سرویس و تعمیر پکیج ازگل ایران رادیاتور بوتان و..

سرویس و تعمیر پکیج ازگل ایران رادیاتور بوتان و..

تعمیر پکیج ازگل

نصب,لوله کشی , راه اندازی و تعمیر پکیج ازگل

تلفن: 09122437371 بدون تعطیلی و شبانه روزی.

راه اندازی و سرویس فصلی پکیج شوفاژ دیواری, رفع سرد شدن رادیاتور شوفاژ و آب گرم مصرفی پکیج , رفع نشتی آب از زیر پکیج, رفع اروهای پکیج شوفاژ دیواری و ارایه سرویس و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور ,گلدیران, لورچ , تاچی , ایمرگاس , بوش , پکیج دیواری وایلان, پکیج  گرم ایران,  آریستون, ایساتیس ,  شوفاژ کار , پکیج  بوتان ,  تاچی , ایرفو , آماتیس , استانبول و سایر برندهای پکیج دیواری.

تعمیر پکیج ازگلخدمات تعمیر پکیج ازگل

عیب یابی و تعمیرات پکیج, تعویض قطعات معیوب, رسوب زدایی , اسید شویی و سرویس کامل پکیج دیواری, رفع نشتی و آبریزی از پکیج, رفع علت سرد شدن آب مصرفی, گرم نشدن رادیاتور شوفاژ, تعمیر و تعویض برد کنترل, خاموش شدن و روشن نشدن پکیج و کلیه خدمات و ایرادهای احتمالی پکیج, سرویس دوره ای و راه اندازی پکیج دیواری.

پکیج دیواری نیز مثل هر دستگاه دیگری نیاز به سرویسهای دوره ای دارد. هرچند که ساختار پکیج شوفاژ دیواری نسبتا ساده به نظر میرسد اما به دلیل عملکرد دوگانه ای که در دستگاه وجود داشته و در عین تولید آب سرد و گرم مصرفی  وظیفه گرمایش محیط را نیز برعهده دارد این مساله سبب استهلاک بالای دستگاه به خصوص در فصول سرد میشود. سرویس دوره ای در هنگام راه اندازی پکیج در حالت زمستانه و تابستانه علاوه بر محاسن فوق نیاز به تعمیر پکیج دیواری را هم تا حد زیادی کمتر میکند.

به طور کلی در چند سال اول استفاده از یک پکیج نو شاید خیلی احتیاج به سرویس و تعمیر پیدا نداشته باشد, اما اگر ترتیبی اتخاذ شود که به صورت سالانه یک چک کلی شود ممکن است تا حد زیادی باعث کاهش هزینه در آینده شود. چرا که با وجود مخارج گران قیمت تهیه و خرید قطعات یدکی پکیج ممکن است یک رفع عیب کوچک باعث افزایش ظول عمر پکیج دیواری شود. در صورت نیاز به خدمات سرویس و تعمیر پکیج در ازگل با ما تماس بگیرید.

ساختار کلی پکیج دیواری

پکیج شوفاژ دیواری سیستمی گرمایشی میباشد که به جای موتورخانه های مرکزی و آبگرمکن  و آب گرم مصرفی و گرمایش ساختمان را  توسط رادیاتور , گرمایش از کف , فن کویل  و آب گرم مصرفی شیرها جهت رفاه و آسایش مصرف کننده و برطرف کردن نیازهایی از قبیل شستشو و حمام و غیره را انجام میدهد.

توسعه صنعت انبوه سازی در ایران و نیاز  این ساختمانها به سیستم گرمایش و از طرفی استقلال مصرف و  اقتصادی بودن استفاده از پکیج ها جهت تولید آب گرم و گرمایش ساختمان ، این دستگاههای نسبتا جدید را بسیار پر طذفدار و پر استفاده نموده است.

باتوجه به رواج روزافزون دستگاه های پکیج در منازل مسکونی , تجاری و غیر مسکونی ومتقابلا احتیاج  این بازار به نیروی سرویسکار و تعمیرکار ماهر ، به علت کمبود نیروی متخصص کافی در زمینه نصب و راه اندازی و تعیرات پکیج این صنعت مهم بعضا با مشکلاتی در زمینه ارایه خدمات روبرو شده است.

عیب یابی پکیج شوفاژ دیواری

در ادامه لیستی از خرابی های مختلف پکیج را ذکر میکنیم:

  1. خاموش شدن فوری پکیج
  2. چرا پکیج دیواری روشن نمیشود؟
  3. نشت آب از پکیج
  4. سر و صدای ناجور پکیج
  5. گرم نشدن آب مصرفی پکیج
  6. سرد بودن رادیاتورها
  7. بوی بد پکیج

در صورتی که پکیج روشن نشد اول از همه آن را ریست کنید. در اکثر موارد با یک ری استارت  پکیج دیواری مجددا به کار میفتد. اگر با روشن و خاموش کردن, ایراد رفع نشد رادیاتور را هواگیری کنید.

خرابی برد کنترل, افت فشار گاز و آب, خرابی مبدل, افت فشار بار پکیج, خرابی قطعاتی مانند ترموستات, NTC یا فلوسوییچ پکیج از دلایل اصلی خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج است.

خرابی پمپ سیرکولاتور پکیج, خرابی فلوسوئیچ, عمل نکردن سیستم بای پس پکیج و خرابی شیر سه راهی موتوری از دلایل گرم نشدن رادیاتورها هستند. البته علت سرد شدن رادیاتور شوفاژ ممکن است وجود رسوب در مدار گرمایش نیز باشد.

نشتی از شیر رادیاتور یا حوله خشک کن نیز یک نشانه اصلی برای افت بار پکیج و خاموش شدن پکیج است. حتی یک نشتی ریز میتواند در سیستم لوله کشی یا رادیاتور باعث خاموش کردن پکیج شود.

دلایل مختلفی مانند خرابی شیلنگ یا شیرهای پکیج از یکطرف و نشتی از لوازمی مانند محل اتصال به مبدل و حتی سوراخ شدن مبدل پکیج دیواری را میتوان از دلایل نشتی آب از زیر پکیج عنوان نمود.

علت سرد شدن آب مصرفی میتواند کم بودن فشار گاز یا آب سرد مصرفی باشد. این مشکل به خصوص در اوج مصرف گاز به دلیل کم بودن انشعاب یا بالا بودن مصرف گاز در ساختمان باشد. در مورد کم شدن فشار آب سرد هم در طبقات بالا و در فصل تابستان این مشکل بیشتر نمود پیدا میکند. ایجاد رسوب در مبدل ثانویه نیز از دلایل رایج و تشدید این مساله است که بایستی با اسیدشویی مبدل پکیج مشکل را حل نمود. برای اعزام نزدیک ترین سرویس کار و تعمیرکار پکیج در ازگل با تلفن های بالا تماس بگیرید.

چرا پکیج دیواری روشن نمیشود؟

از متداول ترین خرابی های پکیج دیواری، عدم روشن شدن آن به دلایل متفاوت می باشد. از اصلی ترین دلایل آن گرفتگی لوله ها به وسیله هوا و یا رسوب می باشد. علاوه بر آن این امکان وجود دارد که به علت افت بار فشار پکیج، دستگاه نمی تواند روشن شود. مشکل در مشعل و شمعک پکیج و یا بالا رفتن زیاد دمای آب از دلایل دیگر روشن نشدن پکیج می باشد.

علت افت فشار بار پکیج

افت فشار پکیج موجب خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج میشود. پکیج یک سیستم گرمایشی بسته بوده و بایستی در یک شرایط فشاری مشخص کار کند. نشتی از رادیاتور و لوله کشی شوفاژ, خرابی شیر اطمینان, گیج فشار پکیج و حتی منبع انبساط میتواند موجب افت فشار پکیج باشد. به هر حال این مشکل برای تعمیر پکیج ازگل بایستی سریعا رفع شود, تا بتوانید پکیج را روشن کنید.

ریزش آب از زیر پکیج

نشتی از شلنگ ها و شیرآلات پکیج, مشکل در واشر ارینگی قطعات مختلف پکیج, نشتی از مبدل, خرابی منبع انبساط, شل شدن اتصالات یا خرابی شیر اطمینان از دلایل نشتی آب از پکیج دیواری است.

صداهای ناهنجار پکیج

از عمده دلایل این صدای ناهنجار وجود حباب های هوا در داخل پمپ می باشد و به راحتی با باز کردن شیر باد پمپ، باد موجود در پمپ تخلیه می شود. البته جرم گرفتگی پکیج نیز میتواند موجب صدای تلق و تولوق پکیج شود.

سرد شدن آب مصرفی پکیج

دلیل رایج این ایراد، نقص در فلوسوییچ می باشد. فلوسوییچ قطعه ای در پکیج دیواری بوده که باعث انتقال آب گرم در لوله های مدار آب گرم می شود. البته نیاز به رسوب زدایی نیز ممکن است از دلایل این مساله باشد که در هنگام عیب یابی و تعمیر پکیج ازگل توسط سرویس کار بایستی بازدید شود.

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان ازگل

برای یک سرویس کار پکیج هیچ فرقی در تعمیر پکیج های مختلف از جمله ایران رادیاتور و بوتان نکرده و این 2 برند فقط به دلیل تعدد دستگاه های موجود و دسترسی راحت تر به قطعات یدکی نسبت به انواع دیگر پکیج به خصوص پکیج های خارجی تعمیرکاران بیشتری دارند. به طور کلی ما در نمایندگی تعمیر پکیج ازگل از گروه تاسیسات تهران پایپر میتوانیم اقدام به تعمیرات همه برندهای پکیج ایرانی و خارجی در خدمت شما باشیم.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *