برقکاری یوسف آباد

برقکاری یوسف آباد

برقکاری یوسف آباد

خدمات اجرا و تعمیرات برقکاری یوسف آباد

تلفن : 09122437371-22533080 بدون تعطیلی و فوری

اجرا و تعمیر سیم کشی , کابل کشی , داکت کشی و نصب لوازم برق ساختمان

عیب یابی , رفع اتصالی و خرابی , تعمیر و تعویض کلید مینیاتوری و فیوز برق منزل

نصب لوستر سقفی و دیواری ,چراغ دیوارکوب و پایه دار , فلورسنت , لامپ و سرپیچ

نصب و تعویض روشنایی , ال ای دی , اس ام دی , نصب لامپ هالوژن , دیمر و فتوسل

نصب , راه اندازی , سیم کشی , تعمیرات و سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت

اجرا, تعمیرات برق و سیم کشی تاسیسات موتورخانه و پمپ آب, نصب فن هواکش

سیم کشی , نصب کلیدپریز ,  تعمیرات سنسور و کلیه خدمات برقکاری یوسف آباد و محدوده.

خدمات برقکاری یوسف آباد

خدمات برقکاری یوسف آباد

خدمات برق ساختمان شامل اجرا سیم کشی و کابل کشی و نصب تجهیزات برق در بخش اجرایی و عیب یابی, رفع اتصالی, نصب و تعمیرات لوازم برق رسانی و روشنایی ساختمان میشود. در ادامه لیست برخی از خدمات برق در بخش اجرایی ساختمان را به ترتیب انجام خواهیم آورد.

  1. طراجی نقشه سیم کشی و محل نصب تجهیزات برق با ذکر جزییات
  2. اندازه گیری و ترازبندی محل عبور و نصب لوله, قوطی و تجهیزات و کنده کاری
  3. عبور سیم از داخل لوله و سربندی سیم کشی 
  4. نصب تجهیزات برقی مانند نصب کلید و پریز و روشنایی ها

تمامی مراحل فوق بسته به پیشرفتهای ساختمان در طی مراحل مختلف سفت کاری و نازک کاری انجام میشود.

اما بعد از اتمام سیم کشی ساختمان و نصب تجهیزات برقی در هنگام استفاده ممکن است, تغییرات یا تعمیراتی در ساختمان مورد نیاز باشد که اینگونه کارهای ریز و درشت توسط تعمیرکار برق انجام میشود. از جمله کارهای پر تقاضا در خرده کاری برقکاری یوسف آباد میتوان به مورد زیر اشاره کرد.

  • بازسازی سیم کشی آپارتمان

بازسازی سیم کشی آپارتمان و ساختمان شامل تعویض کلیه لوله ها , سیم ها و تجهیزات برق ساختمان میشوند. البته بستگی به شرایط مکان, تشخیص برقکار و انتخاب مالک ممکن است برخی از قسمتها دچار تغییر نشده و فقط قسمتهای ضروری بازسازی شوند.

  • عیب یابی و رفع اتصالی برق ساختمان

اتصالی و خرابی هایی که گاه و بیگاه ممکن است باعث قطع شدن قسمتی یا کل برق ساختمان شود, از جمله کارهایی است که تخصصی محسوب میشود. مهمترین قسمت در این نوع خرده کاری پیدا کردن خرابی است که بعضا ممکن است وقت گیر بوده و به حوصله زیادی نیاز دارد. بعد از پیدا کردن ایراد در صورت نیاز سیم یا قطعه معیوب تعویض میشود.

  • تعویض و نصب کلید و پریز

از دیگر خدمات برقی ساختمان تعویض کلید یا پریز معیوب یا نصب کلید و پریز های جدید است. در برخی موارد ممکن است علت خرابی و کارنکردن یک یا چند شعله از لامپهای خرابی کلید برق ساختمان است که بایستی تعویض شوند. برخی اوقات نیاز است که سیم کشی مجاور کلید یا پریز معیوب هم نیاز با تعویض داشته باشند. نصب کلید و پریز در قسمتی از منزل که فاقد کلیدوپریز بوده و برای مصارف مختلف احتیاج به سیم کشی و نصب کلیدهای جدید است.

  • نصب و تعویض لامپ و سرپیچ

در تمامی اماکن مسکونی, اداری و تجاری برای روشن کردن محیط و نورپردازیها انواع لامپهای مختلف با فریم و طرز نصب های مختلف وجود دارد. نصب و تعویض بسیاری از این لامپها نیاز به تخصص ویژه ای دارد که از جمله خدمات برقکاری یوسف آباد میباشد. برش سقف و نصب لامپ هالوژن و فریم آن, نصب ریسه, ال ای دی, اس ام دی و دیگر لامپهای فانتزی از جمله خرده کاری های یک برقکار محسوب میشود. ممکن است برای نصب یک لامپ به سیم کشی و نصب تجهیزات مانند دیمر, تایمر و فتوسل هم نیاز باشد. با توجه به قدرت و ساختار لامپ, انواع مختلفی از سرپیچ وجود دارد که برای نصب لامپ نیاز به سرپیچ مخصوص خود هستند.

  • نصب و تنظیم سنسور حرکتی

سنسور های حرکتی, حسگرهایی هستند که بر مبنای ورود انسان و حرکت آنها روشن شده و پس از مدتی بر مبنای زمان تنظیم شده, برای صرفه جویی در مصرف برق خاموش میشوند. به طور معمولا سسنور حرکتی در محیط های عمومی و مشاعات ساختمان مانند راه پله, پارکینگ, لابی و … نصب میشوند.

  • نصب لوستر

لوستر به عنوان یک وسیله 2 منظور دکوری-روشنایی نقش مهمی در افزایش زیبایی محیط ایفا میکند. در حال حاضر لوستر به عنوان اصلی ترین نوع چراغ و روشنایی در کلیه منازل نصب شده و از این رو خدمات تعویض و نصب لوستر یکی از سرویس های پرمصرف در خدمات برقکاری یوسف آباد محسوب میشود. استحکام و رعایت فنی برقی و دکوراتیو از مهمترین موارد در هنگام نصب لوستر هستند که بایستی رعایت شوند. به طور کلی لوسترها در 3 مدل سقفی, دیوارکوب و پایه دار وجود دارند. از موارد دیگر در خدمات نصب لوستر, دمنتاژ و مونتاژ لوستر بوده که با توجه به تنوع لوسترها دقت و حساسیت زیادی در نصب و وصل کردن اجزا مختلف لوستر وجود دارد.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *