اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز سعادت آباد

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز سعادت آباد

لوله کشی گاز سعادت آباد

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز سعادت آباد 

تلفن: 09122437371-22533080 بدون تعطیلی

اجرای گازکشی, جوشکاری لوله های موتورخانه و ساخت و تعمیر کلکتور موتورخانه, لوله کشی آتش نشانی توسط اکیپ جوشکار مجرب و حرفه ای.

اجرای لوله کشی بناهای در حال ساخت, جابجایی کنتور و المک گاز ساختمان, خرده کاری لوله کشی گاز خانگی, اصلاح, تغییر مسیر و جابجایی گازکشی داخل ساختمان, لوله کشی گاز آشپزخانه و پکیج, انشعاب گیری برای نصب اجاق گاز,فر, پکیج, آبگرمکن,  مشعل موتورخانه , بارباکیو, لوله کشی گاز آشپزخانه های صنعتی, رستوران, فست فود و مراکز پخت غذا, انسداد لوله کشی گاز بلا استفاده روشنایی و شومینه و کلیه خدمات لوله کشی گاز خانگی, تجاری در محدوده سعادت آباد, میدان کاج, سرو, فرهنگ, صرافها, 24 متری, کوی فراز, بوستان, فرحزادی, بلوار دریا و مناطق اطراف.

لوله کشی گاز سعادت آبادخدمات لوله کشی گاز سعادت آباد

خدمات لوله کشی گاز سعادت آباد به دو بخش اجرایی و تعمیرات گازکشی تقسیم بندی شده که البته از لحاظ استانداردی تفاوت چندانی نداشته و اصولا در لوله کشی گاز بایستی حتی در جزییات تمامی ضوابط و مقررات لوله کشی گاز لحاظ شوند. بخش اجرایی گازکشی ساختمان بیشتر شامل بر بناهای مسکونی, تجاری و اداری در حال ساخت بوده و در این بخش عموما احتیاج به تاییدیه شرکت گاز و سازمان های ذیربط برای اخذ انشعاب و کنتور گاز میباشد. تفکیک کنتور و تعمیرات علمک اصلی نیز از نوع خدمات لوله کشی گاز محسوب میشود.

فاز دیگری از خدمات لوله کشی گاز مربوط به تعمیرات, انتقال, اصلاح مسیر و انشعاب گیری ها فرعی است که بایستی توسط جوشکاری مجرب لوله کشی گاز انجام شود. استفاده از شیوه های متفرقه به غیر از گازکشی با لوله فولادی,مانند استفاده از لوله گالوانیزه به جای گاز یا لوله های پلاستیکی غیراصولی بوده و برای انشعاب گیری و اجرای لوله کشی حتما بایستی از جوشکاری لوله گاز با لوله اتصالات مخصوص و استاندارد صورت گیرد. شیرهای گاز نیز شیرهای مخصوص گاز بوده که باید علامت استاندارد را داشته باشند.

گازکشی ساختمان از لحاظ سطح اجرایی, بسته به شرایط جنرال ساختمان و مرحله ساخت, با دو شیوه لوله کشی گاز روکار و توکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز مطابق ضوابط قانونی سازمان مهندسی هستند که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از تهیه ملزومات تا سایز لوله کشی گاز مشخص شده است. معمولا ساختمان های در حال ساخت از گازکشی توکار و ساختمان هایی که در حال سکونت هستند از گازکشی روکار استفاده میکنند.

در هنگام اجرای لوله کشی گاز الزاما کلیه جزییات از قبیل عایق بند و مهار لوله کشی رعایت شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را اجرای لوله کشی گاز سعادت آباد خواهد زد.

خرده کاری لوله کشی گاز

اما بیشترین خدمات لوله کشی گاز در سعادت آباد که سهم زیادی در بخش گازکشی از لحاظ تعداد دارد, مربوط به اصلاحات داخلی گازکشی, درخواست جابجایی و خرده کاری های لوله کشی گاز است. این خرده کاریها و اصلاحات معمولا بدون نیاز به مجوز انجام میشوند, چرا که اخذ مجوز برای یک کار جزیی, کمی وقت گیر بوده و شاید نشدنی باشد و عموما مجریان لوله کشی گاز از اجرای کار همراه با روند اداری فرار میکنند.

انسداد لوله گاز روشنایی قدیمی و دیگر لوازم گازسوز مانند شومینه و…, تغییرات احتمالی و جابجایی لوله گاز اجاق گاز آشپزخانه و پکیج, جابجایی کنتور گاز خانگی و مغازه ها, لوله کشی گاز رستورانها و تهیه غذا برای نصب لوازم گازسوز از جمله خدمات لوله کشی گاز ریز و درشتی هستند, که در خواست زیادی دارند.

قیمت لوله کشی گاز خانگی

قیمت لوله کشی گاز مجموع جمع اجرت و قیمت لوله گاز و دیگر تجهیزات گازکشی است. منظور از دستمزد لوله کشی گاز این است که فقط ابزارآلات بر عهده مجری و پیمانکار بوده, یعنی کلیه لوازم مصرفی مانند الکترود و نوار تفلون نیز بر عمده کارفرما است. 

در حال حاضر قیمت لوله کشی گاز بستگی به متراژ از حدود متری 400 تا 600 هزار تومان برای مصارف خانگی بسته به سایز و نوع تجهیزات محاسبه میشود. در حدود متری 150 تا 200 هزار تومان دستمزد در متراژ متوسط و بالا و در حدود 150 تا 200 هزار تومان نیز هزینه خرید لوازم که با افزایش سایز بالاتر میرود. حداقل دستمزد یک لوله کش گاز برای خرده کاری نیز بین 700 هزارتومان تا 1 میلیون تومان است.

در صورت نیاز به خدمات لوله کشی گاز در سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *