سرویس و تعمیر پکیج ونک شوفاژ دیواری ایران رادیاتور بوتان

سرویس و تعمیر پکیج ونک شوفاژ دیواری ایران رادیاتور بوتان

تعمیر پکیج ونک

نصب , راه اندازی و تعمیر پکیج ونک سرویس شوفاژ دیواری کلیه برندهای پکیج

تلفن : 09122437371-22533080 تعمیرات شبانه روزی پکیج ایران رادیاتور و بوتان

نصب و لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری از صفر تا صد

سرویس دوره ای,سالانه و راه اندازی پکیج دیواری , شستشو و رسوب زدایی پکیج دیواری

عیب یابی و رفع خرابی پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور , بوتان , لورچ , تاچی ,گلدیران , ایساتیس , آریستون , بوش  , استانبول , گرم ایران , وایلانت , شوفاژکار  , آماتیس و تمام مارکهای پکیج موجود در بازار 

تعمیر پکیج شوفاژ دیواری محدوده میدان ونک

ارایه کلیه خدمات پکیج دیواری در محدوده میدان ونک , خیابان ملاصدرا , برزیل , شیخ بهایی , شیراز , جهان کودک و محدوده اطراف با مناسب ترین هزینه سرویس پکیج در منطقه.

تعمیر پکیج ونک

سرویس دوره ای پکیج شوفاژ دیواری

سرویس دوره ای پکیج شوفاژ دیواری نه یک انتخاب بلکه یک الزام محسوب میشود. به دلیل 2 منظوره بودن پکیج هم در بخش تولید آبگرم مصرفی و هم در گرم کردن محیط از طریق رادیاتور , گرمایش از کف و سایر تبادل  کننده های حرارتی پکیج دیواری هم در فصول گرم و هم در فصول سرد در حال کار است و به دلیل فشار مضاعف در ماههای سرد سال حداقل یک سرویس در ابتدای شروع فصل سرما بایستی حتما صورت بگیرد.

سروی پکیج علاوه بر افزایش راندمان و طول عمر پکیج , موجب میشود که مصرف گاز , آب و برق تا میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند . شستشوی 2 یا 3 سال یکبار مبدل پکیج دیواری هم میتواند به میزان قابل توجهی بهروری پکیج را افزایش دهد و در ادامه باعث نیاز کمتر به سرویس و تعمیر پکیج میشود.

تعمیر پکیج شوفاژ دیواری میدان ونک

در حال حاضر بیش از 90 درصد پکیج های ساختمانها در حال حاضر یا ایران رادیاتور هستند و یا برند بوتان در مدلهای مختلف. از آنجا که معمولا ترجیج داده میشود که سرویس و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور و بوتان توسط نمایندگی خدمات پکیج ایران رادیاتور و بوتان انجام شود, به خصوص در فصل سرما این سرویسها با تاخیر انجام گشته و ممکن است به دلیل عجولانه بودن آن به درستی انجام نگردد , به دلیل  حیاتی بودن  این تعمیرات به ویژه در فصل سرما بسیاری ترجیج میدهند از تعمیرکاران پکیج حرفه ای و آزاد کمک  بگیرند و این مساله هم از لحاظ سرعت و هم از نظر کیفیت امتیاز ویژه ای برای مشتریان محسوب میشود.

همانطور که میدانید حجم معینی آب از قطعات داخلی پکیج در گردش است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی شامل ذرات ریز باردار میباشد, این آب بر اثر افزایش درجه حرارت شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در بسیاری از  مواقع پس از حدود 2 یا 3 سال موجب پوشیده شدن سطح داخلی مبدل از ته نشینهای املاح  میشود. مبدل پکیج یک مخزن مسی است که آب گرم مصرفی را تامین میکند.

به همین دلیل شستشوی مبدل پکیج بوسیله اسیدهای ویژه از جمله سرویسهایی است که یک تعمیرکار پکیج انجام میدهد. عیب یابی , تعمیر تعویض لوازم مختلف پکیج مثل فلومتر و ترمستات حد و سایر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک سرویس کار پکیج انجام میدهد.

ولی پیش از اقدام به تعویض و تعمیر باید که عبوب پکیج دیواری مشخص شود و بعد به تعویض قطعات یا حتی اسیدشویی دست بزنیم. نوع خرابی و علایم میدانی در تشخیص عیب پکیج حایز اهمیت بوده و در بسیاری از پکیج های دیواری از یک راهکار یکسان استفاده میشود اما ممکن است در برخی برندهای پکیج شوفاژ دیواری فرق داشته باشند.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *