لوله کشی گاز ونک

لوله کشی گاز ونک

لوله کشی گاز ونک

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ونک خیابان ملاصدرا شیخ بهایی شیراز سيول و محدوده اطراف

تلفن: 09122437371 بدون تعطیلی

اجرا, تعویض و بازسازی لوله کشی گاز ساختمان, جابجایی کنتور و علمک  گاز خانگی, انتقال , اصلاح و جابجایی لوله گاز مسکونی و تجاری, انشعاب گیری و تغییر مسیر لوله های اصلی و فرعی منازل و مغازه, انسداد لوله های گاز بدون کاربرد, رفع نشتی و تعویض لوله های معیوب گاز, جوشکاری لوله های آتش نشانی و موتورخانه, تعویض و تعمیر کلکتور شوفاژخانه و کلیه خدمات جوشکاری لوله های فولادی ساختمانی.

لوله کشی گاز ونکخدمات لوله کشی گاز ونک

به طور کلی خدمات لوله کشی گاز شامل دو بخش اجرایی و تعمیراتی دسته بندی میشود. کار اجرایی مربوط به اجرای گازکشی در حین ساخت بنا بوده و توسط شرکت ها و پیمانکاران دارای مجوز اجرا میشود. در این بخش قبل, در حین انجام و بعد از اجرا ناظر سازمان مهندسی تک تک موارد اجرایی توسط مجریان را کنترل و بازرسی کرده و در صورت بی عیب و ایراد بودن تایید مینماید, تا انشعاب المک و مجوز نصب کنتور به ساختمان مربوط واگذار شود. این موارد شامل روند اداری و پروتکل های از پیش تعیین شده میباشد.

لوله کشی گاز ساختمان ها میتواند به دو شکل روکار وتوکار باشد,اما برای ساختمان های در حال ساخت معمولا از لوله کشی گاز توکار استفاده میشود, تا ظاهر بهتری داشته باشد. اصول و قواعد لوله کشی گاز توکار و روکار تقریبا شبیه یکدیگر بوده و فقط در گازکشی توکار بایستی از لوله های مانیسمان یا لوله های api  و اتصالات مانیسمان بدون درز استفاده شود. شیرآلات, الکترود جوشکاری, روش و ابزارالات هر دو متد یکسان است.

اما در بخش تعمیرات و تغییرات معمولا,اصلاحات مورد نیاز توسط جوشکارهای حرفه گازکشی و با توجه به نیاز درمحل انجام میگردد. در صورت نیاز به خدمات لوله کشی گاز ونک با ما تماس بگیرید.

تعمیرات لوله کشی گاز

اغلب خدمات لوله کشی گاز در محدوده ونک شامل تغییرات و اصلاحات داخلی گازکشی, درخواست جابجایی و خرده کاری های لوله کشی گاز است که بایستی با حوصله و تجرب کافی انجام شود. این خرده کاریها و جابجایی ها معمولا بدون نیاز به امور اداری انجام میشوند, چرا که طی این مراحل برای یک کار کوچک, مقداری زمانبر بوده و شاید اصلا چنین مجوزی نداده و عموما مجریان لوله کشی گاز از اجرای کار همراه با روند اداری کمی اجتناب میکنند.

کور کردن لوله گاز روشنایی و دیگر لوازم گازسوز مانند روشنایی و…, تغییرات احتمالی و جابجایی لوله گاز اجاق گاز آشپزخانه و پکیج, جابجایی کنتور گاز خانگی و فروشگاه ها, لوله کشی گاز مراکز پخت غذا و فست فودها برای نصب لوازم گازسوز از جمله خدمات لوله کشی گاز خرده کاری هستند, که در خواست زیادی دارند.

هزینه لوله کشی گاز

مخارج لوله کشی گاز حاصل جمع دستمزد و تهیه لوله گاز و دیگر تجهیزات گازرسانی است. وقتی صحبت از دستمزد لوله کشی گاز میکنیم, یعنی تمامی لوازم مصرفی مانند الکترود و نوار تفلون نیز بر عمده مالک است.

در حال حاضر قیمت لوله کشی گاز بستگی به متراژ از حدود متری 300 تا 500 هزار تومان برای مصارف خانگی بسته به سایز و نوع تجهیزات محاسبه میشود. در حدود متری 150 تا 170 هزار تومان دستمزد در متراژ متوسط و بالا و در حدود 140 تا 180 هزار تومان نیز هزینه خرید لوازم که با افزایش سایز بالاتر میرود. اما عموما یک لوله کشی گاز حرفه ای برای انجام خرده کاری لوله کشی گاز حداقل بین 800 هزار تومان تا 1 میلیون تومان دریافت میکند.

در صورت نیاز به خدمات لوله کشی گاز در ونک, ملاصدرا,جهان کودک, گاندی, شیخ بهایی, خیابان شیراز, برزیل, آ اس پ, خیابان ولیعصر با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *