تعمیر پکیج الهیه

تعمیر پکیج الهیه

تعمیر پکیج الهیه

خدمات سرویس و تعمیر پکیج الهیه 

تلفن 24 ساعته : 09122437371 بدون تعطیلی.

لوله کشی و نصب پکیج دیواری, سرویس اولیه و راه اندازی پکیج, عیب یابی و تعمیرات پکیج, کلیه برندهای ایرانی و خارجی, ایران رادیاتور, بوتان,گلدیران, ایساتیس, آریستون, بوش, هایسنس,گرم ایران, وایلانت, لورچ, ایمرگاس, فرولی و دیگر برندهای داخلی و خارجی در الهیه, خیابان فرشته,4 راه پارک وی,مقصود بیک, پل رومی و محدوده اطراف. رسوب زدایی و اسید شویی پکیج دیواری, رفع نشتی و آبریزی از پکیج, رفع علت سرد شدن آب مصرفی,علت سرد شدن رادیاتور پکیج؛ علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ, خاموش شدن و روشن نشدن پکیج, قطع آب شوفاژ و پکیج و کلیه خدمات و ایرادهای احتمالی پکیج با نمایندگی تعمیر پکیج و شوفاژ الهیه.

ارایه خدمات پکیج و رادیاتور شوفاژ به منطقه الهیه, خیابان فرشته,پارک وی, تختی, پل رومی, دکتر حسابی, باغ فردوس و محدوده اطراف.

تعمیر پکیج الهیهسرویس و تعمیر پکیج الهیه

پکیج دیواری یک دستگاه دو منظوره است. کار نخست پکیج تولید آب گرم مصرفی بوده که این عمل همواره در تمام طول سال انجام میشود. کار دیگر پکیج گرمایش رادیاتور یا سایر سیستم های گرمایشی مانند فن کویل و گرمایش از کف میباشد. گرمایش پکیج به صورت عمومی  در اوایل فصل سرما تا پایان زمستان انجام وظیفه میکند و برای این منظور بایستی در ابتدا و انتهای آن تنظیمات مربوطه انجام شود. به همین خاطر نیاز به سرویس و تعمیر پکیج در طول فصل سرما ضروری تر به نظر میرسد ,  هرچند که در صورت خرابی و از کار افتادن پکیج بایستی که فورا پکیج را درست کنیم.

از آنجا که همیشه میزان معینی آب از قطعات داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی رسوباتی میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از حدود 3 یا 4 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

از این رو رسوب زدایی مبدل پکیج با استفاده از اسید و محلولهای مخصوص از جمله سرویسهایی است که یک تعمیرکار پکیج بایستی به آن مسلط باشد . تعویض قطعاتی مانند فلوسوییچ و ترمستات و دیگر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک سرویس کار پکیج انجام میدهد.

سرویس پکیج به طور دوره ای میتواند علاوه بر بازدهی بیشتر به عمر پکیج کمک کند. مثل هر وسیله ای پکیج دیواری هم نیاز به سرویس و نگهداری  فصلی و سالانه دارد . هرچند که پکیج شوفاژ دیواری ظاهرا معمولی به نظر میرسد اما به خاطر سیستم خودکاری که در دستگاه وجود داشته و هم وظیفه گرم کردن آب سرد درتمام طول سال و هم اینکه گرمایش محیط را در فصول سرد  برعهده دارد که  این عملکرد دوگانه موجب کارکرد دایم و بالای دستگاه به خصوص در فصول سرد میشود. سرویس دوره ای علاوه بر اینکه میتواند از خرابی پکیج و نیاز به تعمیر پکیج جلوگیری کند میتوان موجب افزایش طول عمر و کاهش مصرف گاز , برق و حتی آب شود.

ترجیحا سعی کنید, در اوایل فصل سرما و در تبدیل وضعیت تابستانی به زمستانی پکیج, کار سرویس و تعمیر پکیج الهیه توسط یک سرویس کار خبره انجام شود. این سرویس ها, شاید سطحی و غیر ضرروی به نظر برسند, اما احتمالا بشود از ایرادات ریز و درشت بیشتر پکیج جلوگیری کرد و تنظیمات پکیج به درستی انجام شود.

لیست خرابی های رایج پکیج و روش های رفع آن

عیب یابی پکیج نیاز به آگاهی فنی و تجربه فراوانی دارد. برخی اوقات یک خطا نشان دهنده چند ایراد متفاوت در دستگاه پکیج بوده و بایستی با توجه به علایم و تسلط تجربی با آزمون و خطا, مشکل اصلی را پیدا و رفع نمود. در ادامه تعدادی از خرابی های رایج پکیج را آورده ایم. در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیر پکیج در الهیه تهران پایپر را باخبر کنید.

از کار افتادن پکیج

افت فشار یا قطع آب و گاز , قطع شدن برق یا سوختن بردکنترل از مهمترین عوامل خاموش شدن پکیج است. عدم وجود هوای کافی به دلیل گرفتگی دودکش و یا خرابی سنسور دود از دیگر علل خاموش شدن پکیج است. افت فشار بار پکیج نیز میتواند باعث خاموش شدن پکیج دیواری شود.

استارت نخوردن پکیج

تقریبا کلیه دلایل از کارافتادگی پکیج میتواند موجب روشن نشدن پکیج باشد. از دیگر علل روشن نشدن پکیج این است که  انسداد لوله ها به وسیله هوا و یا رسوب می باشد. علاوه بر آن این امکان وجود دارد که به علت عدم تنظیم فشار پکیج، دستگاه نمی تواند روشن شود. مشکل در مشعل و شمعک پکیج و یا بالا رفتن زیاد دمای آب از دلایل دیگر روشن نشدن پکیج می باشد.

بعضی از خرابی های پکیج ممکن است علل متفاوتی داشته باشند که ناچار یکی یکی مورد بررسی شده تا دقیقا ایراد مورد نظر رفع شود.

در صورتی که شعله دستگاه پکیج زیاد است ,شیر برقی گاز را تنظیم کنیم.

استارت همراه با صدای منفجر شدن پکیج دیواری

برخی اوقات پکیج شوفاژ انفجاری در هنگام روشن شدن و شروع به کار صدای زیادی دارد. ممکن است که حداکثر فشار گاز شیربرقی گاز دستگاه پکیج و یا اندازه الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر کافی نباشد و یا مشکل از خرابی الکترود جرقه و سیم مربوطه یا خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل پکیج دیواری بوده یا مشکل از انسداد دودکش و استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب باشد.

افت بار پکیج

نشتی از لوله کشی مدار گرمایش, شیر رادیاتور یا حوله خشک کن نیز یک نشانه اصلی برای افت بار پکیج و خاموش شدن پکیج است. حتی یک نشتی ریز میتواند در سیستم لوله کشی یا رادیاتور باعث خاموش کردن پکیج شود.

دلایل مختلفی مانند خرابی شیلنگ یا شیرهای پکیج از یکطرف و نشتی از لوازمی مانند محل اتصال به مبدل و حتی سوراخ شدن مبدل پکیج دیواری را میتوان از دلایل نشتی آب از زیر پکیج عنوان نمود.

دلیل سرد شدن آب گرم پکیج

علت سرد شدن آب مصرفی میتواند کم بودن فشار گاز یا آب سرد مصرفی باشد. این مشکل به خصوص در اوج مصرف گاز به دلیل کم بودن انشعاب یا بالا بودن مصرف گاز در ساختمان باشد. در مورد کم شدن فشار آب سرد هم در طبقات بالا و در فصل تابستان این مشکل بیشتر نمود پیدا میکند. ایجاد رسوب در مبدل ثانویه نیز از دلایل رایج و تشدید این مساله است که بایستی با اسیدشویی مبدل پکیج مشکل را حل نمود.

در صورت نیاز به خدمات سرویس و تعمیر پکیج الهیه با ما در تهران پایپر نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *