اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز غرب تهران

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز غرب تهران

لوله کشی گاز غرب تهران

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز غرب تهران

تلفن: 09122437371-22533080 بدون تعطیلی, کلی و خرده کاری لوله کشی گاز, جوشکاری لوله های موتورخانه, ساخت و تعمیرات کلکتور شوفاژ و لوله کشی آتش نشانی.

اجرا و تعمیرات جوشکاری لوله گاز ساختمان, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز داخل ساختمان, جابجایی کنتور و علمک گاز ساختمان, اجرای گازکشی با جواز تاییدیه سازمان نظام مهندسی, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز آشپزخانه, پکیج و مشعل, اجرا و تعمیرات لوله کشی آتش نشانی, جابجایی و انشعاب گیری لوله گاز مسکونی, تجاری, رستوران و مراکز پخت غذا و کلیه خدمات لوله کشی گاز غرب تهران, صادقیه,سعادت آباد, مرزداران, پونک,جنت آباد, شهرزیبا, ستاری, شهران, سازمان برنامه, گیشا, ستارخان, خیابان آزادی و کلیه نقاط غرب تهران

لوله کشی گاز غرب تهرانخدمات لوله کشی گاز غرب تهران

برای اجرای لوله کشی گاز ساختمان های در حال ساخت ابتدا بایستی با یک پیمانکار یا اجرا کننده لوله کشی گاز دارای تاییدیه توافق کرده و یک قرار داد رسمی نوشت. سپس با مراجعه به سازمان نظام مهندسی و ارایه مدارک مالیکیت و مجوزهای لازم , مراحل اداری و پیش نقشه به آن سازمان ارایه شده و پس از تایید نقشه و معرفی ناظر لوله کشی گاز ساختمان, کار اجرایی و عملیات لوله کشی گاز در ساختمان شروع میشود.

لوله کشی گاز ساختمان به دو شکل لوله کشی گاز توکار و روکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز پیرو ضوابط قانونی سازمان مهندسی هستند که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوازم تا سایز لوله کشی گاز مشخص شده است.

برای لوله کشی گاز توکار بایستی از لوله گاز مانیسمان یا لوله گاز api و اتصالات مانیسمان استفاده شود. قیمت لوله مانیسمان نسبت به قیمت لوله گاز api سپاهان در حدود 10 تا 15 درصد گران تر است.

لوله کشی گاز روکار را میتوان با لوله های درزدار و اتصالات درزدار استاندارد نیز انجام داد. اما تمام انواع شیر گاز و دیگر تجهیزات جانبی لوله کشی گاز الزاما استاندارد باشند. بهترین برند برای لوله کشی گاز روکار, لوله درزدار استاندارد و برای لوله کشی گاز لوله ها بایستی مانیسمان یا api با اتصالات مانیسمان نیاز است. بهترین مارک لوله کشی توکار, لوله مانیسمان اهواز و یا لوله api سپاهان است.

در حین اجرای لوله کشی گاز بایستی کلیه جزییات از قبیل عایق کاری و بست کاری لوله کشی رعایت شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را بر حسن اجرای لوله کشی گاز غرب تهران خواهد زد.

خرده کاری لوله گاز

اغلب خدمات لوله کشی گاز در غرب تهران شامل تغییرات و اصلاحات داخلی گازکشی, درخواست جابجایی و خرده کاری های لوله کشی گاز است که بایستی به دقت انجام شود. این خرده کاریها و جابجایی ها معمولا بدون نیاز به مجوز انجام میشوند, چرا که اخذ مجوز برای یک کار کوچک, کمی وقت گیر بوده و شاید اصلا چنین مجوزی نداده و عموما مجریان لوله کشی گاز از اجرای کار همراه با روند اداری کمی اجتناب میکنند.

انسداد لوله گاز روشنایی و دیگر لوازم گازسوز مانند شومینه و…, تغییرات احتمالی و جابجایی لوله گاز اجاق گاز آشپزخانه و پکیج, جابجایی کنتور گاز خانگی و مغازه ها, لوله کشی گاز رستورانها و فست فودها برای نصب لوازم گازسوز از جمله خدمات لوله کشی گاز ریز و درشتی هستند, که در خواست زیادی دارند.

دستمزد لوله کشی گاز خانگی

دستمزد کورکردن یاانسداد لوله کشی گاز 1/2, بین  600 تا 800 هزار تومان

هزینه تغییر مسیر لوله کشی گاز آشپزخانه تا 1 متر 550 تا 950 هزار تومان

اجرت انشعاب گیری و لوله کشی گاز تا 3 متر حدود 900 تا 1/400 هزار تومان

قیمت متری لوله کشی گاز برای پنج متر تا 10 متر متری 250 تا 300 هزار تومان

قیمت های فوق برای لوله های با سایز پایین , لوله کشی در دسترس و پیچیدگی کم بوده و برای براورد هزینه و قیمت لوله کشی گاز در ارتفاع و پیچ و خم اتصالات زیاد بایستی محل بازدید شده و یا از طریق فیلم و عکس قیمت گذاری شود.

بدیهی است که هزینه جنس وسایل لوله کشی گاز پای کارفرما میباشد.

اخیرا جابجایی لوله گاز آشپزخانه بخاطر تغییر دکوراسیون و نصب گاز رومیزی متداول شده و بخاطر این ممکن است, تغییراتی هرچند کوچک در مسیر و جهت لوله کشی گاز ایجاد شود. بهتر است بخاطر کاهش هزینه و دردسرهای احتمالی از لوله کشی گاز با لوله سبز و سفید و لوله های دنده ای پرهیز کنید. زیرا از نظر اداره گاز این کار غیراصولی بوده و ممکن است مخاطره آمیز باشد.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *