تعمیر و سرویس کولر بهشتی عباس آباد

تعمیر و سرویس کولر بهشتی عباس آباد

سرویس کولر عباس آباد

نصب , راه اندازی و سرویس کولر عباس آباد بهشتی

تلفن : 09122437371 – 22533080 شبانه روزی و بدون تعطیلی

سرویس کولر آبی , سرویس کولر گازی , سرویس و تعمیر داکت اسپلیت

نصب ,سیم کشی برق, راه اندازی و لوله کشی آب کولر ابی& تعویض دینام , پمپ کولر , پوشال , برزنت , شناور ,یاتاقان, فولی, تسمه, کفی و سایر قطعات کولر آبی و کلیه خدمات تاسیساتی و لوله کشی در عباس آباد (شهید بهشتی ) تهران.

تعمیر کولر آبی , تعمیر کولر گازی, عیب یابی و رفع عیب اسپلیت, شارژ گاز و وکیوم اسپلیت, نصب و جابجایی کولر گازی, لوله کشی و کابل کشی کولر گازی

تعمیر و سرویس کولر عباس آباد بهشتیتعمیر کولر عباس آباد

نصب , راه اندازی و تعمیر کولر عباس آباد , خیابان شهید بهشتی , میدان تختی , سورنا , خیابان صابونچی ( مهناز ) خیابان خرمشهر – آپادانا , نوبخت , نیلوفر , مصلی , خیابان میرعماد , سینما آزادی و محدوده خیابانها و محلات اطراف.اعزام فوری و 24 ساعته سرویسکار , نصاب , تاسیساتی و لوله کش به محل.

سرویس کولر آبی عباس آباد

سرویس کولر آبی به صورت سالانه برای حفظ و نگهداری و کارکرد بهینه کولر و افزایش طول عمر قطعات متعلقه و کاهش مصرف برق امری ضروری به نظر میرسد. تعویض پوشال کولر آبی هم باعث هوادهی بهتر کولر شده و هم خنک سازی کولر را به دلیل نو بودن قطعات چوب بهبود میبخشد.

نظافت و شستشوی کولر آبی علاوه بر بالابردن بازدهی و راندمان کولر باعث دور کردن عوامل احتمالی آلرژی و بیماریهای تنفسی نیز میشود. تمیز کردن کولر , تعویض پوشال , تنظیم شناور و تسمه کولر و روغن کاری کولر هر چند ساده به نظر میرسند اما در عملکرد کولر آبی به طرز چشم گیری تاثیر گذار است.

سرویس کولر آبی خیابان بهشتی

کولر آبی یک سیستم تبخیری تبریدی میباشد که در آن هوا داخل اتاق کولر به خاطر افزایش رطوبت و تمایل به تبخیر ملکولهای آب , دمای هوا و رطوبت آن کاهش پیدا کرده و موتور کولر به توسط لوازم و قطعات مکانیکی باعث گردش توربین یا حلزونی کولر شده و هوای خنک داخل کولر را از طریق کانال کولر به محیط منزل پرتاب میکند .

البته این سیستم در اقلیم های جغرافیایی مرطوب و شرجی پاسخگو نیست . علت اصلی آن هم این است که هوای داخل کولر آبی به خاطر مرطوب بودن هوای منطقه خنک نمیشود و هوای با درجه حرارت محیط  توسط کولر به داخل منزل میدمد .

در صورتی که کولر آبی به دلیل وجود پوشال و مرطوب بودن درون آن است که خنک میکند و نه فقط به خاطر دمیدن هوا.

از همین رو باید بدانید که که کولر آبی فقط در مناطق خشک و نیمه خشک کاربرد دارد و در شهرهای ساحلی کشور هیچ تاثیری ندارد. در صورت نیاز به خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی بهشتی عباس آباد با ما تماس بگیرید.

تعمیر کولر خیابان بهشتی

تعمیر کولر معمولا به علت خرابی قطعات اصلی مانند موتور و پمپ کولر و یا تسمه , برزنت , سوراخ بودن کفی , شناور , یاتاقان , فولی و سایر قطعات کولر پیش خواهد آمد . اغلب قطعات فوق , لوازم تعویض شدنی هستند و غیر قابل تعمیر.

گرم بودن باد کولر یا خنک نبودن پرتاب باد به اندازه کفی احتمالا به دلیل کهنه بودن پوشال و یا خیس نشدن پوشال کولر است. دلیل خیس نبودن باد کولر هم به دلیل عدم وجود آب در کف کولر , خرابی پمپ آب و یا گرفتگی مسیر آبرسانی به پوشال کولر آبی است.

از کار افتادن کولر آبی نیز احتمالا به دلیل خرابی موتور کولر , پاره شدن تسمه , از جا در آمدن فولی میباشد. پاره شدن بخشی از برزنت نیز احتمالا موجب کاهش قدرت پرتاب باد کولر میشود. نشتی از کولر نیز به دلیل سوراخ بودن کفی کولر, شلنگ کولر و یا خرابی شناور است.

سرویس کولر گازی بهشتی

سرویس کولر گازی موجب افزایش تبادل گرمایی بین فینها , کویل ها و محیط خواهد شد. این افزایش تبادل نیز تا حد زیادی باعث میشود دمای دلخواه شما در محیط مهیا شده و ترمستات اسپلیت عمل کرده و کمپرسور خاموش شده که کاهش مصرف برق را به دنبال خواهد داشت.

کاهش مصرف برق در طول یک فصل و با توجه به تصاعدی بودن محاسبه صورت حساب برق از پیامدهای مثبتی است که علاوه بر بهبود کارایی کولر گازی پس از سرویس اسپلیت احساس خواهید کرد.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *