قیمت لوله کشی گاز خانگی , اجرا و تعمیرات سال 1402

قیمت لوله کشی گاز خانگی , اجرا و تعمیرات سال 1402

قیمت لوله کشی گاز خانگی سال 1402

اجرا , تعمیرات , برآورد هزینه و قیمت لوله کشی گاز خانگی سال 1402

تلفن تماس:09122437371 – 22533080 سراسر تهران و بدون تعطیلی, شبانه روزی

برای استعلام قیمت لوله گاز و دریافت پیش فاکتور به سایت فروشگاه لوله اتصالات پایپ بازار مرکز پخش لوله و اتصالات گاز خانگی مراجعه کنید.

به طور کلی لوله کشی گاز شامل اجرای لوله کشی گاز و تعمیرات و جابجایی های لوله کشی گاز است. در هر یک از انواع مختلف اجرا و تغییرات لوله کشی گاز وجود یک طرح و نقشه به منظور اجرای استاندارد مورد نیاز است. طراحی لوله کشی گاز با توجه به میزان مصرف و تعداد شعله های لوله گاز, حجم مصرفی مصرف کننده های گاز, محدودیت های سازه انجام شده و در هنگام طراحی نقشه لوله کشی گاز بایستی ایمنی و طول عمر لوله کشی گاز مدنظر قرار بگیرد.

اجتناب از عبور لوله گاز از مسیرهایی که احتمالی آسیب و پوسیدگی لوله گاز میرود, لحاظ شده و با تمام این ملاحظات بایستی به منظور حفاظت از لوله گاز , عایق کاری مناسب در دستور کار مجری قرار بگیرد. تعبیه به جای شیرالات قطع کن گاز به منظور کنترل میزان شدن و قطع و وصل کردن جریان گاز نیز بسیار مهم تلقی میشود.

اجرای لوله کشی گاز به دو روش لوله کشی گاز توکار و روکار انجام میشود. لوله کشی گاز توکار برای ساختمان های در حال ساخت و لوله کشی گاز روکار برای بناهایی که عملیات ساخت آنها به اتمام رسیده و سکونت در آنها وجود دارد, انجام میشود.

جابجایی, انشعاب گیری و حذف لوله ای اضافی از جمله مواردی هستند که در تعمیرات لوله کشی گاز انجام میشوند.

هر یک از موارد فوق از لحاظ اجرا و قیمت دهی شیوه های متفاوتی دارند. عموما از لحاظ متری لوله کشی گاز در خرده کاری هزینه بیشتری نسبت به لوله کشی گاز کلی دارد. در ادامه به بررسی شیوه های مختلف تخمین اجرت لوله کشی گاز میپردازیم.

از نظر عملیاتی سایز لوله کشی , میزان لوله کشی, ارتفاع لوله کشی,تعداد و نوع انشعاب گیری, خدمات جانبی مانند تخریب, کنده کاری و عایق کاری و پیچ و خم لوله کشی از موارد موثر در ارایه قیمت نهایی لوله کشی گاز هستند. هرچند که در این نوشته با ذکر جزییات میتوان به رقم تقریبی هزینه لوله کشی گاز ساختمان رسید , با این وجود بهترین راهکار استعلام قیمت از طریق یک مجری لوله کشی گاز است. برای این کار میتوان با بازدید حضوری یا تصویری این کار را انجام داد.

قیمت لوله کشی گاز خانگی

قیمت لوله کشی گاز

برآورد هزینه و قیمت لوله کشی گاز شامل 2 پارامتر هزینه خرید و قیمت لوله اتصالات , شیرالات و دیگر لوازم و اجرت و دستمزد لوله کشی گاز میشود.تعرفه لوله کشی گاز اعلامی از سوی اتحادیه نیز معمولا به صورت کلی بوده و در متراژهای بالای لوله کشی گاز اعلام میگردد. با توجه به نوسانات اجناس لوله و اتصالات قیمت خیلی مشخصی نمیتوان با اجناس داد , اما در سایزهای پایین لوله کشی و متراژ نسبتا بالا رنج قیمت حدود متری 100 تا 120 هزار تومان بسته به سایز لوله و نوع آنها بوده و برای خرده کاری گازکشی نیز بایستی از محل بازدید شده یا تصاویر محل مشاهده شود تا بتوان قیمت گذاری دقیقی انجام داد.

با توجه به تخصص, مسولیت و تجهیزات مورد نیاز برای اجرا و اصلاح لوله کشی گاز دستمزد بالاتری نسبت با سایر انواع کارهای تاسیساتی و لوله کشی دارد. در ادامه نوشته به بررسی جزییات قیمت لوله کشی گاز خانگی و تجاری میپردازیم.

به دلیل متغیر بودن سایز و طول لوله اتصالات مورد نیاز نمیتوان رقم دقیقی از هزینه لوازم لوله کشی گاز ارایه داد, اما به طور هزینه خرید هر متر لوله اتصالات گاز در سایز پایین از حدود متری 100 هزار تومان تا 120 هزار تومان برآورد شده و با افزایش سایز ممکن است تا متری 200 هزار تومان و بیشتر نیز افزایش پیدا کند.به دلیل تنوع قیمت لوله و اتصالات بهتر است, قیمت لوله و اتصالات به روز استعلام شود.

شیوه دیگر محاسبه قیمت لوله کشی گاز به صورت واحدی بوده که مخصوص توافق بین مجری و کارفرما در گازکشی ساختمان های در حال ساخت است. در این شیوه دستمزد یا مصالح طبق نقشه لوله کشی گاز به صورت کلی بین طرفین توافق و قرارداد منعقد میگردد. در حال حاضر معمولا اجرت لوله کشی گاز یک واحد حدود 100 متری در حدود 3 تا 4 میلیون تومان است که در صورت ساخت کلکتور ممکن است مبلغی به این رقم افزوده شود. به طور تقریبی میتوان گفت که در حدود همین مبلغ هم هزینه خرید مصالح لوله و اتصالات لوله کشی گاز خواهد شد.

در بحث اجرت معمولا در متراژهای پایین به دلیل استفاده از تجهیزات گران قیمت جوشکاری لوله گاز و تخصص مجریان دستمزد بیشتر از خرید لوازم بوده و در کارهای متوسط حدودا اجرت لوله کشی گاز و  خرید لوازم مبلغی مساوی میباشند . البته در پروژه های بزرگ معمولا خرید لوازم مخارج بیشتری نسبت به دستمزد دارد.

در جدول زیر تعرفه لوله کشی گاز در متراژهای مختلف به صورت تقریبی آورده شده است. البته برای ارایه قیمت دقیق بایستی کار بازدید شده و بررسی دقیقی از پیچ و خم, ارتفاع محل اجرا انجام شود. بدیهی است به دلیل نوسانات بازار ممکن است, هزینه خرید مصالح لوله کشی گاز دستخوش تغییرات شده و به دلیل تفاوت در قیمت انواع لوله و اتصالات بین 10 تا 20 درصد تفاوت قیمت وجود داشته باشد.

اندازه تقریبی لوله کشی گازدستمزد هر متر لوله کشی گاز هزینه تقریبی خرید لوله اتصالات و شیرالات در صورت نیاز
خرده کاری لوله کشی گاز سایز 1/2 تا 1 متر طول 250-400 هزار تومان1 متر لوله اتصالات 50-150
لوله کشی گاز قطر 1/2 تا 5 متر 140-1605 متر لوله اتصالات 500-600
لوله کشی گاز تا 10 متر طول و قطر 1 اینچ 130-15010 متر لوله اتصالات 1200-800
لوله کشی گاز تا 20 متر طول و سایز 1 اینچ 110-12020 متر لوله اتصالات 2-1/5میلیون
لوله کشی گاز سایز 4 تا 6 تا طول 5 متر 200-450خرید هر متر لوله بین 100 تا 150
لوله کشی گاز سایز 4 تا 6 تا طول 30متر 130-150خرید هر متر لوله بین 100 تا 150
لوله کشی گاز هر واحد آپارتمان کوچک 2/5-3 میلیونبین 1/5 تا 2/5 میلیون هزینه خرید مصالح لوله کشی گاز
لوله کشی گاز هر واحد آپارتمان بزرگ 3/5-4 میلیونبین 2/5 تا 4 میلیون تومان هزینه خرید مصالح لوله کشی گاز
لوله کشی گاز ساختمان ویلایی یک طبقه از کنتور با انشعابات 4-6 میلیون تومانبین 3 تا 5 میلیون تومان هزینه خرید لوله اتصالات و شیرالات
لوله کشی گاز ساختمان ویلایی دوبلکس 6-8 میلیون تومانبین 7 تا 10 میلیون تومان مخارج خرید مصالح لوله کشی گاز

برآورد قیمت لوله کشی گاز

براورد قیمت لوله کشی گاز خانگی , تجاری و صنعتی با توجه به میزان و حجم کار تعیین میشود. معمولا برای اجرا پروژه ها و ساختمان بزرگتر از قیمت اجرای هر متر لوله کشی گاز بسته به قطر لوله کشی آن استفاده میشود.

هر چقدر سایز لوله ها بالاتر برود , لوله کشی گاز سخت تر , وقت گیر تر و حرفه ای تر شده ,به تبع آن قیمت لوله کشی گاز بالاتر میرود. در سایزهای بسیار بالای لوله کشی ممکن است, دستمزد اجرای لوله کشی با توجه به بکارگیری تجهیزات و لوازم اجرای لوله کشی گاز و همچنین تخصص و زمان بیشتر جوش بسیار بیشتر از کارهای معمولی شود .

دستمزد و اجرت لوله کشی گاز در مجتمع های ساختمانی چند واحدی بر اساس لوله کشی یک واحد محاسبه میشود, و در تعداد واحدها ضرب میشود. وجود رایزرهای جداگانه یا مشترک و داشتن کنتور اختصاصی و ساخت کلکتور گاز هم از مواردی است که در هزینه و تعرفه لوله کشی گاز موثر است.

قیمت لوله کشی گاز مسکونی , تجاری و صنعتی با قیمت جنس لوله , اتصالات و شیرهای گاز نیز میتواند محاسبه شود.

حدود قیمت لوله کشی گاز خانگی برای لوله کشی ساختمان نوساز بالای 100 متر لوله کشی حدود متری 140 تا 170000 هزار تومان اجرت میباشد. البته این روزها عرف لوله کشی برمبنای تعداد واحدها , متراژ لوله کشی لازم و نوع کلکتور مورد نیاز به صورت واحدی ارایه میگردد . در حال حاضر قیمت لوله کشی گاز هر واحد بین 3 تا 4 میلیون تومان متغیر است. دستمزد لوله کشی ساختمانهای ویلایی نیز از 4 میلیون تومان به بالا , بسته به متراژ ویلا میتواند تغییر کند.

هرچقدر از طول لوله کشی کاسته شود بر دستمزد لوله کشی افزوده خواهد شد و این هزینه فقط قیمت متری لوله کشی گاز است و هزینه لوازم شامل لوله اتصالات و حتی الکترود نیز بر عهده کارفرما میباشد. سایر مخارج اداری مانند نقشه و … را نیز کارفرما پرداخت میکند.

به طور تقریبی میتوان گفت که کار اجرای به اندازه دستمزد یا شاید هم کمی کمتر از اجرت, مخارج هزینه خرید لوله و اتصالات, شیرالات و دیگر لوازم لوله کشی گاز میشود. اما در کارهای جزیی تر همواره دستمزد لوله کشی بیشتر از هزینه لوله کشی گاز میباشد.

نرخ خرده کاری لوله کشی گاز

برای خرده کاری لوله کشی گاز نیز دقیقا نمیتوان هزینه مشخصی ارایه داد , چون اغلب خرده کاریها با یکدیگر متفاوت هستند . اما بخاطر اینکه شما یک آشنایی نسبی داشته باشید در ادامه برخی از قیمتهای تعمیر لوله کشی گاز را ارایه میدهیم .

دستمزد کورکردن یاانسداد لوله کشی گاز 1/2, بین  400 تا 500 هزار تومان

هزینه تغییر مسیر لوله کشی گاز آشپزخانه تا 1 متر 450 تا 550 هزار تومان

اجرت انشعاب گیری و لوله کشی گاز تا 3 متر حدود 600 تا 800 هزار تومان

قیمت متری لوله کشی گاز برای پنج متر تا 10 متر متری 150 تا 200 هزار تومان

قیمت های فوق برای لوله های با سایز پایین , لوله کشی در دسترس و پیچیدگی کم بوده و برای براورد هزینه و قیمت لوله کشی گاز در ارتفاع و پیچ و خم اتصالات زیاد بایستی محل بازدید شود , تا بتوان اجرت دقیقی ارایه داد.

بدیهی است که هزینه جنس وسایل لوله کشی گاز پای صاحبکار میباشد.

اخیرا جابجایی لوله گاز آشپزخانه بخاطر تغییر دکوراسیون و نصب گاز رومیزی متداول شده و بخاطر این ممکن است, تغییراتی هرچند کوچک در مسیر و جهت لوله کشی گاز ایجاد شود. بهتر است بخاطر کاهش هزینه و دردسرهای احتمالی از لوله کشی گاز با لوله سبز و سفید و لوله های دنده ای پرهیز کنید. زیرا از نظر اداره گاز این کار غیراصولی بوده و ممکن است مخاطره آمیز باشد.

لوله کشی با تاییدیه شرکت گاز

برای ساختمانهای در حال ساخت قیمت لوله کشی گاز خانگی بایستی لوله کش گاز تاییدیه همان شهر یا استان را داشته باشد. به عنوان مثال مجری لوله گازی که در تهران مجوز و تاییدیه شرکت گاز را دارد, نمی تواند برای اخذ تاییدیه ساختماندر اصفهان یا مشهد اقدام کند.

یک مجری مورد تایید شرکت گاز علاوه بر اجرای لوله کشی گاز بایستی با ارایه نقشه ها به شرکت گاز مربوطه و اخذ تایید لوله کشی ,مجوز لازم برای نصب کنتور را دریافت کند.

هزینه لوله کشی گاز

برای تعمیرات و تغییرات جزیی لوله کشی گاز معمولا قیمت ها به صورت چکی باید توافق کرد. لوله کشی به علت مهارت و تخصصی بودن آن , معمولا قیمت بالاتری از لوله کشی آب و فاضلاب دارد.

لوله کشی گاز در بازسازی آپارتمان ها و انشعاب گیری و تجهیز آشپزخانه های خانگی و تجاری بسته به متراژ لوله کشی و تعداد انشعابات , ارتفاع لوله کشی و برخی پارامتر های دیگر به صورت حضوری تعیین میگردد.

لوله کشی گاز میتواند لوله کشی گاز روکار  یا لوله کشی گاز توکار باشد. برای اطلاع از قیمتها , بازدید کار و در خواست لوله کش گاز در سراسر تهران با ما تماس بگیرید.  لوله کشی گاز در شمال تهران غرب تهران, شرق تهران مرکز تهران و جنوب تهران قیمت لوله کشی گاز خانگی جوشکاری.

لوله گاز لوله کشی گاز پکیج آبگرمکن بخاری باربکیو اجاق خوراک پزی فر ,لوله کشی گاز منزل آپارتمان ساختمان خانه آشپزخانه مسکونی تجاری صنعتی اداری مغازه طباخی فست فود و سایر اماکن.

قیمت لوله کشی گاز خانگی

قوانین لوله کشی گاز منازل

در اجرای لوله کشی گاز یک ساختمان , مجری و ناظر تابع قوانین سازمان نظام مهندسی بوده و به هیچ وجه در اجرای لوله کشی گاز سلیقه ای عمل نمیشود . البته در قوانین لوله کشی گاز شرکت گاز پیش بینی شرایط خاص و ویژه هم شده و تسلط به قوانین لوله کشی گاز باعث میشود, در مخاطرات احتمالی, با اجرای صحیح این مقررات هیچ مسولیتی متوجه مجری نشود. به همین دلیل قانون لوله کشی گاز عین شرایط سختگیرانه برای اجرای درست لوله کشی گاز به نوعی حمایت به جای خود را از مجری انجام میدهد.

شرایط لوله کشی گاز یک ساختمان

۱- در خصوص طرح شیر مصرف گاز هر واحد و یا شیر های ساختمان  در نقشه مندرج شده  ولی از نصب انواع سه راهی و یا شیر اضافی خودداری گردد و با نمای نقطه چین نشان داده شود.

۲- لوله گاز پیش از کنتور باید  با فشار 10 پوند بر اینچ مربع یا پی اس آی تحت تست قرارگیرد ، در صورت عدم آببندی میتوانید از شیلنگ و سر شیلنگی بجای اتصال کنتور استفاده کنید.

۳-مهر لوله ها در کلیه اندازه ها  باید زمان بازرسی مشخص بوده و اتصالات و شیر بدون رنگ و ضد زنگ باشند.

۴- شیر نباید پشت وسیله گازسوز نصب شود و در دسترس باشد و فاصله شیر تا دودکش رعایت شود.

۵ – شیر گاز آبگرمکن و سایر لوازم گاز سوز بهتر است سمت چپ با رعایت مسافت مجاز نصب شود.

۶-ساختمان دارای حداقل محیط قابل بهره برداری باشد. در و پنجره ها نصب شده و سقف سازه زده شده باشد.

۷- در هنگام رسم نقش موارد زیر رعایت شود :

  • رسم نقشه ایزومتریک با قیاس یک به 100

– تعیین جهت جغرافیایی ،قطر دیوار، موقعیت پنجره و در ،مساحت حیاط ،راه پله،بالکن،انبار، آشپزخانه

– محل , اندازه و قطر دودکش ها

– رسم نقشه استاندارد و نوشتن اعداد با شابلون نقشه کشی

– عدم قلم خوردگی و لاک گرفتگی نقشه و مدارک شناسایی

۸- نصب دودکش در محیط خارج از سازه غیرقانونی میباشد. حتی مغازه موجود در یک ساختمان نیز نمی توانند دودکش گازسوز را در حیاط آپارتمان نصب کنند.

۹- شیر فرعی در آپارتمان های دارای کنتور گاز یکسان باید در راه پله نزدیک درب ورودی هر واحدنصب شود.

۱۰- در آپارتمان های دارای کنتور جدا بهتر است از نصب شیر فرعی در تراس اتاق خودداری کرده و حدالامکان در تراس پذیرایی و آشپزخانه نصب شود. شاید تفکیک کنتور قیمت لوله کشی گاز خانگی را افزایش دهد , اما استقلال آن موجب افزایش امنیت میشود .

۱۱- نصب بیش از یک اجاق در پارکینگ و مشاعات ممنوع است.

۱۲-در ساختمانهای کنتور مستقل نصب شیر قفلی قبل از کنتور  و شیر گازی اصلی بعد از کنتور الزامی است.

۱۳- در سیستم کلکتوری با تعدد کنتور سایزینگ کلیه لوله ها با آخرین شیر مصرف آخرین مصرف کننده از علمک انجام گیرد.

۱۴- نصب روشنایی در محیطهای مذکور خلاف مقررات است:

روبروی دریچه باد کولر , فاصله زیر یک متر از در و پنجره سقف چوبی کمتر از ارتفاع دو متر هشتاد سانتیمتر, درسقف گچی فضای با سقف کمتر از ۲۵۰ سانتیمتر

۱۵- در  سراهی انشعابی که شیر روشنایی و بخاری از یک لوله اصلی منشعب میشوند و در کنج ۹۰ درجه قراردارند، حداقل فاصله شیر روشنایی از سه راهی سی تا پنجاه سانتیمتر باشد.

۱۶- در کارخانه های برنج به علت اینکه گاز های حاصل از سوخت از طریق تراف و بعدازخشک کردن مستقیما” وارد فضای کارخانه میگردد، تهویه قوی و  مناسب در دوطرف دیوار برنج کوبی نصب گردد.

۱۷- بخاری , آبگرمکن و پکیجهای بدون دودکش مورد تایید نمی باشد.

۱۸- نانوایی فانتزی از مکانهای عمومی به حساب نمی آید.

۱۹- در لوله کشی گاز از شیرهای گازی استاندارد با نشان ملی استفاده شود.

۲۰-کمترین دهانه شومینه و پکیج ۱۵سانتیمتر بوده و باید تا یک متر بالاتر از پشت بام ادامه یابد. قیمت لوله کشی گاز پایپ سرویس از مهمترین مراجع قیمت لوله کشی گاز خانگی و سایر انواع لوله کشیهاست .

۲۱- لوله کشی بارفیکسی از عرض معبر و یا در طول کوچه از طریق نصب ساپورت خلاف مقررات میباشد.

۲۲- نصب حداقل یک بخاری ، یک آبگرمکن و یک اجاق گاز در منازل مسکونی از بدیهیات است. در صورتیکه مکانی موقعیت و شرایط نصب بخاری و سایر لوازم گازسوز را نداشته باشد,نمیتواند انشعاب گاز بگیرد و بایستی از لوازم گرمایشی برقی استفاده نماید.

۲۳- در خانه ای که فقط یک بخاری نصب شده باشد ، محل نصب بخاری محل خواب محسوب شده و نصب و اجرای روشنایی در آن مکان ممنوع میباشد.

۲۴- در مورد مغازه هایی که میخواهند از یک کنتور مشترک استفاده کنند باید مقررات زیر را رعایت کنند .

الف) رضایت محضری مالکین جهت انشعاب گیری کنتور در یک مغازه با مشورت مهندس ناظر

ب) نصب شیر قفلی در ارتفاع قابل دسترس در بیرون همه مغازه ها از لوله اصلی پس از کنتور

۲۵- کنتور باید در محدوده قانونی ساختمان نصب شود و نصب کنتور در اماکن مشاعات آزاد است.

۲۶- در لوله کشی واحد های مسکونی – تجاری و یا ترکیب مسکونی تجاری لوله کشی گاز باید از محدوده خصوصی دیگران عبور نکند و در مشاعات لوله کشی انجام شود.

لوله کش گاز ساختمان

۲۷- رها سازی دودکش زیر هرگونه سقف و مکانی غیر هوای آزاد بطوریکه دودکش مستقیما و دایما با هوای آزاد در تماس نباشد خلاف و خطرناک است.

۲۸- استفاده از لوله های پلیمری و پلاستکی برای لوله کشی گاز ممنوع است. بهتراست به قیمت لوله کشی گاز خانگی خود را انجام ندهید و از عواقب کار بترسید .

۲۹- در اجرای لوله کشی گاز جهت تغییر مسیر فقط میتوان از زانوی استاندارد ۹۰ درجه بدون هرگونه برش و یا خمکاری استفاده کرد.

۳۰- در اماکن مسکونی که دارای واحد تجاری میباشند ، اختصاص هرگونه انشعاب از لوله کشی منزل مسکونی به مغازه ممنوع و رها کردن دودکش مغازه در واحد مسکونی نیز خلاف قانون است.

۳۱- برای آپارتمان هایی که از شوفاژ و یا پکیج بعنوان وسیله گرمایشی استفاده میگردد، نصب یک بخاری گازسوز برای مواقع خرابی شوفاژ ضروری به نظر میرسد.

۳۲- استفاده از شومینه بعنوان تنها وسیله گرمایی در سالن و بدون رادیاتور و گرمایشی از کف و فن کویل ممنوع میباشد.

قیمت متری لوله کشی گاز

قیمت لوله کشی گاز برای متراژهای 100 متر به بالا و حداقل یک ساختمان چند واحدی بر حسب متری محاسبه میشود. اجرت لوله کشی گاز سال 1401 مانند سالهای پیش توسط اتحادیه تاسیسات مکانیکی مشخص شده است , اما با توجه به تفاوت در اجراهای مختلف تقریبا میتوان گفت که اکثر لوله کشهای گاز از این تعرفه لوله کشی گاز پیروی نمیکنند , زیرا عدم تطبق هزینه های لوله کشی گاز و مخارج با یکدیگر همخوانی نداشته و این نرخها توسط مجریان اجرا نمیگردد .

به دلیل مهارت لوله کش گاز و سختی لوله کشی گاز , قیمت لوله کشی گاز نسبت به لوله کشی آب و فاضلاب به طور ملاحظه ای بیشتر میباشد.

قیمت لوله کشی گاز بدون محاسبه قیمت لوله و جنس برای متراژهای بالا چیزی حدود 80000 تومان تا 120000 تومان در سایزهای پایین لوله کشی تا 1 اینچ میباشد ,که بدیهی است بنا به پیچ و خم و سایز لوله کشی تلورانس داشته باشد.

قیمت لوله کشی گاز خانگی در خرده کاری لوله کشی گاز و کارهایی مانند جابجایی لوله گاز تا متراژ 100 متر مبنای دستمزد لوله کشی توافق طرفین میباشد.

البته بهتر است این را بدانید که به دلیل وقت گیر بودن و اطمینان از صحت اجرای لوله کشی گاز , اجرت لوله کشی گاز بسیار بیشتر از سایر لوله کشی ها و موارد فنی دیگر است , زیرا لوله کش گاز تا حدود مسیولیت سنگینی به سبب خطرات لوله کشی گاز  بر عهده دارد و در ضمن یک لوله کش گاز علاوه بر مهارتی که دارد به سبب اشعه ماورای بنفش از صدمات جسمی نیز در امان نمیماند.

قیمت جوشکاری لوله گاز

با توجه به تخصصی بودن جوشکاری لوله , سختی کار , مسولیت سنگین و قیمت بالای دستگاه جوش و سایر تجهیزات جوشکاری , لوله کشی گاز نسبتا به سایر انواع لوله کشی دستمزد و اجرت بیشتری داشته و در عین حال هر استاکاری قادر به انجام آن نیست.

هزینه انشعاب گاز

هزینه انشعاب گاز بسته به اندازه کنتور , تعداد واحدهای آپارتمان و نوع کاربری آن متفاوت میباشد. البته انشعاب گاز شهری , روستایی و منطقه جغرافیایی, وجود عملیات حفاری و لوله گذاری و شرایط عمومی منطقه هم در هزینه انشعاب گاز موثر هستند.

خدمات اجرا و جوشکاری لوله گاز مسکونی,تجاری, اجرا و تعمیرات تاسیسات لوله کشی ساختمان, خرده کاری , انشعاب گیری و تغییرات لوله کشی گاز, اجرای کلی لوله کشی گاز توسط متخصصین لوله کش گاز, اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم و فاضلاب, اجرای لوله کشی شوفاژ و آب روکار و زیرکار پنج و تک لایه, انشعاب گیری اتصالات و نصب شیرالات گاز و ولوازم گازسوز, جهت اجرا, تغییرات, اصلاح و تعمیرات لوله کشی گاز در سراسر تهران با ما تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (76)

  • علیرضا پاسخ

    عالی دمت گرم

    آگوست 2, 2020 at 1:03 ب.ظ
  • وحید پاسخ

    خیلی عالی بود من که راضیم

    آگوست 2, 2020 at 1:09 ب.ظ
    • محمد افضلی پاسخ

      محمدم جوشکار از تهران
      بسیار عالی همه چی کاملا واضح توضیح دادین ممنون

      آگوست 12, 2023 at 11:52 ق.ظ
  • morteza پاسخ

    قیمتتون بالا نیست؟

    آگوست 2, 2020 at 2:05 ب.ظ
    • hoseinpor hoseinpor پاسخ

      با همین قیمتها هم دیگر هیچ پیمانکاری اجرا نداشته و احتمالا در آینده نزدیک قیمت لوله کشی گاز افزایش قابل توجهی خواهد داشت .

      آگوست 2, 2020 at 2:22 ب.ظ
  • مریم پاسخ

    برای یک ساختمان نوساز 200 متری بخواهید لوله کشی گاز بخواهید انجام بدهید قیمتش چقدر می شود؟

    آگوست 2, 2020 at 2:20 ب.ظ
    • hoseinpor hoseinpor پاسخ

      بستگی به تعداد انشعابات گاز و سایزبندی لوله کشی دارد , اما در حال حاضر با لوله اتصالات مانیسمان حدود 4 تا 6 میلیون احتمالا هزینه دارد .

      آگوست 3, 2020 at 3:09 ب.ظ
      • مسعود پاسخ

        سلام.الان برای یه ساختمان 100 متری هزینه ی لوله کشی فقط برای آشپزخانه (طبقه ی دوم) چقدر میشه؟

        سپتامبر 10, 2021 at 10:50 ب.ظ
        • آقای حسین پور پاسخ

          سلام با توجه به اینکه هزینه لوله کشی گاز بستگی به متراژ , سایز و تعداد انشعابات دارد بایستی که محل اجرای کار برای تخمین هزینه بازدید بشه , اما اگر در حدود 10 متر لوله کشی با سایز 3/4 و دو انشعاب در نظر بگیریم در حدود 1800 هزار تومان دستمزد و لوله و اتصالات میشه که البته ممکن است این مبلغ بسته با شرایط افزایش پیدا کند .

          سپتامبر 11, 2021 at 3:07 ب.ظ
      • مهدی پاسخ

        تشکر از مطالب شما در مورد قیمت اتحادیه لوله کشی ساختمان

        می 11, 2022 at 8:22 ب.ظ
  • setareh پاسخ

    بسیار عالی بود

    آگوست 2, 2020 at 4:12 ب.ظ
  • علی بذرافشان پاسخ

    لوله کشی گاز هستم مازندران محموداباد سرخرود
    تازه اُستا شدم 09222325457 بذرافشان

    سپتامبر 30, 2020 at 12:09 ق.ظ
  • عبدالله پاسخ

    سلام
    گرفتن یک انشعاب از اجاق گاز آشپزخانه برای سماور گازی با فاصله حدود ۴ متر چقدر هزینه دارد؟ لطفا همین امروز جواب دهید چون عجله دارم. ممنون

    نوامبر 12, 2020 at 12:04 ب.ظ
  • جواد سهیل پاسخ

    سلام.یه لوله از پذیرایی تا اتاق خواب می‌خوایم بکشیم.حدود ۱۰ متر لوله، شیش تا زانو، و یه سوراخ کاری دیوار نازک…
    قیمت حدودی چند میشه با همه چیز کامل؟؟؟

    نوامبر 20, 2020 at 12:12 ب.ظ
    • آقای حسین پور پاسخ

      بستگی به سایز لوله کشی گاز دارد اما حدود 1 میلیون تومان تا 1300 هزینه لوله کشی گاز با لوله اتصالات مرغوب میشود .

      نوامبر 26, 2020 at 1:31 ب.ظ
  • محمد پاسخ

    یک واحد 80 متری با سه بخاری و یک گاز و یک آبگرمکن چقدر هزینه گاز کشی دارد؟

    نوامبر 24, 2020 at 9:55 ب.ظ
  • آقای حسین پور پاسخ

    در حال حاضر با لوله اتصالات حدود 3500 تا 4 میلیون تومان هزینه لوله کشی گاز این واحد میشود .البته ممکن است تغییرات متراژ و قیمت لوله اتصالات باعث نوسان قیمت شوند .

    نوامبر 26, 2020 at 1:29 ب.ظ
  • محرابی پاسخ

    سلام. ما تو زیرزمین لوله کشی گاز داریم که یک اجاق گاز به اون وصله و شیر گاز پای دیوار پیش ساخته ای به عرض کمتر از ده سانت قرار داره اگر بخوایم به طرف دیگه ی دیوار انشعاب بگیریم اول میخوام بدونم این کار درست هست یا نه؟ و دوم اینکه اگه شدنی هست هزینه اش چقدر میشه؟ ممنون

    دسامبر 7, 2020 at 10:38 ب.ظ
    • آقای حسین پور پاسخ

      سلام , انشعاب گیری و قرار گرفتن لوله کشی گاز در اتاق غیر اصولی و خطرناک میباشد .

      دسامبر 10, 2020 at 2:50 ب.ظ
  • محرابی پاسخ

    ممنون از پاسخ_تون، ولی خُب چرا ما تو اتاق هامون که لوله کشی گاز داریم، زیرزمین هم پنجره داره، نمیشه؟

    دسامبر 11, 2020 at 2:06 ق.ظ
  • علی یوسفی پاسخ

    باسلام خدمات لوله کشی آب به چه صورت است؟

    دسامبر 30, 2020 at 7:52 ب.ظ
  • مجید کریمی پاسخ

    سلام، ایا در بندرعباس نمایندگی دارید؟
    قیمت برای یک ساختمان چهارطبقه، هشت واحدی، که هر واحد 94 متر است چقدر میشه؟

    ژانویه 7, 2021 at 10:59 ق.ظ
  • آزاد پاسخ

    سلام اپارتمان ۶ واحدی هستیم واحد ما بخواهیم پکیج بگذاریم و از موتور خانه جدا بشیم چقدر هزینه داره ساختمان ۲۵ ساله و ما طبقه سوم هستیم.

    ژانویه 25, 2021 at 7:39 ب.ظ
    • آقای حسین پور پاسخ

      اگر لوله کشیهای داخلی آب سرد و گرم و پکیج شما سالم باشند حدود 2 تا 4 میلیون بدون پکیج هزینه دارد .

      ژانویه 27, 2021 at 12:58 ب.ظ
  • علی شیمایان پاسخ

    سلام . توافق لوله کشی گاز بر اساس متری بهتره با کنتراتی و چکی و کلا قیمت لوله کشی گاز متری چنده ؟

    فوریه 23, 2021 at 1:33 ق.ظ
  • افشین پاسخ

    سلام لوله کشی گاز ساختمان های نوساز به طور کنترات محاسبه میشود یا متری ؟

    مارس 2, 2021 at 5:01 ب.ظ
    • سید امین..... پاسخ

      سلام خدمت همه عزیزان بنده سید هستم لوله کش گاز شرکت دارم باتاییدیه نظام مهندسی
      در شرق تهران دماوند گیلاوند رودهن پردیس

      مارس 14, 2022 at 5:15 ب.ظ
  • افشین پاسخ

    سلام لوله کشی گاز ساختمان های نوساز به طور کنترات محاسبه میشود یا متری ؟

    مارس 2, 2021 at 5:01 ب.ظ
    • آقای حسین پور پاسخ

      در حال حاضر اعلب مجریان لوله کشی گاز ساختمان و سازندگان ساختمان به صورت واحدی در مورد لوله کشی گاز توافق میکنند . برخی با جنس و بعضی بدون جنس کار رو به مجریان واگذار میکنند .

      مارس 3, 2021 at 1:32 ب.ظ
  • س م حسينى پاسخ

    سلام ٣٠متر لوله كشى دارم سايز٥لوله رايزر از موتور خانه به طبقات ٥/٦/٧ كه طبقه اى يك انشعاب يك متر لوله ٣براى پكيج ميخاد ومسير لوله از داكت لوله ها عمودى هست البته لوله اتصالات دست دو هست كه از ساختمان بغل بريده بايد شود روى كار هست همون ها دوباره بايد كار بشه ولى سالم هستن ممنون اگه قيمت بگيد اجرت انجام رو البته كنتور نميخاد از موتور خانه هتل انشعاب ميره تا پشت بام سريع اگه جواب بديد ممنون ميشم

    مارس 19, 2021 at 1:17 ق.ظ
    • آقای حسین پور پاسخ

      سلام , کار باید بازدید بشه اما بر اساس توضیحات شما حدود 8 تا 10 میلیون تومان دستمزد اجرای این کار با انشعابات مربوطه براورد هزینه لوله کشی گاز این کار میشه .

      مارس 19, 2021 at 12:28 ب.ظ
  • علوی پاسخ

    سلام قیمت لوله کشی گاز توکار با گازکشی روکار فرق داره

    آوریل 9, 2021 at 1:08 ق.ظ
    • آقای حسین پور پاسخ

      به طور کلی اجرای لوله کشی گاز توکار و لوله کشی گاز روکار تفاوتی با هم ندارند , اما به خاطر کارهای اضافی در لوله کشی گاز توکار مانند کنده کاری , سوراخ کاری و عایق کاری احتمالا هزینه لوله کشی گاز توکار از روکار بیشتر میباشد .

      آوریل 9, 2021 at 1:42 ب.ظ
  • علی پاسخ

    من یک لوله کشی روی دیوار دارم 60 متر که 6تا لوله 10 متری سایز 3 براش گرفتم و موجوده … هزینه جوشکاری مستقیم و صاف روی دیوارش چقدر میشه؟ حدود 20 متر (2بخاری و 1 پکیج و گاز داخل واحد 40 متری همکف) که لوله و اتصالاتش رو ندارم … حدودا چقدر میشه؟

    ژوئن 9, 2021 at 5:46 ب.ظ
    • آقای حسین پور پاسخ

      دستمزد لوله کشی گاز بستگی به تعداد سرجوشهایی که هم جوشکاری میشود , دارد اما با این اطلاعاتی که شما راجع به لوله کشی گاز دادید حدودا 4 تا 6 میلیون تومان اجرت لوله کشی گاز کار شما میشود .

      ژوئن 10, 2021 at 8:38 ب.ظ
  • باقری پاسخ

    سلام، لطفا بفرمایید، هزینه مالیات و ارزش افزوده و نقشه کار با صاحب کار است؟ واینکه دست مزد نصب لوله کشی ( اینچ لوله ۱) به متراژ ۶۵ با نصب دو شاخه گاز ( پکیچ، گاز آشپز خانه) البته رو کار منزل ویلایی هزینه می برد. کلیه وسایل نیز توسط صاحب کار تهبه شده حتی الکترود.

    ژوئن 22, 2021 at 2:40 ب.ظ
  • آقای حسین پور پاسخ

    سلام , بستگی به توافق دارد اما اگر قید نشده باشد کلیه هزینه های جانبی لوله کشی گاز با کارفرما میباشد . اجرت چنین کاری نیز بستگی به پیچ و خم کار داشته و بین 4 تا 5 میلیون تومان میباشد .

    ژوئن 22, 2021 at 3:47 ب.ظ
  • حسین پاسخ

    سلام برای یک واحد 50متری روکارقیمت با لوله استاندارد و تاییدیه نظام مهندسی چقدر می شود

    جولای 4, 2021 at 1:23 ق.ظ
    • آقای حسین پور پاسخ

      بسته به طول لوله کشی گاز دارد اما به طور تقریبی اجرای لوله کشی گاز با لوله و اتصالات روکار برای 50 متر آپارتمان حدودا 4 تا 5 میلیون هزینه دارد .

      جولای 4, 2021 at 1:59 ب.ظ
  • احسان پاسخ

    اجرت لوله کشی گاز سایز بالای ۲ اینچ چقدر از دستمزد لوله کشی گاز بادقطر پایین بیشتره ؟

    جولای 26, 2021 at 7:40 ب.ظ
    • آقای حسین پور پاسخ

      قیمت این نوع لوله کشی گاز با سایز بالا بسته به متراژ کار اجرایی لوله کشی گاز داشته , اما به طور کلی دستمزد لوله کشی گاز از 2 اینچ به بالا حدودا بین 30 تا 70 درصد بیشتر از لوله کشی گاز با قطر پایین تر است .

      جولای 28, 2021 at 4:12 ب.ظ
  • فرشیدزابلی زاده پاسخ

    سلام استادعزیز خسته نباشید مطالبتونو خوندم واقعا عالی ومفیدبود دستت دردنکنه????????منم یاسوج لوله کشی گازکارمیکنم

    آگوست 14, 2021 at 1:59 ق.ظ
  • تعمیرات لوله کشی گاز 09129750376 | خدمات تاسیساتی و لوله کشی ساختمان پاسخ

    خرده کاری لوله کشی گاز و اصلاحات کلی و جزیی

    سپتامبر 26, 2021 at 8:02 ب.ظ
  • رضا بید پاسخ

    دوستان بنظر شما ارزش داره رفت مدرک جوشکاری گرفت دفتر زد صرفه اقتصادی داره و بنظر شما بعدا از تمام شدن نصب همه کارها آیا بازم میشه ادامه ب کار داد

    اکتبر 18, 2021 at 9:49 ب.ظ
  • آقای حسین پور پاسخ

    مدرک جوشکاری به تنهایی فقط به درد مهاجرت و استخدام تو بعضی شرکت های به صورت فرمالیته خورده و اگر بتوانید نصب به ثبت شرکت و اخذ تاییدیه نظام مهندسی شهر خود اقدام کنید , از لحاظ اقتصادی بهتر است.

    اکتبر 19, 2021 at 2:35 ب.ظ
  • صلاح الدین احمدجامی پاسخ

    سلام…ممنون از اطلاعات کاملتون…جامی هستم ساکن یکی از روستاهای تایباد در شرف نصب کنتور…آیا بعد تاییدیه ناظر.. مجری باید از ما علاوه بر هزینه لوله کشی 9درصد مالیات بر ارزش افزوده بگیرد… آیا قانونی هست…
    واینکه من دوسال پیش لوله کشی کردم از من مالیات نگرفته یا شایدم گرفته من نتوجه نشدم.. الان میگه به قیمت روز باید 9 درصد ناییدیه گاز بدین… منتظر جوابم…ممنون از شما

    نوامبر 6, 2021 at 6:50 ب.ظ
    • آقای حسین پور پاسخ

      کلیه هزینه های اداری و سازمانی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده حساب میشود و دستمزد لوله کشی گاز اگر به صورت فاکتور رسمی با مهر شرکت باشد هم شامل مالیات بر ارزش افزوده است.

      نوامبر 7, 2021 at 3:40 ب.ظ
  • سیداسماعیل خاندل پاسخ

    بندرعباس تازه دارن لوله کشی گاز اجرا میکنند . فقط یه پیمانکار هست و هزینه ها رو نجومی میگیرن . هر پیمانکار باانصاف اگه بره اونجا حسابی کار بهش ارجاع میشه

    نوامبر 7, 2021 at 6:20 ب.ظ
    • آقای حسین پور پاسخ

      احتمالا به زودی شاهد اکیپ های لوله کشی گاز دیگری هم خواهید بود. اما با مراجعه به سازمان نظام مهندسی هر شهر میشود که از قیمت های به قول نجومی شکایت کرد, چون نرخ لوله کشی گاز از یک مقداری بیشتر غیرمنطقی بوده و در هر شهری تعزیرات هم رسیدگی میکند. البته خرده کاری لوله کشی گازی دستمزد خیلی مشخصی ندارد اما لوله کشی گاز ساختمان را به صورت تقریبی میشود تعیین کرد.

      نوامبر 8, 2021 at 3:02 ب.ظ
  • امیر پاسخ

    سلام برای یه ساختمان ویلایی با متراژ90متر و دواتاق خواب و فاصله علمک گاز تا ساختمان حدود 50 متر است هزینه لوله کشی چه قدر میشه؟ ممنون.

    نوامبر 29, 2021 at 3:43 ب.ظ
  • حسین حسین نیا پاسخ

    با سلام استاد کار جوشکاری گاز هستم با سابقه 10 ساله از بابل استان مازندران
    برای اجرای جوشکاری گاز تجاری ، مسکونی در خدمت شما هستم

    فوریه 10, 2022 at 10:33 ب.ظ
  • سعادت پاسخ

    سلام
    خیلی ممنون از توضیحات جامع و خوبتون
    میخوام برای به ساختمان 8 واحد نوساز اقدام کنم. کار نوکاری هم انجام میدید یا فقط خرده کاریه؟؟

    فوریه 22, 2022 at 11:39 ق.ظ
    • admin پاسخ

      بله کار اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ساختمان در حال ساخت و نوساز هم در محدوده شهر تهران انجام میدهیم.

      فوریه 22, 2022 at 12:51 ب.ظ
  • یاسر فلاح پاسخ

    سلام.حدود ۱۵ متر ازلوله گاز کشی بانک فقط باز کردم.چقدر باید بگیرم

    مارس 6, 2022 at 7:05 ب.ظ
    • admin پاسخ

      سلام اگر لوله کشی گاز رو جمع آوری و با جوشکاری کور کرده باشید در حدود 300 هزار تومان دستمزد کار است. البته اگر لوله کشی گاز روکار بوده باشه این قیمت منصفانه است.

      مارس 7, 2022 at 12:00 ب.ظ
  • علی نظامدوست پاسخ

    سلام من با قیمتهای بالا موافق هستم ولی کدام کار کار باشه که کار کنیم بابت نبود کار اکثر زیر قیمت کار میکنن

    می 15, 2022 at 9:32 ب.ظ
  • د ح پاسخ

    سلام
    هزینه نقشه کشی و کارهای تا قبل از لوله کشی چطور محاسبه میشود؟

    می 21, 2022 at 4:19 ب.ظ
    • admin پاسخ

      سلام, هزینه نقشه لوله کشی گاز از دستمزد اجرای لوله کشی جدا بوده و توسط شرکت های نقشه کشی انجام شده و هزینه آن توسط مالک پرداخت میشود. این هزینه ها در حال حاضر حدودا بین 400 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متغیر هستند. معمولا دستمزد لوله کشی گاز شامل هزینه اجرای و احتمالا عایق کاری لوله کشی گاز بوده و موارد خارج از این بایستی توسط مالک هزینه شود.

      می 22, 2022 at 12:08 ب.ظ
  • وحید پاسخ

    متاسفانه حساب و کتاب دقیقی و جامعی وجود ندارد… کل لوله استفاده شده برای دو واحد ساختمان اینجانب ۷۰ متر بود. قبلش قرار بود از متری ۵۰ تومان برایم حساب کند که می‌شد ۳۵۰۰۰۰۰ ولی حالا لوله کش میگه ما متراژ کمتر از ۵۰ را ۵۰ متر در نظر میگیریم و بین ۵۰ تا ۱۰۰ هر چقدر باشد را ۱۰۰ متر در نظر می‌گیریم. یعنی الان ۴۰ متر اضافه تر دستمزد می‌خواهد که اصلا منطقی نیست یعنی حدود ۲میلیون اینجوری کشکی و کیلویی میخواد بگیره…عجیب است… کاش دولت هم حقوق کیلویی میداد به کارمندش

    ژوئن 24, 2022 at 11:49 ب.ظ
    • admin پاسخ

      البته حساب کتاب مجری مورد نظر شما من در آوردی بوده و این شکلی بوده و قیمت متری لوله کشی گاز دقیقا بر حسب میزان اجرای کار محاسبه میشود. ممکن است با کاهش متراژ تا حدی افزایش دستمزد داشته باشیم, اما اینکه متراژ لوله کشی گاز رو بخواهیم رند کنیم دور از انصاف بوده و یک ابداع برای درخواست اجرت بیشتری است. به طور کلی کارهای این شکلی بایستی به صورت چکی و کنترات پیش از شروع اجرای لوله کشی گاز و بر حسب نقشه تواقق شود, تا طرفین رضایت داشته باشند.

      ژوئن 26, 2022 at 1:29 ب.ظ
  • جبارزاده پاسخ

    با سلام
    یک ساختمان ۴ طبقه تک واحدی هر واحد ۱۱۵ متر
    یک کنتور و موتورخانه مرکزی دارد میخواهیم کنتور جدا و پکیج هر واحد بزاریم لوله کشی رو کار باشه قیمت متری چقدر میشه با لوله درز دار
    ممنون میشم جوابم بدین
    با تشکر

    جولای 26, 2022 at 10:22 ب.ظ
    • tehramin پاسخ

      تفکیک کنتور گاز در ساختمان های مسکونی دارای موتورخانه منطقی نیست, چرا که در ساختمان های دارای موتورخانه بیشترین سهم مصرف گاز مربوط به موتورخانه بوده و مصرف گاز خانگی به اندازه ای نیست که ارزش جدا کردن کنتور و مصرف گاز را داشته باشد. در صورت وجود واحدهای تجاری یا مراکز تهیه و پخت غذا هم بهتر است همان واحد تفکیک کنتور شده و یا اینکه با محاسبه مصرف گاز خانگی بدون نیاز به تفکیک کنتور اقدام به محاسبه هر واحد کنید.

      آگوست 4, 2022 at 3:42 ب.ظ
  • محمد وحیدی پاسخ

    سلام
    هزینه ۶۰متر لوله کشی داخل محوطه و مسیر راحت چقدر هست

    سپتامبر 17, 2022 at 10:10 ب.ظ
    • tehramin پاسخ

      بسته به سایز لوله کشی در حدود متری 200 تا 250 هزار تومان با لوله و اتصالات متغیر است.

      اکتبر 19, 2022 at 4:38 ب.ظ
  • نقشی پاسخ

    سلام،ببخشید لوله کشی گاز مایع پرفشار یک اینچ تا سه اینچ چجوری قیمتش محاسبه میشه؟

    فوریه 1, 2023 at 2:38 ب.ظ
    • tehramin پاسخ

      سلام , بستگی به متراژ کار و نصب تجهیزات داشته و فقط اجرت لوله کشی بین 250 تا 300 هزار تومان محاسبه میشود.

      می 2, 2023 at 6:17 ب.ظ
  • ملک پاسخ

    سلام اگر شخصی گاز کشی یک خانه ویلایی را انجام داده باشد آیا برای تهیه نقشه وتایید مهندس بایستی هزینه ای پرداخت گردد یا خیر؟ اگر باید پرداخت گردد حدود چقدر ؟خانه دوبلکس و دارای درخوایت دو کنتور G16 می باشد با تشکر

    اکتبر 4, 2023 at 4:12 ب.ظ
    • tehramin پاسخ

      هزینه نقشه و تایید نظام مهندسی و دیگر هزینه های جانبی بر عهده کارفرما بوده و مجری لوله کشی گاز فقط اجرت کار را دریافت میکند

      اکتبر 9, 2023 at 5:46 ب.ظ
  • tehramin پاسخ

    سلام , در حال حاضر در حدود 10 تا 12 میلیون اجرت و حدود 10 میلیون تومان مخارج خرید لوله و اتصالات گازکشی میشود.

    نوامبر 12, 2023 at 2:47 ب.ظ
  • سهیل پاسخ

    سلام ممنون از سایت خوبتون
    هزینه لوله کشی گاز که گفتید متری ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزارتومان برای مجری هست یا جوشکار
    میشه بگید دستمزد جوشکار چنده و هزینه مجری چنده ؟

    دسامبر 12, 2023 at 8:50 ب.ظ
    • tehramin پاسخ

      دستمزد 100 تا 120 هزار تومان بستگی به متراژ کار داشته و در صورتیکه پروژه بزرگ باشد شاید جوشکار از این مقدار کمتر هم دریافت کند.

      دسامبر 24, 2023 at 4:41 ب.ظ
  • امیر پاسخ

    سلام خیلی ممنون بابت اینکه اطلاعات خوب و جامعی دادید
    من می‌خوام از یک لوله گاز در راه پله انشعاب بگیرم به داخل واحدم تا بالکن حدودا ۵ متر میشه و ۴تا خم یا اتصال در مسیرش داره میشه هزینه با جنس را بفرمایید

    فوریه 8, 2024 at 10:24 ب.ظ
    • tehramin پاسخ

      قیمت لوله کشی گاز بستگی به تجهیزات به کار رفته, سایز و مسیر دارد, اما در حال حاضر با توجه به توضیحات شما, در حدود 2 تا 2/5 میلیون تومان هزینه دارد.

      فوریه 15, 2024 at 11:38 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *