تعمیر پکیج شوفاژ دیواری فرجام شبانه روزی

تعمیر پکیج شوفاژ دیواری فرجام شبانه روزی

تعمیر پکیج شوفاژ دیواری فرجام

نصب , راه اندازی , سرویس , عیب یابی و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری فرجام و محدوده

تلفن : 09122437371-22533090 بدون تعطیلی شبانه روزی

عیب یابی , رفع عیب ,  تعمیر و سرویس پکیج شوفاژ دیواری بوتان ایران رادیاتور گلدیران,  لورچ , تاچی , ایمرگاس , بوش , پکیج دیواری وایلان, پکیج  گرم ایران,  آریستون, ایساتیس ,  شوفاژ کار ,  ,  تاچی , ایرفو , آماتیس , استانبول و دیگر مارکهای پکیج دیواری.

سرویس دوره ای و فصلی پکیج شوفاژ دیواری باعث بهبود کیفیت, کاهش مصرف گاز,برق و آب و کم شدن تعداد خرابی های پکیج میشود.

سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری فرجام

مانند هر دستگاه دیگری پکیج شوفاژ دیواری هم نیاز به سرویسهای دوره ای دارد. هرچند که پکیج شوفاژ دیواری نسبتا ساده به نظر میرسد اما به دلیل اتوماسیونی که در دستگاه وجود داشته و در عین تولید آب سرد و گرم مصرفی  وظیفه گرمایش محیط را نیز برعهده دارد این مساله سبب استهلاک بالای دستگاه به خصوص در فصول سرد میشود. سرویس دوره ای در هنگام راه اندازی پکیج در حالت زمستانه و تابستانه علاوه بر محاسن فوق نیاز به تعمیر پکیج دیواری را هم تا حد زیادی کمتر میکند.

به طور کلی در چند سال اول استفاده از یک پکیج نو شاید کمتر احتیاج به سرویس و تعمیر پیدا کند اما اگر ترتیبی اتخاذ شود که به صورت سالانه یک چک کلی شود ممکن است تا حد زیادی باعث کاهش هزینه در آینده شود. چرا که با وجود مخارج گران قیمت تهیه و خرید قطعات یدکی پکیج ممکن است یک رفع عیب کوچک باعث افزایش ظول عمر پکیج دیواری شود.

قیمت تعمیرات و هزینه سرویس پکیج هم با توجه به قطعات و تایمی که تعمیر پکیج میبرد, برآورد شده و اجرت آن بین 500 هزار تومان تا 1/5 میلیون تومان متغیر است.

تعمیر پکیج شوفاژ دیواری فرجام

نمایندگی پکیج بوتان فرجام

سرویس و تعمیر پکیج بهتر است توسط نمایندگی و افراد متخصص انجام شود . در محدوده منطقه خیابان فرجام شرکت خدمات تاسیساتی تهران پایپر با افراد متخصص اقدام به تعمیر پکیج شوفاژ دیواری کرده و خیال شما را از بابت رفع عیب پکیج مطیمن میسازد.

ما در زمینه تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور و همینطور پکیج های خارجی که کمتر سرویس کار پکیج به سمت تعمیر آنها میرود با تبحر در تعمیرکار های مجرب همه نوع پکیج دیواری را تعمیر میکنیم.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور فرجام

پکیج ایران رادیاتور هم به مانند پکیج بوتان از آن دسته پکیجهایی است که تعدد استفاده از آن باعث شده است که خیلیها به سمت یادگیری و تعمیرات آن بروند. ما با سرویس کار مورد تایید شرکت ایران رادیاتور و مشرف به عیب یابی و تعمیرات آن اقدام به سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در محدوده خیابان فرحام میکنیم.

در ادامه به بررسی اسیدشویی مبدل پکیج, یکی از مهمترین عیوب پکیج شوفاژ دیواری که در پکیجهای مختلف مشترک هستند مینماییم.

اسیدشویی یا شستشوی مبدل پکیج دیواری یک کار متداول بوده و بخشی از سرویس و  تعمیر پکیج محسوب میشود .برای این کار احتیاج به یک پمپ ضد اسید برای این کار می باشد، لحاظ موارد زیر هستند توجه داشته باشید:

از اسیدهای با درصد کم و رقیق استفاده نمایید، زیرا استفاده از اسید درصد بالا باعث از بین بردن مبدل پکیج می گردد.

مواد ته نشین شده اصلی روی مبدل ,  رسوبهایی میباشند که روی مبدل ته نشین شده اند رسوبات معدنی و آهکی که بر اثر گرم شدن آب در مبدل بوجود می آیند.

این رسوبات مانند رسوب سماور و کتری به تدریج , تجمیع شده و فشار زیادی به بدنه مبدل شده و این فشار باعث ایجاد روزنه و سوراخهایی در  لوله های مسی مبدل می شود ،وقتی که رسوب زدایی دیر صورت میگیرد, ممکن است  که ترکهای ایجاد شده  از فشار رسوبات باز شده و باعث سوراخ شدن مبدل می گردد . در ضمن وجود رسوب در داخل مبدل موجب میشود که راندمان پکیج بالا رفته و پکیج دایما روشن باشد و در مواردی باعث شود که میزان گرمایش آن به صفر برسد.

برای اسید شویی و رسوب زدایی پکیج و سیستم رادیاتور ها نیز پس از بستن شیرگاز , کندن دوشاخه برق پکلیج ,شیر ورودی آب و تخلیه پکیج دیواری , مبدل پکیج را باز میکنیم.

سپس بوسیله سرشلنگی خروجی پمپ اسیدشویی را به  مبدل پکیج وصل کرده , سپس خروجی مبدل را به ورودی پمپ وصل کردن و بوسیله یک اسید با غلظت معین , رسوب زدایی را شروع میکنیم.

برای رسوب زادیی کل سیستم  یک پکیج با حدود 90 پره  رادیاتور آلومینیومی یک لیتر اسید رقیق به آب سیستم بسته افزوده شده و پس از 5 روز کارکرد دستگاه آب سیستم تخلیه و میزان  کمی مواد را برای جلوگیری  از خوردگی و رسوب به آب مدار بسته اضافه کرده که این محلول تا یکسال ویژگی خود را از دست نمیدهد.

در صورت خرابی پکیج با خدمات سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری فرجام تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *