سرویس و تعمیر پکیج سعادت آباد شوفاژ دیواری ایران رادیاتور بوتان

سرویس و تعمیر پکیج سعادت آباد شوفاژ دیواری ایران رادیاتور بوتان

تعمیر پکیج سعادت آباد

نصب , سرویس و تعمیر پکیج سعادت آباد شبانه روزی

تلفن : 09122437371-22533080 بدون تعطیلی

عیب یابی , رفع عیب و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور , بوتان , لورچ , تاچی ,گلدیران , ایساتیس , آریستون , بوش , فرولی , استانبول , گرم ایران , وایلانت , شوفاژکار , ایرفو , آماتیس ,ایمرگاس و کلیه مارکهای موجود در بازار

رسوب زدایی و اسیدشویی مبدل پکیج , تعویض قطعات و لوازم پکیج شوفاژ دیواری, نصب , لوله کشی و راه اندازی پکیج دیواری در آپارتمان , سرویس دوره ای و اولیه پکیج, سرویس راه اندازی زمستانی و تابستانی پکیج دیواری کلیه برندهای داخلی و خارجی

تعمیر پکیج سعادت آباد

تعمیر پکیج دیواری سعادت آباد

پکیج دیواری یک دستگاه با دو وظیفه مجزاست. وظیفه اول پکیج تولید آب گرم مصرفی بوده که این کار را در تمام طول سال انجام میدهد . کار دیگر پکیج گرم کردن رادیاتور یا سیستم گرمایش از کف میباشد . در مورد دوم معمولا در فصول سرد سال پکیج انجام وظیفه میکند . به همین دلیل نیاز به سرویس و تعمیر پکیج در طول فصل سرما ضروری تر به نظر میرسد ,  هرچند که در صورت خرابی و از کار افتادن پکیج بایستی که فورا پکیج را درست کنیم.

از آنجا که همواره مقدار مشخصی آب از قطعات داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی املاح میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از حدود 2 یا 3 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

از این رو رسوب زدایی مبدل پکیج با استفاده از اسید و محلولهای مخصوص از جمله سرویسهایی است که یک تعمیرکار پکیج بایستی به آن مسلط باشد . تعویض قطعاتی مانند فلوسوییچ و ترمستات و دیگر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک سرویس کار پکیج انجام میدهد.

عیب یابی پکیج سعادت آباد

اما قبل از هرکاری ابتدا بایستی که عبوب پکیج دیواری مشخص شود و سپس اقدام به تعویض قطعات یا حتی اسیدشویی کنیم . نوع خرابی و علایم میدانی در تشخیص عیب پکیج بسیار مهم بوده و در بسیاری از پکیج های دیواری از یک فرمول مشترک استفاده میشود اما ممکن است در برخی برندهای پکیج شوفاژ دیواری متفاوت باشند.

احتمال دارد در برخی موارد خرابی یک تعمیر و سرویس کوچک باعث بهبود در مصرف گاز و افزایش راندمان پکیج شوفاژ دیواری شود. در ادامه به تعدادی از عیوب احتمالی پکیجهای دیواری اشاره ای کوتاه میشود.

خاموش شدن پکیج 

کمبود فشار یا قطع آب و گاز , قطع شدن برق یا سوختن بردکنترل از مهمترین عوامل خاموش شدن پکیج است. نبود اکسیژن کافی به دلیل گرفتگی دودکش و یا خرابی سنسور دود از دیگر دلایل خاموش شدن پکیج است. افت فشار بار پکیج نیز میتواند باعث خاموش شدن پکیج دیواری شود.

روشن نشدن پکیج 

همه علل خاموش شدن پکیج میتواند موجب روشن نشدن پکیج باشد. از دیگر علل روشن نشدن پکیج این است که  انسداد لوله ها به وسیله هوا و یا رسوب می باشد. علاوه بر آن این امکان وجود دارد که به علت عدم تنظیم فشار پکیج، دستگاه نمی تواند روشن شود. مشکل در مشعل و شمعک پکیج و یا بالا رفتن زیاد دمای آب از دلایل دیگر روشن نشدن پکیج می باشد.

برخی از خرابی های پکیج ممکن است علل متفاوتی داشته باشند که بایستی تک تک مورد بررسی شده تا دقیقا ایراد مورد نظر رفع شود.

در صورتی که شعله دستگاه پکیج زیاد است ,شیر برقی گاز را تنظیم کنیم.

شروع توام با صدای منفجر شدن پکیج دیواری : برخی اوقات پکیج شوفاژ انفجاری در هنگام روشن شدن و شروع به کار صدای زیادی دارد. ممکن است که حداکثر فشار گاز شیربرقی گاز دستگاه پکیج و یا اندازه الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر کافی نباشد و یا مشکل از خرابی الکترود جرقه و سیم مربوطه یا خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل پکیج دیواری بوده یا مشکل از انسداد دودکش و استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب باشد.

علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج شوفاژ

یکی از دلایل احتمالی که شیر بای پس آب به دلیل ورود رسوب و شن در حالت نیمه باز مانده و آب گرم وارد شده به مبدل آبگرم مصرفی بای پس می شود که در این صورت ممکن است گرم نمودن آبگرم مصرفی در مبدل وجود نداشته باشد و آب گرم مصرفی سرد می شود.

از دلایل دیگر میتواند به وجود رسوب در مبدل پکیج اشاره کرد که هر از چند سال اتفاق میفتد.

سرد شدن رادیاتور شوفاژ

در صورتیکه پکیج روشن باشد و آب گرم تولید کند, هر عاملی که مانع از گردش آب درمدار گرمایش شود, موجب سرد شدن رادیاتور شوفاژ میشود. از جمله این ایرادات میتوان به تجمع رسوب در رادیاتور و مدار گرمایش, نقص در عملکرد پمپ سیرکولاتور پکیج, جرم گرفتگی مبدل و نیاز به اسید شویی پکیج یا حتی خرابی برد کنترل از این جمله است.

جهت عیب یابی , سرویس و تعمیر پکیج سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *