تعمیر پکیج خیابان دولت

تعمیر پکیج خیابان دولت

تعمیر پکیج خیابان دولت

نصب, عیب یابی و تعمیر پکیج خیابان دولت و محدوده اطراف

تلفن : 09122437371-22533080 شبانه روزی

راه اندازی و سرویس فصلی پکیج شوفاژ دیواری, رفع سرد شدن رادیاتور شوفاژ و آب گرم مصرفی پکیج , رفع نشتی آب از زیر پکیج, رفع اروهای پکیج شوفاژ دیواری و ارایه سرویس و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور ,گلدیران, لورچ , تاچی , ایمرگاس , بوش , پکیج دیواری وایلان, پکیج  گرم ایران,  آریستون, ایساتیس ,  شوفاژ کار , پکیج  بوتان ,  تاچی , ایرفو , آماتیس , استانبول و سایر برندهای پکیج دیواری.

شستشو و رسوب زدایی مبدل پکیج دیواری, راه اندازی پکیج دیواری, تعویض و تعمیر برد پکیج , تعویض کلیه قطعات و لوازم یدکی, فلوسوییچ, فلومتر, شیر سراهی موتوری, سنسور , شیر و شلنگهای پکیج.

جهت استعلام قیمت و هزینه سرویس پکیج با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج خیابان دولت

سرویس و تعمیر پکیج خیابان دولت

پکیج شوفاژ دیواری مانند سایر دستگاهها احتیاج به چکاب و سرویس دوره ای دارد . هرچند که پکیج شوفاژ دیواری با اندازه کوچکش خیلی پیچیدگی خاصی ندارد, اما به خاطر کارکرد دایمی و خودکار خود همیشگی و اتوماتیک که در پکیج وجود داشته و هم کار گرم کردن آب مصرفی در کلیه روزهای سال و هم اینکه عمل گرم کردن رادیاتور, فن کویل, داکت اسپلیت و گرمایش از کف را در فصول سرد  برعهده دارد, که این عملکرد 2 منظورهه باعث کارکرد دایم و بالای دستگاه به خصوص در فصول سرد میشود. دقیقا این مساله تفاوت پکیج و آبگرمکن دیواری بوده که باعث شده استفاده از پکیج طرفداران زیادی پیدا کند. سرویس فصلی علاوه بر اینکه میتواند از خرابی پکیج و نیاز به تعمیر پکیج جلوگیری کند میتوان باعث افزایش طول عمر و کاهش مصرف گاز , برق و حتی آب شود .

در ماههای نخست نو بودن دستگاه , سرویس دوره ای خیلی مورد نیاز نیست,  اما بعد از حدود 1 تا 2 سال از کارکرد پکیج حتما بایستی به سرویس فصلی و حداقل سالانه به ویژه در ابتدای فصل سرما اهمیت دهید. در بعضی مواقع ممکن است رفع نکردن یک مشکل جزیی موجب تسری این اختلال, به سایر بخشهای پکیج دیواری شده و کار یک سرویس کوچک تبدیل به تعمیرات اساسی پکیج شود. به همین دلیل بهتر است حداقل 2 تا 3 سال یکبار نسبت به اسیدشویی و رسوب زادیی پکیج اقدام کنید.

نمایندگی تعمیر پکیج دولت

سرویس دوره ای علاوه بر اینکه میتواند از خراب شدن و نیاز به تعمیر پکیج جلوگیری کند میتوان باعث افزایش طول عمر و کاهش مصرف گاز , برق و حتی آب و کاهش هزینه ها با افزایش راندمان شود. یکی از موارد شایع در خرابی پکیج ها سرد شدن رادیاتور شوفاژ است که معمولا به دلیل عدم هواگیری مناسب رادیاتور شوفاژ یا اختلال در عملکرد قطعات پکیج است. البته رسوب گرفتن مدار گرمایش نیز از علل شایع در این مشکل است.

خدمات تاسیساتی تهران پایپر یکی از نمایندگی هایی است که به صورت 24 ساعته دارای سرویس کاران آماده برای اعزام به منطقه خیابان دولت میباشند. خدمات ما علاوه بر ارایه خدمات به سایر برندهای پکیج اعزام تعمیرکار دوره دیده در نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و دیگر مارکهای پکیج ایران و خارجی است.

نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور خیابان دولت

هرچند که تمایز آشکاری بین تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان وجود نداشته اما به دلیل اینکه این 2 برند مشهور طرفداران بسیاری را در بین برندهای مورد استفاده دارند , تهیه و خرید قطعات آنها راحت تر بوده و  سرویس پکیج های فوق را برای مالک و سرویس کار پکیج راحت تر میکند . اما در مورد رویه  کارکرد , استفاده و  راه اندازی پکیج دیواری هیچ اختلاف فاحشی وجود ندارد .

سیستم کاربری اکثر پکیجهای دیواری با هم یکسان بوده و فقط شکل قطعات و اندازه آنها ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند . از جمله پکیجی که طرفداران بسیاری در بازار ایران دارد و از قدیمی ترین پکیجها محسوب میشود پکیج شوفاژ دیواری بوتان است که تعمیرات آنها را میتوانید از خدمات سرویس و تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور در خیابان دولت درخواست نمایید.

به خاطر عبور حجم معینی آب از قسمتهای داخلی پکیج از یک سو و از طرف دیگر وجود آب حاوی املاح و سختی میباشد , این آب بر اثر بالارفتن درجه حرارت شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اکثر پکیجها پس از حدود 3 یا 4 سال موجب انسداد مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک منبع مسی میباشد که از طریق تبادل گرمایشی بین آب مدار گرمایش و آب سرد, آب گرم مصرفی تولید میکند.

از این رو شستشوی مبدل پکیج با استفاده از محلولهایی خاص از جمله خدماتی است که یک سرویس کار پکیج باید در آن مهارت کامل داشته باشد. تعویض قطعاتی مانند فلوسوییچ , حسگر , شیر , شلنگ , شیرسراهی و دیگر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک سرویس کار پکیج انجام میدهد.

یکی از عواملی که شیر بای پس آب به دلیل ورود رسوب و شن در حالت نیم بسته مانده و آب گرم وارد شده به مبدل آبگرم مصرفی بای پس می شود که در این وضعیت احتمال گرم نمودن آبگرم مصرفی در مبدل وجود نداشته باشد و آب گرم, سرد می شود.

موارد مختلفی شیلنگ یا شیرهای پکیج و نشتی از لوازمی مانند محل اتصال به مبدل و حتی ترک خوردن مبدل پکیج دیواری را میتوان از دلایل نشتی آب از زیر پکیج عنوان نمود. در صورت نشتی از شلنگهای پکیج این مساله کاملا مشخص بوده  و در برخی موارد احیانا یک اورینگ یا واشر از شیر سراهی یا قطعاتی مانند شیرسراهی موجب این نشتی ها زیر پکیج شود.

در صورت نیاز به خدمات سرویس و تعمیر پکیج خیابان دولت با تهران پایپر تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *