تاسیساتی لوله کشی تجریش شوفاژ شیرالات

تاسیساتی لوله کشی تجریش شوفاژ شیرالات

خدمات تاسیساتی لوله کشی تجریش

اجرا, نصب و تعمیر تاسیسات و لوله کشی تجریش

تلفن دفتر مرکزی :09122437371 22533080 شبانه روزی

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , گاز , فاضلاب و شوفاژ., لوله کشی آب سرد و گرم و پکیج شوفاژ روکار و توکار, نصب , راه اندازی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ, خدمات پکیج دیواری , کولر آبی و گازی و پمپ آب ساختمان.

تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه, رفع گرفتگی و لوله بازکنی با ژنراتور و تراکم هوا با مناسب ترین قیمت لوله بازکنی, نصب و تعمیر شیرالات و لوازم سرویس بهداشتی, نصب رادیاتور شوفاژ , آب بندی , اتصال و هواگیری.

نصب و تعمیرات توالت فرنگی, وال هنگ, فلاش تانک, روشویی, بیده و تجهیزات بهداشتی.

عیب یابی , رفع چکه و نشتی سیفون ظرفشویی, روشویی و تعمیر سیفون توالت, نصب لوازم ساختمانی و وسایل تاسیسات آپارتمان و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی تجریش و محدوده اطراف.

تاسیساتی لوله کشی تجریش

خدمات تاسیساتی تجریش

لوله کشی تجریش با اتکا به بیش از بیست سال سابقه در امر اجرا , تعمیر و خدمات تاسیسات لوله کشی ساختمان سرویس فوری ارایه میدهد. اعزام لوله کش, نصاب , سرویسکار و تعمیرکار لوله کشی آب گاز شوفاژ فاضلاب تاسیسات موتورخانه کولر وشیراالات ساختمان.

خدمات لوله کشی تجریش

اصلاح , بازسازی و تعمیر لوله کشی آب ساختمان, عیب یابی لوله کشی ساختمان, اجرا و تعمیرات لوله کش آب سرد و گرم و شوفاژ, تعمیرات لوله کشی شوفاژ, لوله کشی پکیج روکار و توکار, لوله کشی رفت و برگشت, تعمیر شیرفلکه های ورودی واحد.

اجرای سیستم حرارتی لوله کشی گرمایش از کف, لوله کشی کلکتوری, انشعابی و رایزری ساختمان, لوله کشی پلیمری- پلاستیکی تک لایه و پنج لایه با اتصالات جوشی , فیتینگ و پرسی

تعمیرات لوله کشی فاضلاب, تعویض لوله اتصالات و سیفون معیوب فاضلاب, تعمیر لوله زیر سقفی و کف خواب فاضلاب, تبدیل لوله کشی چدن به پلیکا و پوش فیت. تعویض لوله چدنی قدیمی و معیوب. عیب یابی و رفع عیب لوله کشی فاضلاب ساختمان.

لوله کشی گاز تجریش

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز, انشعاب , تفکیک , تغییرات کلی جزیی لوله کشی گاز, تفکیک کنتور لوله گاز, تست لوله گاز, نشت یابی و رفع نشتی لوله گاز, جابجایی لوله گاز آشپزخانه, انشعاب گیری از لوله گاز پکیج و آشپزخانه برای نصب باربکیو,

تعمیر موتورخانه شوفاژ تجریش

سرویس , تعمیر , نصب , راه اندازی و نگهداری موتورخانه مرکزی, عیب یابی سیستم شوفاژ

نصب,سرویس, تعمیر و تعویض لوازم شوفاژ از قبیل مشعل , دیگ , پمپ شوفاژ , پمپ آب گرم و آب سرد, تعویض و ترمیم منبع دوجداره ,کویل دار و انبساط, تعویض واسطه پمپ , کوپلینگ , رله , ترموستات مستحرق و جداری

نصب و تعویض منبع دوجداره و کویلی, سرویس,شستشو و اسید شویی منبع کویل دار

تعمیر و تعویض کلکتور شوفاژ , کلکتور آب سردوگرم و شیرفلکه های, تعویض لوله کشی منبع انبساط.

نصب پمپ آب مجتمع های ساختمانی و اپارتمانها برای جلوگیری از افت فشار آب, نصب مخزن ذخیره آب.

نصب شیرالات تجریش

نصب و تعمیر شیرآلات های بهداشتی ساختمانی شیرفلکه ,گازی , اهرمی , پیچی, یکطرفه , سوپاپ, صافی,دوش حمام,سینک آشپزخانه

نصب و تعمیر توالت فرنگی , تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی, نصب و تعمیر فلاش تانک,نصب لوازم و  شیرالات توکار

نصب و جابجایی روشویی کابینتی , چینی , سنگی, شیشه ای , پی وی سی, ام دی اف و فول ست, نصب اکسسوری و لوازم بهداشتی ساختمان, نصب زیردوشی , نصب وان,نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

نصب شیررادیاتور , نصب رادیاتور پره ای و پنلی, نصب رادیاتور حوله ای حمام

لوله بازکنی , رفع گرفتگی فاضلاب توالت دستشویی, سرویس بهداشتی حمام آشپزخانه و کفشور راه آب پشت بام و پارکینگ

خدمات این بخش در شمیران ,شمال تهران میدان تجریش باغ فردوس, خیابان دزاشیب سعدآباد دربند میدان قدس و سراسر منطقه 1 یک تهران

برای اطلاعات بیشتر , درخواست سرویسکار , بازدید و براورد قیمت ها با ما تماس بگیرید.

خدمات لوله کشی تجریش
لوله کشی تجریش

تاسیساتی لوله کشی شمیران

از اتصالات مهم لوله کشی پمپ که باید حتما به کار گرفته شود شیریکطرفه است. شیر یک طرفه به نام شیرخودکار یا سوپاپ دار هم نامیده شده و دو مدل دارد. آب کنتور شهری معمولا 2 بار فشار دارد.

زمانیکه شما پمپ را پس از کنتور نصب کنید, فشار آب بعد از کنتور بیش از فشار آب پیش از کنتور است. کار پمپ آب این است که فشار آب شهری را افزایش دهد. پمپ در طول کارکرد خاموش و روشن میشود.

حال اگر پمپ خاموش شود و شما شیر خودکار نصب نکرده باشید یا درست عمل نکند.      آبی که به داخل ساختمان پمپ شده به خارج از ساختمان میرود که معایب زیادی دارد.     برای ممانعت از این کار اباید در موقع نصب پمپ بین کنتور و پمپ شیر خودکاذ نصب شود . در صورتی که پمپ در طول عملکرد از کار افتاد شیر خودکار مسدود شده  و مانع از ورود مجدد آب به شبکه لوله کشی شود

شیر خودکار یا شیر یکطرفه از جمله اتصالات مورد احتیاج برای نصب انواع پمپ ها است. در صورت نصب و استفاده در جایی که باید نصب شود و استفاده از جنس کیفیت پایین میتواند راندمان پمپ را کاهش دهد.

خدمات تاسیساتی تجریش

در بازار مدلها و برندهای شیر خودکار وجود دارد که بسته به نوع کار کرد ، جنس متریال ،نوع سیالات سیستم لوله کشی تهیه و به کار برده میشوند.

در پمپ ها نیز نوع ویژه ای از شیرهای خودکار باید به کار گرفته شود, تا پمپ کمتر تکان خورده و به آن فشار وارد نشود. نوع شیر خودکار مصرفی در پمپ ها به نام شیر خودکار دریچه ای و یا بادبزنی معروف هستند.

در این نوع از شیرخودکارها بعد از عمل پمپاژ آب و خاموش شدن پمپ شیر با استفاده از فنر داخلی به صورت آرام مسدود شده و از سروصدای ناشی از بسته شدن شیرهای دیگر می کاهد.

محل نصب شیر یکطرفه مناسبترین محل برای نصب شیر خودکار درس بر روی خروجی پمپ و قبل از مهره ماسوره متصل به لوله بسته خواهد شد.با نصب شیر خودکار بر روی خروجی با توجه به بسته شدن قبل یا بعد از اتوماتیک پمپ قادر است کارکرد مختلفی بروز دهد.

اگر شیر یکطرفه بر روی خروجی بسته شده باشد وپرشر سوییچ نیز قبل از آن باشد پمپ اصلا شروع به کار نخواهد کرد, زیرا فشار قبل از شیر خودکار افزایش پیدا کرده و وزن آب روی شیر خودکار باعث میشود که باز نشود.

در صورت نیاز به کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی تجریش , سرپل, میدان, سعدآباد و محدوده اطراف.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *