکی از بهترین گزینه ها برای اجرای لوله کشی فاضلاب,ونت و هواکش استفاده از لوله های پی وی سی یا پلیکا بوده و این لوله ها به دلیل قیمت نسبتا مناسب , اجرای آسان و مقاومت خوب تقاضای بسیار بالایی در بازار دارد. به همین دلیل مارکها و برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که بعضا قیمت های بسیار بالایی داشته و برخی از انواع ارزان قیمت آن نیز کیفیت خوبی نداشته و در صورت وجود ناظران تاسیسات مکانیکی تاییدیه های لازم را برای اجرای لوله کشی فاضلاب اخذ نمیکند.

یکی از برندهای بسیار خوبی که در 10 سال اخیر وارد بازار و کار تولید لوله و اتصالات پلیکا شده است, کارخانه پارس پلاس زنده رود اصفهان است که بدون تبلیغات خاصی و فقط با ارایه یک لیست قیمت مناسب و کار مستمر در زمینه تولید با کیفیت و قیمت مناسب توانسته جای حوبی در بازار باز کرده و بسیاری از برندهای مطرح را به چالش بکشد. در لیست قیمت پارس پلاست علاوه بر لوله های نیمه قوی فاضلابی, لوله های سبک و هواکشی تحت عنوان لوله های ناودانی وجود داشته و از برندهایی است که در عین کیفیت بالا, قیمت بسیار مناسبی داشته و بسیار از فروشنده های لوله و اتصالات و سازندگان را مجاب به استفاده از این برند کرده و در ضمن در لیست برندهایی قرار دارد که از سوی بازرس تاسیسات مکانیکی تاییدیه لازم را اخذ کرده است.

لیست قیمت پارس پلاست زنده رودلیست قیمت پارس پلاست نمایندگی

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست اطلاعات قیمتی و کدبندی کالا را ارایه داده و باعث شفافیت در قیمت این برند میشود. در صورت خرید عمده طبق لیست قیمت پارس پلاست نمایندگی یک تخفیف فروش به تناسب میزان خرید به مشتری ارایه داده میشود. تخفیف ها علاوه بر لوله بر اتصالات نیز اعمال شده و در یک پیش فاکتور به شما ارایه میشود. لیست قیمت پارس پلاست در تمامی شهرها و نقاط ایران یکسان بوده و به راحتی میتوانید با یک سرچ ساده در اینترنت به این لیست دسترسی داشته باشد. البته دقت کنید که به دلیل به روزرسانی لیست قیمت, جدیدترین لیست را ملاحظه کنید.

لوله و اتصالات پارس پلاست

لوله و اتصالات پارس پلاست به دلیل اینکه از یک برند هستند, با هم کاملا مچ بوده و نسبت با انواع لوله و اتصالاتی که در برندهای مختلفی تولید میشوند,یکپارچگی و کیفیت بیشتری دارند. در لیست قیمت پارس پلاست میتوانید علاوه بر انواع لوله از سایزهای کوچک تا بزرگ, انواع اتصالات مختلف قدیمی و جدید از جمله موفه پلیکا, اتصالات دوسرکوپله, کوپلینگ ترمزدار و بدون ترمز تولید میکند.

لوله های فاضلابی پارس پلاست زنده رود در لیست  قیمت در سایزهای  32,40,50,63,75,90,110,125,160,200,250,315 موجود هستند. لوله های ناودانی پارس پلاست از سایز 50 تا 125 تولید میشوند. پارس پلاست لوله های برقی خم گرم و سرد نیز تولید میکند. 

زانو 90 درجه, زانو 45 درجه, سه راهی 90 و 45 درجه, سه راهی مساوی و تبدیل, تبدیل پلیکا, سیفون یا شترگلویی, بوشن یا کوپلینگ, چهار راه پلیکا,سراه خم,درپوش, فلنج پلیکا, دریچه بازدید, سه راهی بازدید, کلاهک و موفه از اتصالات پارس پلاست هستند. برخی از اقلام عمومی مانند زانو و سه راهی در انواع سبک تر و ناودانی نیز تولید میشوند.

از دیگر محصولات پارس پلاست , اتصالات پارس فیت هستند که این نوع اتصالات در همه سمت سوکت مادگی هستند که لوله های داخل آنها میروند. برای آب بندی بهتر لوله کشی فاضلاب قیمت مادگی دارای یک غلاف زیرین است که سطح مقطع داخلی لوله را پوشش داده و این مساله باعث میشود, لوله فاضلاب از دو سمت احاطه شده و با استفاده از چسب یک آب بندی عمر پیدا کند. ابداع این نوع آب بندی فاضلاب را میتوان مدیون تیم حرفه ای طراحان و مهندسین پارس پلاست زنده رود دانست. در لیست قیمت پارس پلاست میتوانید این محصولات را مشاهده کرده و برای خرید با نمایندگی اصلی پارس پلاست زنده رود پایپ بازار تماس بگیرید.

نمایندگی اصلی پارس پلاست

پایپ بازار نمایندگی اصلی پارس پلاست زنده رود بازار تهران است. همانطور که گفتیم بنا به میزان خرید, بیشترین تخفیف و کمترین قیمت را میتوانید از پایپ بازار نمایندگی اصلی پارس پلاست تهران درخواست کنید. خرید از نمایندگی علاوه بر خرید ارزان و به صرفه موجب میشود که از اصالت کالا و کیفیت خریدتان مطمین شوید.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *