تعمیر پکیج فرمانیه

تعمیر پکیج فرمانیه

تعمیر پکیج فرمانیه

نصب , راه اندازی و تعمیر پکیج فرمانیه

تلفن : 09122437371-22533080 بدون تعطیلی هفته شبانه روزی

نصب , سرویس و راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری

رسوب زدایی و شستشوی مبدل پکیج دیواری , سرویس تعویض و تعمیر قطعات پکیج

سرویس راه اندازی زمستانی و تابستانی پکیج دیواری کلیه پکیج های ایرانی و خارجی

نمایندگی تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور , بوتان , ایساتیس , ,گلدیران,  لورچ , ایمرگاس , بوش , پکیج دیواری وایلان, پکیج  گرم ایران,  آریستون, ایساتیس ,  شوفاژ کار ,  تاچی , ایرفو , آماتیس , استانبول و دیگر مارکهای پکیج شوفاژ

اسیدشویی و رسوب زدایی پکیج, تعویض برد, فلوسوئیچ پکیج , شلنگ و شیر , شیرسراهی , مبدل و دیگر لوازم معیوب پکیج.

تعمیر پکیج فرمانیه

سرویس و تعمیر پکیج فرمانیه

دستگاه شوفاژ دیواری یک وسیله با عملکرد 2 منظوره است . کار ابتدایی پکیج تولید آب گرم مصرفی بوده که این کار را در تمام طول سال انجام میدهد. تکلیف پکیج گرم کردن رادیاتور یا سیستم گرمایش از کف میباشد . در مورد دوم معمولا در فصول سرد سال پکیج انجام وظیفه میکند . به همین دلیل نیاز به سرویس و تعمیر پکیج در طول فصل سرما ضروری تر به نظر میرسد ,  هرچند که در صورت خرابی و از کار افتادن پکیج بایستی که فورا پکیج را درست کنیم.

از آنجا که همیشه میزان معینی آب از قطعات درونی پکیج و مدار گرمایش و آب مصرفی در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی املاح میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از حدود 2 یا 3 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

به همین خاطر شستشوی  مبدل پکیج با استفاده از اسید و مواد شیمیایی ویژه از جمله سرویسهایی است که یک تعمیرکار پکیج بایستی در یک مکان خاص و با شرایط ایمنی و حفظ سلامت خود و اطرافیان انجام دهد. تعویض قطعاتی مانند فلوسوییچ و ترمستات و دیگر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک سرویس کار پکیج انجام میدهد.

راه اندازی پکیج فرمانیه

سرویس و راه اندازی پکیج به منظور کاهش نیاز به تعمیر پکیج در منطقه فرمانیه به صورت فصلی حداقل در ابتدای فصل سرما نیاز است. هواگیری رادیاتور و در صورت نیاز شستشوی رادیاتور شوفاژ, تنظیم درجه حرارت آب مصرفی و رادیاتورها از کارهایی است که در ابتدای فصل انجام شده و در صورت نقص عملکرد بایستی برای جلوگیری از خرابیهای بیشتر و کاهش مصرف گاز و افزایش راندمان انجام شود. سرد شدن آب مصرفی پکیج و سرد بودن رادیاتور شوفاژ از جمله مواردی است که متوجه خرابی پکیج دیواری میشویم. اما در برخی موارد ممکن است از زیر پکیج  نشتی هایی حادث شود و یا اینکه بر اثر گذشت زمان و کارکرد نیاز به تعویض قطعات باشد.

برای راه اندازی پکیج مراحل زیر را طی کنید.

شیر  آب مصرفی یا پرکن پکیج را باز کنید.

شیر گاز پکیج را باز کرده و از متصل بودنبرق پکیج مطمین شوید.

مدار آب مصرفی را با بازکردن یک شیر آب هواگیری نمایید .

پرکردن و هواگیری مدار گرمایش و رساندن فشار پکیج به 1.5 بار موجب آماده شدن پکیج در حالت عادی برای استفاده شما میشود.

هوا به اندازه مورد نیاز برای استارت پکیج یک پارامتر اصلی  در تولید جرقه و ایجاد شعله است را هم باید مدنظر داشت, چرا که در برخی موارد فن‌ها دچار مشکل می‌شوند و احتراق به صورت درست صورت نمی‌گیرد.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور فرمانیه

خدمات تاسیساتی تهران پایپر یکی از شرکتهای فعال خدماتی است که به صورت 24 ساعته دارای سرویس کاران آماده برای اعزام به منطقه فرمانیه میباشند . خدمات ما علاوه بر ارایه خدمات به سایر برندهای پکیج اعزام تعمیرکار دوره دیده در نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و دیگر مارکهای پکیج ایران و خارجی است. جهت استعلام قیمت و هزینه سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور با ما تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج بوتان فرمانیه

هرچند که تفاوت مشهودی بین تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان وجود نداشته اما به دلیل اینکه این 2 برند مشهور طرفداران بسیاری را در بین برندهای مورد استفاده دارند, تهیه و خرید قطعات آنها راحت تر بوده و سرویس پکیج های فوق را برای مالک و سرویس کار پکیج راحت تر میکند . اما در مورد رویه  کارکرد , استفاده و  راه اندازی پکیج دیواری هیچ تفاوت عمده ای وجود ندارد.

سیستم کاربری اکثر پکیجهای دیواری با هم یکسان بوده و فقط شکل قطعات و اندازه آنها ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند . از جمله پکیجی که طرفداران بسیاری در بازار ایران دارد و از قدیمی ترین پکیجها محسوب میشود پکیج شوفاژ دیواری بوتان است که تعمیرات آنها را میتوانید از خدمات سرویس و تعمیر پکیج بوتان فرمانیه درخواست نمایید.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *